Mie lähin perijantaina kylhän naapurhin, ei mulla mithän asiaa ollu ku kahaville ja tupakkia lainaamhan. Oli kelekka isännällä rikki menny methään mennessä, niin lähethin hakemhan sitä minun moottorikelekalla. Hyvimpä se nousi rekhen ja viethin se autotalhin korijattavaksi, tarijos naapuri palakkioksi ryypyt kalijapullosta ja mulla isketti sytöt siitä.
Mie houkkasin velipoikaa kuskiksi kirkolle paarhin tyväriä kiusimhan. Olinki jo meleko päishän ku perillä olthin, hyvä että Reposen sishän pääsin. Tilasin tuopin kalijaa ja menin pöythän istumhan, vilikuilin paarin naijsia mutta pöythän kömpikin joku vanaha ämmi! Se kerijäs multa kalijaa ja laitto kylymän käjen paijan alle ja yritti pussata kaulhan.
Lähimpä siitä ulukoilemhan toishen paikhan mutta jo tuli huono, niinpä kerijäsin kyytin kothiin...
Kuuma perijantai Keski-Lapissa...
1
574
Vastaukset
- Sudeettisavolainen
... en ennää ihmettele, jos tuolla vaahilla Lapista väestö vähenöö. Ruavaat miehet juoksoo kiimasia akkoja karkuu, ku o muka kylymä käsj ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974203
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.773459Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723074SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062141Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302081- 41870
- 73801
- 52776