Mie lähin perijantaina kylhän naapurhin, ei mulla mithän asiaa ollu ku kahaville ja tupakkia lainaamhan. Oli kelekka isännällä rikki menny methään mennessä, niin lähethin hakemhan sitä minun moottorikelekalla. Hyvimpä se nousi rekhen ja viethin se autotalhin korijattavaksi, tarijos naapuri palakkioksi ryypyt kalijapullosta ja mulla isketti sytöt siitä.
Mie houkkasin velipoikaa kuskiksi kirkolle paarhin tyväriä kiusimhan. Olinki jo meleko päishän ku perillä olthin, hyvä että Reposen sishän pääsin. Tilasin tuopin kalijaa ja menin pöythän istumhan, vilikuilin paarin naijsia mutta pöythän kömpikin joku vanaha ämmi! Se kerijäs multa kalijaa ja laitto kylymän käjen paijan alle ja yritti pussata kaulhan.
Lähimpä siitä ulukoilemhan toishen paikhan mutta jo tuli huono, niinpä kerijäsin kyytin kothiin...
Kuuma perijantai Keski-Lapissa...
1
556
Vastaukset
- Sudeettisavolainen
... en ennää ihmettele, jos tuolla vaahilla Lapista väestö vähenöö. Ruavaat miehet juoksoo kiimasia akkoja karkuu, ku o muka kylymä käsj ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835092- 794889
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 432632
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860