Antakaa vinkkejä hyvistä automaalaamoista!!
hyvä automaalaamo
12
4107
Vastaukset
- -----------
Kolarikorjaamo Tuomaalat, Lautiosaari! Ehdoton ykkönen koko alueella!
- maalauttanu
Kyllä Sale & pojat tekee hyvää jälkeä
- pojat
Kyllä ne maalata osaa mutta hintakin sen mukanen, yli 1000€ ylimaalaus? keskikokoiseen autoon, ja tarvittavat purku/pohjatyöt olisi pitäny tehä itse. Sain muualta yli puoltahalvammalta.
Polar automaalaamossakin hyvä laatu. - juuh..
pojat kirjoitti:
Kyllä ne maalata osaa mutta hintakin sen mukanen, yli 1000€ ylimaalaus? keskikokoiseen autoon, ja tarvittavat purku/pohjatyöt olisi pitäny tehä itse. Sain muualta yli puoltahalvammalta.
Polar automaalaamossakin hyvä laatu.kyyyl...
- että...
pojat kirjoitti:
Polar automaalaamossakin hyvä laatu.Kyllä se on poijaat niin, että HYVÄ ja HALPA ei kulije käsikädessä!!!!!!
Meinaan kokemusta on...
Hinta-laatu-suhde Tuomaalalla paras!!!!!!!! - volovomiesssh
punasen volovon silleen, että vuojen päästä oli joka peltiosa erisävynen *peukalo alaspäin*
volovomiessssh
- asiakas
kyllä!!!!!
- minäkin...
vie autosi sinne jos haluut laatujälkeä...
- autoilevaaapo
laatu on hyvä pojilla
- ???
missä paras hinta/laatusuhde
- Arpelassa
On pätevä tekemään. Vehon takuumaalauksetki siirty sinne...
- maalaamoon...
Arpelassa kirjoitti:
On pätevä tekemään. Vehon takuumaalauksetki siirty sinne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655300Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722579- 2702453
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191774Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2281537Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541141- 901066
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131063- 851050