Mieheni käyttää naisten alusvaatteita

kukka-maaria

Yllätin mieheni käyttämästä naisten alusvaatteita. En pysty edes kuvaamaan kokemaani suurta järkytystä. Onko tällainen käytös kovinkin yleistä? Voiko tämän kanssa oppia elämään? Olen täysin neuvoton.

25

5606

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78g8

      Ettei miehellä olisi transvestiittisia taipumuksia, vai onkohan muuten vaan pervo?...

      • mykkäkoulu ei

        Rakas Kukka-Maaria,
        jos mies pitää sitä normaalina, niin mikset sinä?

        Käytät varmaan itse miesten vaatteita kuten housuja.

        Oletteko keskustelleet asiasta?

        Käyttikö hän omiaan, vai oliko penkomassa sun nimettömiä?


    • palkokasvi

      Juttelitteko asiasta? Käyttääkö tosissaan vai kokeiliko vaan? Älä nyt heti tuomitse mutta jutteleppa asiasta! Kieltämättä tulee mieleen ettei vaan olisi homokin? Nykyään kun ei tiedä mihin voi luottaa... Joten jos näin on niin olis varmaan kiva tietää ja jatkaa vaikka eteenpäin jollei kaikki ole tunnetasolla sillä ukollas kunnossa. Sillekin olis helpompaa kun sitten avoimesti myöntäis jos näin on. Vaikka sullekin vaikeeta niin varmaan parempi olis kärsiä kun elää valheessa...

      • nyt...

        ...vaan, mutta naisten alusvaatteiden käyttäminen ei ole mikään homoille tyypillinen juttu.


      • mutt...
        nyt... kirjoitti:

        ...vaan, mutta naisten alusvaatteiden käyttäminen ei ole mikään homoille tyypillinen juttu.

        Kyll kai jotkut lesbot käyttää naisten alusvaatteita. Ei ehkä kovin monet.


    • palkokasvi

      Juttelitteko asiasta? Käyttääkö tosissaan vai kokeiliko vaan? Älä nyt heti tuomitse mutta jutteleppa asiasta! Kieltämättä tulee mieleen ettei vaan olisi homokin? Nykyään kun ei tiedä mihin voi luottaa... Joten jos näin on niin olis varmaan kiva tietää ja jatkaa vaikka eteenpäin jollei kaikki ole tunnetasolla sillä ukollas kunnossa. Sillekin olis helpompaa kun sitten avoimesti myöntäis jos näin on. Vaikka sullekin vaikeeta niin varmaan parempi olis kärsiä kun elää valheessa...

    • oleee

      niiiiiin, tiukka.,.,katso itseäs,tai kaveria "salaa", ja nauti,kiihkeästi..vaikka yksin...ps.neuvot ei auta,mitenkäs teidän sex ELÄMÄ???

    • ja lue

      http://www.transtukipiste.fi/

      Asia voi äkkiseltään järkyttää, mutta jos miehesi on jonkinasteinen transu, se ei vahingoita ketään. Edes parisuhdettanne, jos et sen sitä anna tehdä.

    • Aviokkimies

      ..vaimoni käyttää MIESTEN vaatteita.
      Jopa päällysvaatteita jolloin kaikki näkevät ja naapurit kuiskuttelevat josko se alkaa mieheksi muuttua muutenkin.
      En minä ole ainakaan huomannut että klitta olisi alkanut kasvamaan epätavalisesti.
      Myös hiuksensa hän on leikkauttanut lyhyiksi sellaisiksi miesten hiustyylisiksi.

    • tietoa

      Tiedän yhden miehen, joka saa orkun vain naisten pitsialushousuja hiplaamalla. Löysi myöhemmin naisen, joka pystyy asian hyväksymään. Sehän nyt tuntuukin aika loogiselta, muuten ois vaikeata. Ehkä meillä monillakin on pienet fetissimme, eikä ne ole vaaraksi muille. En itse ihan menisi transuksi luokittelemaan. Totuttelua se vaatinee sinultakin, jos ei vastaavia kokemuksia ole aiemmin.

    • Joo

      Jonkin sortin fetismistähän tuossa lienee kyse mutta onko se nyt niin vaarallista? Eihän tuota kukaan saa tietää. Joku saattaa kiihottua kumisaappaista, toinen nahka-asusta, joku taas naisten alusvaatteista. Tuskin kyse on sen kummemmasta "transuilusta" tai homoudesta, puhumattakaan mistään mielenvikaisuudesta. Jos rakastat miestäsi, voit kenties hyväksyä asian. Tärkeintä on keskustella asiasta ilman syyttelyä tai rähinää. Ei tuo asia ole maailmanloppu.

