pakkaset täyteen jäitä rouskuttamaan, jotta turha höyry hatuista haihtuisi... nipoja kaikki tyyni, "ykstypyt" sun muut, jotka eivät tajua, että yhtä elämää tässä vaan eletään, yhtään päivää ei voi jemmata pahan päivän varalle... ei se kuolema pelota, vaan elämätön elämä... ottakaa silloin kun maistuu, eipähän tarvitse sitten letkuisssa roikkuessa harmitella, kun ei vetänytkään niitä sunnuntaikännejä!!
Pannaanko paremman puutteessa...
18
1078
Vastaukset
- Kannattaa elää täysillä,
tässä ja nyt. just sen vuoksi en liiemmin käytäkään nautintoaineita. Pysyy iho ja silmät kirkkaina ja heleinä.
- Ihanainen
siä letkuissa roikkuessa harmitellaan myös kun tuli vedettyä ne sunnuntaikännit ja viä muut kännit päälle, että näin ihmeellinen on elämä, Kippis!
- Sulkahatussa
Olen kanssasi täysin samaa mieltä ;))))Suukot sinne makkariin,olet sä vaan niin söötti kulta!!!
- sulkapyrstössä
sillä oliki kultsi mukana! ;)))))))))
Jo mä aatteli et kahtako ketjuu sit ollaa vetämäs, ku kert kaks mäyristäki pitää kerralla siemaista. Ou jeee!!! ;)))) Kullalle terveisii sinne jonnekin. ;))) - Zibaa
sulkapyrstössä kirjoitti:
Jo mä aatteli et kahtako ketjuu sit ollaa vetämäs, ku kert kaks mäyristäki pitää kerralla siemaista. Ou jeee!!! ;)))) Kullalle terveisii sinne jonnekin. ;)))näin on närhellä värkit...
- Sulkahatussa
Jo mä aatteli et kahtako ketjuu sit ollaa vetämäs, ku kert kaks mäyristäki pitää kerralla siemaista. Ou jeee!!! ;)))) Kullalle terveisii sinne jonnekin. ;)))no kummallekin omat jutut!!!!hauska toi sun nimimerkkisi ;))))
- sulkapyrstössä
Zibaa kirjoitti:
näin on närhellä värkit...
ei ole värkkejä ny pyrstössä... Oujee!! ;))))
- sulkapyrstössä
Sulkahatussa kirjoitti:
no kummallekin omat jutut!!!!hauska toi sun nimimerkkisi ;))))
miksen mä sitä heti tajunnut?
Hauska se on sunkin nikkis. Mää täs jo aattelin että muutaman putelin jälkeen se voi kääntyy et on pyrshtö sulassa?! Ou jeee!!! ;)))) - Sulkahatussa
miksen mä sitä heti tajunnut?
Hauska se on sunkin nikkis. Mää täs jo aattelin että muutaman putelin jälkeen se voi kääntyy et on pyrshtö sulassa?! Ou jeee!!! ;))))Mitäs tässä muuta voi sanoa/kirjoittaa kuin OU JEEEE..On tää kylmä bisse niin halvatun hyvää!!!
- sulkapyrstössä
Sulkahatussa kirjoitti:
Mitäs tässä muuta voi sanoa/kirjoittaa kuin OU JEEEE..On tää kylmä bisse niin halvatun hyvää!!!
kävin muualla, joo vieraiisa kävin vilkuilee, muttei siel mitään ollu ja si ei tullu piip ääntä et täällä oltais jo vastailtu jeeeeee! ;))
Kele, ku ei oo vieläkä kylmenneet, vaik lumeen laitoin! Oujee, mut kyl ne siitä kylmenee.... ;)))) Hyvää on ja hyältä maistuu jees! ;)))
kadottanut eri viikonpäivien känniesi vuoksi?
Ja montako vähemmän mukavaa krapulapäivää olet kärsinyt? Omia ovat päiväsi ja suon mielelläni sen sinulle, että käytät ne juuri niin kuin itsestäsi tuntuu hyvältä.
Minusta elämä on niin mukavaa ja päivät muuttuvat vähetessään entistä arvokkaammiksi. Siksi en itse haluaisi enää kadottaa montaakaan päivää unohdukseen tai itse hankittuun sairauteen. Vuosien varrella olen oppinut humaltumaan niin monista asioista, joista ei tule edes jälkitauteja. Hyvät juomat maistuvat hyvältä edelleen, mutta kun tietää ettei ne juomalla lopu, voi säästää jotain muillekin ja seuraaville päiville.
Etkö sinä usko iloon ilman viinan vaikutusta?- Zibaa
viikkoa ja loppuviikkoa olen elämässäni kemiallista hatutusta kuunnellut... ilo ilman viinaa on kuin keskeytetty yhdyntä... jokainen ohiammuttu ilmapallo Lintsillä... maahan pudonnut kahden palllon tötteröjäätelö... isän nyrkki veljen kasvoilla... muistaa, vaan ei unohda...
- yksitypy
huomasin et mun nimi täällä mainittiin.
Kohta niihin letkuihin pääset tuolla juomisellas.
Sunnuntaina ei kännejä oteta. Minäkin otan ne yleensä vain perjantaina ja lauantaina.
Opi tavoille :=)))- sulkapyrstöshä
missä raamatussa niin sanotaan ettei muulloin kuin silloin? Kuka niitä laskhee ? hiks* ;)))
Sitpaits' letkuihi pääsee nii monist syist muuteki, ei tarvihe ku auton alle jäähä. :( - yksitypy evk
sulkapyrstöshä kirjoitti:
missä raamatussa niin sanotaan ettei muulloin kuin silloin? Kuka niitä laskhee ? hiks* ;)))
Sitpaits' letkuihi pääsee nii monist syist muuteki, ei tarvihe ku auton alle jäähä. :(muista pyhittää lepopäivä, eikä tarkoita sitä että se pyhitetään juopottelulle. Että oikaisen nyt jos oot sen väärinkäsittänyt :=)))
Ja pysy siellä kotona kännäämässä, niin et jää auton alle.
Hikkailemisiin. Tää typsy menee maate :=)) - sulkapyrstöissä
yksitypy evk kirjoitti:
muista pyhittää lepopäivä, eikä tarkoita sitä että se pyhitetään juopottelulle. Että oikaisen nyt jos oot sen väärinkäsittänyt :=)))
Ja pysy siellä kotona kännäämässä, niin et jää auton alle.
Hikkailemisiin. Tää typsy menee maate :=))joka pyhäpäivä, mites ku kaik päivät ovat yhtä arkea vaa? ;))
Pysyn pysyn, varo sä etä se katto ei putoo päähäs nukkuessas, ni et joudu letkuihi, sellane verkko ois ehkä hyvä virittää pään päälle? ;)))
Rauhallisii unii sinne si vain! ;)))))
- Ouzoa
Nyt on olo hyvä.
Ei viiti sänkyhommiin.
Väsyttää.- kelpais
mullekkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563