jos sinulla olisi käytössäsi vain yksi sana, joka kuvaisi sinua parhaiten, mikä se olisi ? perustelujakin voi laittaa jatkoksi, miten päädyit tähän nimenomaiseen sanaan.
Vain YKSI ainoa sana
42
1959
Vastaukset
- Jermu
on paras sana kuvailemaan meikäläistä.
- Ajomies
Aurigan - Capella !
- on ollut
pienestä pitäen.
se ehdottomasti...:)
Mun lempparilaulujaki on Irwinin "ikuinen kapinallinen"....- <<<O>>>
määritelty sanalla
LUONNOLLINEN
-en koskaan esitä muuta kuin olen
-en yritä olla toisia parempi
-olen sinut itseni kanssa
-tulen aina hyvin toimeen muiden kanssa- öööööööööööööö
TOLLO
Olen tehnyt kaikki valinnat elämässäni väärin. - Analyytiikko Anssi
kuvaisi parhaiten sana ;suurvalehtelija
- Sikspäk
Analyytiikko Anssi kirjoitti:
kuvaisi parhaiten sana ;suurvalehtelija
mielipiteesi teki sinusta:
>Kyrpiintyneen
>Turhautuneen
>Palstakyttääjän
>Elämäänsäkyllästyneen
>Pilkunnussijan
Saat valita näistä, toki voit sanoa omankin mielipiteesi ;DDD - Anssi Analyysi
Sikspäk kirjoitti:
>Kyrpiintyneen
>Turhautuneen
>Palstakyttääjän
>Elämäänsäkyllästyneen
>Pilkunnussijan
Saat valita näistä, toki voit sanoa omankin mielipiteesi ;DDDsattuisi minuun parhaiten, jos siitä jättäisi etuliitteen pois.
Oli taas puolisen tuntia sitten pimpsa namia!;) - Sikspäk
Anssi Analyysi kirjoitti:
sattuisi minuun parhaiten, jos siitä jättäisi etuliitteen pois.
Oli taas puolisen tuntia sitten pimpsa namia!;)kyllä vois sanoo täydellä syyllä valehtelijaksi :)
En usko että sait. - Analyytikko Anssi
Sikspäk kirjoitti:
kyllä vois sanoo täydellä syyllä valehtelijaksi :)
En usko että sait.eikä se sillon ollu kunnon vale.
Elikä en oo valehtelija, kun korkeintaan vähän. - Sikspäk
Analyytikko Anssi kirjoitti:
eikä se sillon ollu kunnon vale.
Elikä en oo valehtelija, kun korkeintaan vähän.sitten että vähä-valehtelija tai
1/4-valehtelija - Analyytikko Anssi
Sikspäk kirjoitti:
sitten että vähä-valehtelija tai
1/4-valehtelijamerkkaa kun äkkipoika saa koittaa paljasta.
- Sikspäk
Analyytikko Anssi kirjoitti:
merkkaa kun äkkipoika saa koittaa paljasta.
Hipoja ei lasketa :)
- Analyysi Anssi
Sikspäk kirjoitti:
Hipoja ei lasketa :)
vain kerran.
Tytär on nyt kakskytkesäinen.
Eiköhän alkaisi olla revanssin aika? - Siveä Siiri
Analyysi Anssi kirjoitti:
vain kerran.
Tytär on nyt kakskytkesäinen.
Eiköhän alkaisi olla revanssin aika?enkä nähnytkään sitä mitä muut ovat saaneet, koittamaan päsemisestä puhumattakaan.
Minkälainen se on? - Syntinen Saara
Siveä Siiri kirjoitti:
enkä nähnytkään sitä mitä muut ovat saaneet, koittamaan päsemisestä puhumattakaan.
Minkälainen se on?se on kiven kovaa, sametin pehmeää ja suuhun sulavaa, ja joka kerran tuntuu siltä kuin saisi eka kerran :)
Hyvää yötä... - Siveä Saara
Syntinen Saara kirjoitti:
se on kiven kovaa, sametin pehmeää ja suuhun sulavaa, ja joka kerran tuntuu siltä kuin saisi eka kerran :)
Hyvää yötä...Sillähän minä melkein elän!!!
Tietämättäni saan enemmän kuin moni muu, sillä olen karkkitehtaalla töissä ja pikkuisenkin epäkurantit, tai pilantuneet suklaakonvehdit myydään henkilökunnalle puoli-ilmaiseksi.
MINÄKIN OLEN SAANUT!!!:DDDD - olen niin
niin fiksu, etten kehu noilla vaikka olen ihan samanlainen. :) (oho, nyt ...)?
- Syntinen Saara
Siveä Saara kirjoitti:
Sillähän minä melkein elän!!!
Tietämättäni saan enemmän kuin moni muu, sillä olen karkkitehtaalla töissä ja pikkuisenkin epäkurantit, tai pilantuneet suklaakonvehdit myydään henkilökunnalle puoli-ilmaiseksi.