      • aivan...

        samaa mieltä kanssasi! Ymmärrän toki, että alkuperäistä kirjoittajaa moinen havainto saattaa aluksi hiukan hämmentää, mutta fetissinsä jokaiselta ja tuo tuskin on sieltä vakavimmasta päästä...


    • satu32

      kyllä jos minun mieheni käyttäisi naisten alusvaatteita niin antaisin käyttää ihan vapaasti ja jopa kehottaisin siihen. minusta olisi kiihottavaa katsoa miestäni naisten alusvaatteissa.

    • miesvm1967

      Missä mun tukisukat on? Ai niin, nehän katos jo vuonna 2006 :P

    • Voi kauhia

      Taas näitä provoja. Oletko suomi24:n kesätyöntekijä vai mikä?

      Tajuan, että joku voi vaikka runkatessa haluta jotkut erityiset alkkarit, se siitä. Taas jos ajattelee vaikka töissä koko ajan alkkareitaan, tai mitä vain epäolennaista juttua, niin omaa pakkomielteen. Tosin ei siitä pakkoajatuksesta lultavasti ole muille haittaa kuin itselle, jos se on vain sellaista että ajatukset kiertää kehää. Silloin siitä tulee haitta omalle perheelle, jos se alkaa hallita liikaa elämää, niin kuin kyllä joillain transuilla ym. fetisisteillä alkaa. Mutta koska fetisisti ei ikinä tule myöntämään että olisi mitään ongelmaa, vaikka koko elämä olisi pelkkää fetissiä, niin esim. puoliso voi vain joko sopeutua tai lähteä. Minun mielestäni jokainen saa elää omaa elämäänsä miten haluaa: ei voi määrätä toisen vaatteista eikä voi toisaalta pakottaa puolisoaan mukaan elämään, joka pyörii täysin jonkin pakkomielteen ympärillä.

    • Fetisistin nainen

      Minun mieheni käyttää aina välillä naisten alusasuja, koska se kiihottaa häntä ja hän nauttii tunteesta, jonka saa puettuaan ne. Minusta asiassa ei ole mitään ihmeellistä vaan päinvastoin se on hauska, minuakin kiihottava leikki. Ja mieheni näyttää hyvin kauniilta naisten asuissa.

    • Anonyymi

      Miten tilanne eteni? Minä koin samaa mieheni kohdalla enkä tiedä mitä tehdä tai ajatella. On loukkaavaa, ettei ole kertonut tuosta koskaan yhdessäolomme tai avioliiton aikana. Satuin näkemään vahingossa hänet.

    • Anonyymi

      Meilläkin ukko kulkee päivät pitkät naisten string-housuissa ja rintaliiveissä. Kesäisin ottaa pihalla aurinkoa bikineissä. Ei myönnä olevansa homo tai transsu

      • Anonyymi

        Mikäs siinä , jos haluaa käyttää nsisten vaatteita.
        Minusta se on jokaisen oma asia minkälaiset vaatteet haluaa käyttää . Minä käytän myös naisten alusvaatteita kuten rintaliivit , sukkanauhavyö nylonit ja naisten pikkarit ,hame ja korkokenkiä ja muita ihania naisten asuja .
        M 63 CD 💃💖


    • Anonyymi

      Olen myös kokeillut naisten rintaliiviä ja imetysliiviä, imetysliivit on aivan ihanat

    • Anonyymi

      ukkos tahtoo olla akka😅 hyyyiii

    • Anonyymi

      Transu, sissy, CD mitä näitä nyt on. Iso mahdollisuus että myös miehet kiinnostaa, mutta ei se aina 100% varmaa ole. Osta itelles miestenboksereita tai vaihda alkkaripinot vaan vaatehuoneessa päikseen....HAHAHA

    • Anonyymi

      Kyllä tuosta homofiilinki pukkaa päälle🤢 valitettavasti😔

    • Anonyymi

      Akkojen vaatteissa omakin mieheni on pyörinyt nyt toista vuotta!! Helvetti että ällöttää!! Aamusta heti laittaa stringit, avohalkio sukkikset, korkokengät, kukkapaidan ja rintaliivit jonne vielä sujauttaa mehukkaat grapehedelmät täytteeksi!! Tämmösessä sirkuspellen asussa käy nykyään töissäkin!! Itse kehtaa enää paljoa ulkona liikkua ainakaan ns. mieheni kanssa!! Ero on käynyt mielessä!!

    • Anonyymi

      Hyvin vanha aloitus, mutta vastaan että jos mies on muuten uskollinen sinulle, huomioi, rakastaa niin minun mielestä naisten alusvaatteiden käyttäminen ei ole mikään haaste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe