Kevätpäivää!
Viihdemedia on herkutellut Conan O'Brienin talvisella vierailulla. Ja olihan se aikamoinen jättipotti Suomi-kuvaa markkinoiville tahoille; onneksi olkoon vain. USA:ssa televisioitu Suomi-jakso esitettiin myös meikäläisessä digiverkossa Sub-kanavalla. Itse ohjelman sisällöstä ei sen enempää, mutta...
Amerikkalaisen sosiaalisen kulttuurin paras osa, yksilöllisyyden käsittäminen, tuli Conanin ohjelmassa hienosti esiin. Juontaja jututti milloin ketäkin, mutta kysyi aina ensimmäisenä tämän nimeä. Ja O'Brien todella kuunteli nimen, pyysi yleensä toistamaan sen, harjoitteli ääntämään sen suomeksi ja saamaan nimestä "otteen". Ketään ei jätetty vain osaksi massaa, merkityksettömäksi nobody-hahmoksi. Jokainen on joku, Somebody. Hyvä!
Conan Suomessa!
Mark
2
489
Vastaukset 2
- t.i.ruskeepaa
toisia tasavertaisempana kuin suomalaiset.
- Jahnekki
Conan on muutamissa jaksoissa maininnut haluavansa nimenomaan oppia lausumaan vieraan/jne. nimen oikein. Olisiko sittenkin harvinainen tapaus tämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672169Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351744- 991132
- 46889
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25776- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132601Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578