MINÄKIN OLEN SAANUT!!!:DDDDminä ilman, sinä puoleen hintaan :) :) :)
- kakistellen
olen niin kirjoitti:
niin fiksu, etten kehu noilla vaikka olen ihan samanlainen. :) (oho, nyt ...)?
tulihan se sieltä 8-)
- Himokas Hilkka
minä ilman, sinä puoleen hintaan :) :) :)
maksaa kun oli oikein upean näköinen - suuri ja herkulliselta vaikuttava.
Sitten eräs toinen tytö kerkesi napata se sulklaarasian. Päällyshän siinä olikin vain pikkuisen kolhiintunut, mutta kokoa oli. Siitä sai tyttö monta nautinnollista hetkeä. - vois
Sikspäk kirjoitti:
>Kyrpiintyneen
>Turhautuneen
>Palstakyttääjän
>Elämäänsäkyllästyneen
>Pilkunnussijan
Saat valita näistä, toki voit sanoa omankin mielipiteesi ;DDDmuunnella vaikka että "kyrpäänsä kyllästynyt".
- Syntinen Saara
Himokas Hilkka kirjoitti:
maksaa kun oli oikein upean näköinen - suuri ja herkulliselta vaikuttava.
Sitten eräs toinen tytö kerkesi napata se sulklaarasian. Päällyshän siinä olikin vain pikkuisen kolhiintunut, mutta kokoa oli. Siitä sai tyttö monta nautinnollista hetkeä.Jutun aihe olikin määrittelyä yhdellä sanalla:
No minua kuvaa tituleeraus: Kullinkiusaaja - Seksi Santra
Jutun aihe olikin määrittelyä yhdellä sanalla:
No minua kuvaa tituleeraus: KullinkiusaajaKullikulinaristi.
- Kelju.K.Kojohootti
Kelju.
- Tuhopotkutin
Täystuho,kaikki mihin kosken tuntuu tavalla tai toisella menevän rikki,vahingossa tietenkin.
- Pönttöhimmee
ääliö.
- animattiN
Pippuri, selittelyä se tuskin kaipaa.
- mussukka
juuri tämä minä olin, kunnes elämä teki minusta
Äkäisen-ämmän. - Tuhiwai*
Tämä on surullisen helppo: m u r e h t i j a.
Ihminen
- Pirre*
*tavis*
- huvituuli
Olen siis liian kiltti ja olen siitä paljon kärsinyt. En halua vastata ilkeästi ennenkuin "pinna palaa" ja siihen menee kuukausia ja joskus vuosiakin.
Ei hätää, vielä on elinpäiviä jäljellä ja opin pahikseksi tarpeen tullen - toivon niin.
Enkuli en ole, mutta minusta on vaikeaa sanoa pahasti, vaikka joku minua loukkaakin. - salakaataja
sehän minä.
- kaikki laivat
purjehtivat.(Eikös laivojen nimetkin ole yleensä feminiinejä)Siis kuvaannollisesti sä ajattelet että kaikki naiset pyrkivät luoksesi:) Eikös ollut psykologisesti ajateltu? *on tyytyväinen henkevään analysointiinsa*
- Tiedoksi
kaikki laivat kirjoitti:
purjehtivat.(Eikös laivojen nimetkin ole yleensä feminiinejä)Siis kuvaannollisesti sä ajattelet että kaikki naiset pyrkivät luoksesi:) Eikös ollut psykologisesti ajateltu? *on tyytyväinen henkevään analysointiinsa*
Suomen jäänmurtajatkin ovat miehisiä: Sampo, Tarmo,Voima Sisu, Urho, Otso, Kontio.
Lisäksi yksi vanha paatti on Suomen Joutsen, (sehän on paha enne lintuflunssaa aatellen jos se satamaan purjehtii)
- toivontytär
ystäväni kutsuvat minua mukavan lämpimäksi yritän suhtautua lähimmäisiini lämmöllä
- tullee
mieleen itsestäni kihokki.
- piti perustella.
Eikös se nyt ole sanomattakin selvää:D Kihokki on lihansyöjäkasvi ja kihokkiin uppoaa, suorastaan sulaa lihaa joten, jne. Käyttäkää mielikuvitustanne.
- perusteluja
piti perustella. kirjoitti:
Eikös se nyt ole sanomattakin selvää:D Kihokki on lihansyöjäkasvi ja kihokkiin uppoaa, suorastaan sulaa lihaa joten, jne. Käyttäkää mielikuvitustanne.
Kihokkien nimiä:
Kihokit
Drosera spp.
Droseraceae-heimo (Kihokkikasvit)
Himoheinä, intoruoho, itkulehti, kihoheinä, kiimaheinä, kiimaruoho, kiriheinä, kyynellehti, limaheinä, pakanaheinä, piimäyrtti
- multiNikkix
Erään kerran yhdessä ryhmässä kirjoitimme kaikkien selässä oleviin lappuihin toisistamme adjektiivi, joka mielestämme parhaiten kuvasi kyseistä henkilöä. Sain monia positiivisia adjektiiveja, joista tämä: Pärjääjä, sykähdytti minua eniten! Se lappunen on edelleenkin teipillä kiinnitettynä vaatekaappini oven sisäpuolelle:)).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131334Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511279- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?115999- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473