Kyllä King Diamond on loistava! Hänen tuleva albuminsa "The Sport Album" sisältää 6 CD:tä urheilulajeista kertovia biisejä! Tuo fantastinen laulaja on loistava myös uudessa musiikkivideossaan "Ice Hockey", jossa hän pelaa jääkiekkoa ja biisin lopussa hän on hautausmaalla jääkiekkomaila kädessään. Varmasti maailman paras laulaja ja urheilija! "Ice hockey, we are playing ice hockey...iuuiuui".
King Diamondin uusin albumi!
6
616
Vastaukset
Täytyy hommata se! King Diamond on ässä - pataässä!!!!
Hei, oisko jollakin sitä King Diamondin ja Britney Spearsin duettokappaletta?- on Unhealthy Opera
Nuuhkaiseppas nyt jo sitä persettäsi, kakara. King Diamond on loistava artisti ja kaltaisesi pennut eivät ole sitä kommentoimaan mukahauskoilla "sports album"-lässytyksillään. Jos luulit olevasi hauska, epäonnistuit. Ehkä kaverisi apukoulussa osaavat nauraa jutullesi. Kaikkihan me tiedämme, että koko juttusi oli täysin hatusta vedetty.
King Diamond on joskus ollut Tanskan jalkapallojoukkueessa! Nyt King on tekemässä hyvän paluun uudella albumillaan, joka siis sisältää 6 CD:tä musiikkia! Itselläni on tuosta jo promoversio, koska olen hyvä tuttu Kingin kanssa! Mielestäni parhaat biisit ovat "Javelin", "Ice hockey" ja "Basketball". Myös Suomen bonuskappale "Curling" on hyvä, mutta se on tosiaan vain Suomessa ja Japanissa julkaistuilla CD:eillä! Täytyy sanoa, että jopa "Them" ja "Fatal Portait" jäävät tämän taakse! Hyvä King! Olet loistava! :)
- niin että tuntuu
UnOpened82 kirjoitti:
King Diamond on joskus ollut Tanskan jalkapallojoukkueessa! Nyt King on tekemässä hyvän paluun uudella albumillaan, joka siis sisältää 6 CD:tä musiikkia! Itselläni on tuosta jo promoversio, koska olen hyvä tuttu Kingin kanssa! Mielestäni parhaat biisit ovat "Javelin", "Ice hockey" ja "Basketball". Myös Suomen bonuskappale "Curling" on hyvä, mutta se on tosiaan vain Suomessa ja Japanissa julkaistuilla CD:eillä! Täytyy sanoa, että jopa "Them" ja "Fatal Portait" jäävät tämän taakse! Hyvä King! Olet loistava! :)
Mitäköhän mahdat vammailla? Kerrohan lähde, mistä luit tuosta kuuden CD:n "sport albumista".
niin että tuntuu kirjoitti:
Mitäköhän mahdat vammailla? Kerrohan lähde, mistä luit tuosta kuuden CD:n "sport albumista".
Kuningas D soitti mulle, olenhan hänen toinen faninsa Suomessa. Mun kaverini on toinen. Hän sanoi puhelimeen "uuu javelin uuu and me plei baasketbaal tuu". King on ykkönen!!! Kenelläkään muulla ei oo niin kivoja meikkejäkään!
- sitä ahteria
UnOpened82 kirjoitti:
Kuningas D soitti mulle, olenhan hänen toinen faninsa Suomessa. Mun kaverini on toinen. Hän sanoi puhelimeen "uuu javelin uuu and me plei baasketbaal tuu". King on ykkönen!!! Kenelläkään muulla ei oo niin kivoja meikkejäkään!
Jyrsippä jo sitä kyrpää, idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427