Lidlin plussat ja miinukset

galluppi

Hei! pieni gallup, eli Lidlin plussat ja miinukset.

plussaa:
-jokaisessa myymälässä tavarat samoissa paikoissa

-edulliset hinnat

-jotkin tuotteet ovat laadullisesti vastaavia samanhintaisia "Suomen kauppojen" tuotteita parempia
-vähän vaihtelua tavallisiin tuotteisiin, joita löytyy jokaisesta k-marketista ja yms.

miinukset:

-Saksalaisissa tuotteissa ei ole mainittu esim. ruoka-allergikon kannalta olennaisia asioita, eli onko laktoosia tai gluteenia yms.

-varastotunnelma

-osa tuotteista suorastaan huonoja( minun mielestäni ainakin "oluet")

-ei kunnolla tilaa pakata tavaroita kassalla

-ei tarjolla kylmiä virvoitusjuomia

Eli sellasta nyt näin nopeasti tuli mieleen. Keksiikö joku lisää?

18

3255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pökö

miinuksia
      -pitkät jonot useimmiten
      -tuotteet joita löytyy muualtakin kuin lidlistä, ovat yhtä kalliita kuin muuallakin
      -ei ole ostoskoreja

• ruuhkauttaisivat

pahasti niitä onnettomia kassoja, jotka perustuvat siihen, että kamat ladotaan vauhdilla takas kärryyn.

• petunia

Ainaskin Tampereen keskustan Lidlissä on ostoskoreja. Ne vain täytyy jättää kassahihnan alkuun eikä niihin voi enää siirtää ostoksiaan maksamisen jälkeen. Lidlin systeemi kun perustuu siihen, että kaikilla on kärryt. Itse kerään tavarani aina pahvilaatikkoon, johon ne on kätevä maksamisen jälkeen siirtää enkä jää tientukoksi kassalle.

• Duck

Juuri tuollaisella "meillä on aina tehty näin"-asenteella Suomi jääkin kehityksessä jalkoihin ja brezneviläinen omaantaskuun-politiikka jatkaa voittokulkuaan.

Lidlin oluet ovat erittäin hyviä, saksalaistyyppisiä eivätkä suomalaisia ylhihiilihappoisia tiskivesiä.
      Kassalla ei todellakaan ole tarkoitus pakata niitä ostoksia hitaasti kuin kelloseppä, vaan kuten edellä todettua, latoa ne takaisin kärryyn ja omassa rauhassa asetella vaikka aurinkokelloksi.

Makuasiat yleisesti ottaen ovat naurettavia, koska Suomessa on totuttu syömään mautonta, vain suolalla terästettyä lappokamaa. Poikkeavat maut on aina tuomittu ja siksi Pohjolan sopulit tilaavat ulkomaillakin "viininleikkeen ranskalaisilla". Huoh.

• kasvaa

No, aloitanpa heti arvostelemalla pilsner tyyppisen oluen mitä Lidlissä on myytävänä, ei uppoa minuun, ei sitten millään, väljähtynyttä.
        Lidlistä käymme ostamassa sit muut peruselintarvikkeet, paitsi oluet. Maidot, juustot, levät, lihat jne jne jne... Säästöä tulee, mut kyllästyy siihen jonkin ajan kuluttua. Silloin suomalaiset kaupat täydentävät ruokalistaamme.
        Lidlin mainostetut ei elintarviketuotteet tahtovat olla aina loppunut kun niitä käy kysymässä.
        Ja jos jotain erikoista tarvitsee niin ei sieltä Lidlistä niitä löydykkään, esim. aurinkokuivattu tomaatti, ei niin erikoinen mutta loppunut oli.
        Jonoista voin sanoa et joskus ne on pitkät, mut mihinkäs tässä nyt kiire on. Näyttää noilla eläkeläisillä olevan enemmän kiire kuin työssäkäyvillä.

• joooo

"Lidlin oluet ovat erittäin hyviä, saksalaistyyppisiä eivätkä suomalaisia ylhihiilihappoisia tiskivesiä."

Ei Lidlin oluita turhaan kutsuta saksalaisen panimoteollisuuden kruunuksi.

• kommentti
        joooo kirjoitti:

"Lidlin oluet ovat erittäin hyviä, saksalaistyyppisiä eivätkä suomalaisia ylhihiilihappoisia tiskivesiä."

Ei Lidlin oluita turhaan kutsuta saksalaisen panimoteollisuuden kruunuksi.

lidlin oluisiin oli, että ne on paskaa saksassakin.

• brother
        kommentti kirjoitti:

lidlin oluisiin oli, että ne on paskaa saksassakin.

... Grafenwalder on se kaikkein halvin olut Sakassa, eikä mitenkään tunnettu hyvästä hinta/laatusuhteesta.

