King Diamondin uusin albumi!

KD fan

Kyllä King Diamond on loistava! Hänen tuleva albuminsa "The Sport Album" sisältää 6 CD:tä urheilulajeista kertovia biisejä! Tuo fantastinen laulaja on loistava myös uudessa musiikkivideossaan "Ice Hockey", jossa hän pelaa jääkiekkoa ja biisin lopussa hän on hautausmaalla jääkiekkomaila kädessään. Varmasti maailman paras laulaja ja urheilija! "Ice hockey, we are playing ice hockey...iuuiuui".

6

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy hommata se! King Diamond on ässä - pataässä!!!!

Hei, oisko jollakin sitä King Diamondin ja Britney Spearsin duettokappaletta?

• on Unhealthy Opera

Nuuhkaiseppas nyt jo sitä persettäsi, kakara. King Diamond on loistava artisti ja kaltaisesi pennut eivät ole sitä kommentoimaan mukahauskoilla "sports album"-lässytyksillään. Jos luulit olevasi hauska, epäonnistuit. Ehkä kaverisi apukoulussa osaavat nauraa jutullesi. Kaikkihan me tiedämme, että koko juttusi oli täysin hatusta vedetty.

• King Diamond on joskus ollut Tanskan jalkapallojoukkueessa! Nyt King on tekemässä hyvän paluun uudella albumillaan, joka siis sisältää 6 CD:tä musiikkia! Itselläni on tuosta jo promoversio, koska olen hyvä tuttu Kingin kanssa! Mielestäni parhaat biisit ovat "Javelin", "Ice hockey" ja "Basketball". Myös Suomen bonuskappale "Curling" on hyvä, mutta se on tosiaan vain Suomessa ja Japanissa julkaistuilla CD:eillä! Täytyy sanoa, että jopa "Them" ja "Fatal Portait" jäävät tämän taakse! Hyvä King! Olet loistava! :)

• niin että tuntuu
        UnOpened82 kirjoitti:

King Diamond on joskus ollut Tanskan jalkapallojoukkueessa! Nyt King on tekemässä hyvän paluun uudella albumillaan, joka siis sisältää 6 CD:tä musiikkia! Itselläni on tuosta jo promoversio, koska olen hyvä tuttu Kingin kanssa! Mielestäni parhaat biisit ovat "Javelin", "Ice hockey" ja "Basketball". Myös Suomen bonuskappale "Curling" on hyvä, mutta se on tosiaan vain Suomessa ja Japanissa julkaistuilla CD:eillä! Täytyy sanoa, että jopa "Them" ja "Fatal Portait" jäävät tämän taakse! Hyvä King! Olet loistava! :)

Mitäköhän mahdat vammailla? Kerrohan lähde, mistä luit tuosta kuuden CD:n "sport albumista".

• niin että tuntuu kirjoitti:

Mitäköhän mahdat vammailla? Kerrohan lähde, mistä luit tuosta kuuden CD:n "sport albumista".

Kuningas D soitti mulle, olenhan hänen toinen faninsa Suomessa. Mun kaverini on toinen. Hän sanoi puhelimeen "uuu javelin uuu and me plei baasketbaal tuu". King on ykkönen!!! Kenelläkään muulla ei oo niin kivoja meikkejäkään!

• sitä ahteria
        UnOpened82 kirjoitti:

Kuningas D soitti mulle, olenhan hänen toinen faninsa Suomessa. Mun kaverini on toinen. Hän sanoi puhelimeen "uuu javelin uuu and me plei baasketbaal tuu". King on ykkönen!!! Kenelläkään muulla ei oo niin kivoja meikkejäkään!

Jyrsippä jo sitä kyrpää, idiootti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe