Ettekö te kuolleetkaan dinosaurusten mukana. Yllättävää, että olette vielä olemassa kun kerran itse kuuluttelette aikansa eläneistä uskomuksista luopumista.
Mihinkäs suuntaan kunnon skeptikko nykyisin rankimmin räkii? Astrologian? Homeopatian? Jonkin muun, minkä?
Saattakaapas meidät tyhmeliinit ajan tasalle...
Hei friikit!
4
446
Vastaukset
- S. Keptinen
Kyllä astrologia taitaa olla ykkönen. Tähti loisti jossain päin taivaankantta syntymäni hetkellä... se asiako määrittäisi persoonani ja tulevaisuuteni vahvemmin kuin genetiikka ja kasvuympäristö? HAH HAH HAH.
Ufo-touhun sijoitan kakkoseksi. "Ulkoavaruudessa on elämää - todista ettei muka ole", sanoo ufo-uskovainen. Hah hah ja hah. Ettäkö skeptikon pitäisi lähteä ufo-hemmojen oikkujen mukaan avaruutta tutkimaan! Todistakoot hemmot itse niiden pienten vihreiden miesten olemassaolon!
Käsilläparantaminen, kaivonkatsominen jne.... loput huuhaa-hommelit niputan samaan kasaan jaetulle kolmossijalle.- oli jottain
Minä olen katsonut tuhansia kaivoja vuosikymmenien aikana, enkä ole kokenut sitä humpuukiksi, on siitä osaltaa leipäkin tullut. Katson silloin kaivoa kun lähestyn sitä ottaakseni kaivon vedestä näytteen ja teen muut mittaukset.
- S. Keptinen
oli jottain kirjoitti:
Minä olen katsonut tuhansia kaivoja vuosikymmenien aikana, enkä ole kokenut sitä humpuukiksi, on siitä osaltaa leipäkin tullut. Katson silloin kaivoa kun lähestyn sitä ottaakseni kaivon vedestä näytteen ja teen muut mittaukset.
Miksei kukaan käsilläparantaja nyt ilmoittaudu?
"Olen sairaanhoitaja. Puhdistan haavan, ompelen ja sidon sen. Annostelen särkylääkkeen. Vaihdan siteen päivittäin kunnes haava on umpeutunut ja tulehdus ohi. Poistan tikit. Tämän kaiken teen KÄSILLÄNI!"
- goooglaaja
Skepsiksen sivuilta selviää, mikä saa Skeptikkojen liiton innostumaan:
http://keskustelu.skepsis.fi/html/keskustelu.asp
Noilla keskustelusivuille voi tosin kuka tahansa kirjoittaa, joten suuri osa siellä esitetyistä mielipiteistä on muiden kuin skeptikoiden esittämiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812