Urheilulehti moitti jääpalloyleisöä, HIFK:n katsomo mm. on ukkoutunutta ja eläkeikäistä - pitääkö tämä paikkansa jos ei vastatkaa HIFK
Jääpalloyleisö
3
693
Vastaukset
- pelimies
Ei niitä ole millään paikkakunnalla...muutamia poikkeuksia lukuunottamatta
- ja sitten ymmärtämään
Ei siinä jutussa ole sanaakaan HIFK:sta!
- 1897
Nimimerkki Yleisö, kysyn sinulta suoraan yhden ainoan kysymyksen: MIKSI VALEHTELET? Urheilulehden artikkelissa ei mainittu HIFK:ta sanallakaan. Siinä todettiin yleisesti että jääpallokatsomoista on jäänyt pari-kolme sukupolvea pois ja sen näkee. Mutta tämä oli täysin yleisluontoinen havainto. Yhtäkään seuraa ei erikseen mainittu.
Olen huomannut tällä palstalla vaikuttavan jonkun kirjoittajan (kirjoittajia?) jolle pääasia on HIFK:n haukkuminen jokaisessa mahdollisessa käänteessä. Sinänsä erittäin säälittävää, mutta oikeus mielipiteen tietysti on jokaisella. Jossain kuitenkin raja kulkee. Ja se kulkee selvän valehtelun kohdalla. Ja tässä se raja ylitettiin.
Sinä HIFK:n vihaaja, mikä helvetti ongelmasi oikein on? Suomalainen jääpallo ei tuollaisia puukottajia tarvitse, joten voisit olla hyvä ja ryömiä takaisin kivesi alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802