Nyt tulee aivan varmasti vuoden tyhmin kysymys, mutta kysympä kuitenkin kun on mietityttänyt. Eli: Mikä ero on hölkällä ja juoksulla, missä menee raja?
Hölkkä vai juoksu
11
1984
Vastaukset
- Hölkkääjä/Juoksija
Se menee kai sillälailla, että kun etenet 8 km/h tai alle, se on hölkkäämistä. Ja kun etenet yli 8 km/h, silloin juokset. Jostain olen lukenut, että juoksun ja hölkän raja vedetään näin. Voin olla väärässäkin, korjaatkoon joku jolla on varmaa tietoa.
- runner2
Melkein kaikki kuntoilijat hölkkäävät. Juoksu on sitä kun edetään nopeammin kuin 15km/h tai 4min/km. Kysykää vaikka Vanhalta Peikolta.
- Tosi Runner ei mikään Feikki.
runner2 kirjoitti:
Melkein kaikki kuntoilijat hölkkäävät. Juoksu on sitä kun edetään nopeammin kuin 15km/h tai 4min/km. Kysykää vaikka Vanhalta Peikolta.
Sitä että juostaan maratoni 20km/h koko matka :).
Tai 100m alle 11sek. - lisenssiurheilija
runner2 kirjoitti:
näinhän se menee.. aika harvoin tulee juostua, vaikka hölkkäänkin joka päivä =)
- T:mä
...että hölkkä = hidas juoksu. Jos sulle esim. 6min/km on hidas, niin olkoon se sun hölkkääs sitten. Toiselle voi 6min/km olla vaikka maksimivauhti, joten hälle se on selvää juoksemista.
- DarkFly
Hehehei sulle "idiootti"... mä mietein kans tota samaa ... vaikka itse olen juossut jo neljättä vuotta. Mun pitäisi varmaan tässä vaiheessa tietää jo tuommoinen, mutta enpäs tiennytkään. Sentakia en tienny, ku monet puhuu tosta hölkkäämisestä ja juoksemisesta niin samal tahdil et menin iha sekaisin koko touhusta. Kyl mul silti itel oli jonkinlainen käsitys, että missähän se raja menee, muttah... aina oppii uutta:) Jopa minäkin...
- Anonyymi
Lopetitko lenkit vai tiijätkö olekko hölkkä vai juaksumies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetitko lenkit vai tiijätkö olekko hölkkä vai juaksumies?
3.30min/km joka lenkki nii ei tarvi hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3.30min/km joka lenkki nii ei tarvi hävetä.
Ei hölkkää tarvitse hävetä. Ylikovaa juoksua sen sijaan tarvitsee.
- Anonyymi
Hölkkä on rennompaa juoksua.
- Anonyymi
HÖLKKÄ pitää miehet tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423