On suorastaan rikos rummuttaa LIDLin oluita "saksalaisen maun mukaisina". Maistakaapa vaikka valtamerkkien "Pils"- oluita, kuten Bitburger, Warsteiner, Veltins, Krombacher jne., niin saatte käsityksen yleisestä saksalaisesta mausta. Lisäksi maassa on satoja muita toinen toistaan parempia olutmerkkejä.

• veli hopea
        brother kirjoitti:

... Grafenwalder on se kaikkein halvin olut Sakassa, eikä mitenkään tunnettu hyvästä hinta/laatusuhteesta.

On suorastaan rikos rummuttaa LIDLin oluita "saksalaisen maun mukaisina". Maistakaapa vaikka valtamerkkien "Pils"- oluita, kuten Bitburger, Warsteiner, Veltins, Krombacher jne., niin saatte käsityksen yleisestä saksalaisesta mausta. Lisäksi maassa on satoja muita toinen toistaan parempia olutmerkkejä.

Minulle on aivan sama minkälaisesta oluesta saksalaiset pitävät, kun Omaa nuppia ja napaa sillä turvotan.

Olen lidlin laatuja maistanut, enkä lähtisi juomaan niistä ulkomaan oluista kuin bergadleria.Muut olivat kitkeriä tai vetisiä.Talviolut on hyvää mutta sehän onkin kallista kotimaista eikä menekki ole vaikuttanut olevan kovin hyvää ainakaan paikkakuntani lidlissä.

• lidlissä

Saako lidlin pullonpalautusautomaatista suomalaisten pullojen pantit? Vai hyvittääkö se pelkästään lidlin omista pulloista pantit?

• Pullopanttipullo

Saa. Alkon pullotkin huolii mutta niistä ei saa panttia.

• spashiiiba
        Pullopanttipullo kirjoitti:

Saa. Alkon pullotkin huolii mutta niistä ei saa panttia.

tattista.

• katjasikuriina
        spashiiiba kirjoitti:

tattista.

Olen kovasti ihmetellyt tätä vuohotusta Lidlin halpuudesta. Olen kahdesti mennyt sinne tarkoituksella tehdä ostokset, mutta kun kolmaskin tuote on ollut kalliimpi kuin vakio-ostopaikassani niin olen jättänyt sikseen.

Toisen kerran menin kauppalistan kanssa Lidliin keräämään hinnat samoille tuotteille jotka olin vakio-ostopaikastani ostanut. 16 tuotteesta viittä ei saanut Lidlistä ollenkaan ja 11 jäljelle jääneestä kaksi oli Lidlissä edullisempaa ja loput kalliimpia.

Että silleen.

• mistä roikkuu
        katjasikuriina kirjoitti:

Olen kovasti ihmetellyt tätä vuohotusta Lidlin halpuudesta. Olen kahdesti mennyt sinne tarkoituksella tehdä ostokset, mutta kun kolmaskin tuote on ollut kalliimpi kuin vakio-ostopaikassani niin olen jättänyt sikseen.

Toisen kerran menin kauppalistan kanssa Lidliin keräämään hinnat samoille tuotteille jotka olin vakio-ostopaikastani ostanut. 16 tuotteesta viittä ei saanut Lidlistä ollenkaan ja 11 jäljelle jääneestä kaksi oli Lidlissä edullisempaa ja loput kalliimpia.

Että silleen.

jotkut tuotteet on lidlissä halvempia kuin Suomen ruokakauppamafialla ja pieni osa toisin päin

• Calla

Kerrankin vihannespuollella ei tarvinnut etsiä vaakaa ja muistella kukkakaalinsa punnitusnumeroa.

• Happonen

Ja vielä kun hevi osastolla on pari kurttuista paprikaa ja muutama päärynä. Eipä ole mitä kassalle kantaisi.

• minulta:

vihannekset ja hedelmät usein kompostointi valmiita.
      Tarjoustuotteet ennen puoltapäivää loppuneet.

• tavaraa

Minulla on tullut tuntuma, että nämä surullisenkuuluisat sisäänveto käyttötavarat, jotka usein loppuvat heti, ovat usein keskieuroopan myymälöiden ja varastojen ylijäämäkamaa joka ei ole käynyt siellä kaupaksi. Ja miksi: pieniä sattuma eriä, jäämä kokoja ja paristot loppuvat laitteista kahden viikon päästä.
      Lidl on firma mihin ei voi valittaa, voit ainoastaan palauttaa tuotteen tai vaatia vahingonkorvausta. Mutta jos laitteen mukana tulleet paristot loppuu kahden viikon päästä, niin se on normaalia kulumaa. Osa takuutiketeistä pitäisi itse lähetellä keskieurooppaan jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4320
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4079
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3736
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      89
      3576
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      65
      3351
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2636
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2344
    Aihe