Terve, eli niinkuin ilmoituksessa lukee helsinkiläinen bändi hakee laulajaa joka osaa karjuu ja laulaa puhtaasti. Bändissä on kaikki mitä tarvitaa (rumpali, basisti, yksi kitaristi ja yksi wnb kitaristi) treeenis on ja sillai. Bändi soittaa agresiivista mättöä, muttei Black metallia. Ikää on 16-17 eli 90-89 syntyneit. Laulajan olisi kiva osata laulaa kuin (ei samalla tavalla vaan sama laulutyyli tai jotain) The Hauted, The Agony Scene, Lamb of God jne jne... Keikkoja tulossa ja tulee paljon, demottaminen käynnistyy kun laulaja saapuu. Jos kiinostus heräsi niin lähetä sähköpostii.
Ainii, ei olla coverbändi.
Agressiivinen Mättöbändii etsii laulajaa
2
463
Vastaukset
- onni.holmstrom
Terve! Oon 14 vee jätkä stadista, osaan öristä ja korista, exhalena tietenkin! Pigsquealit ja kaikki tommoset onnistuu ihan hyvin noin parinkymmenen minuutin lämppäyksen jälkeen! Oon vasta 14, mutta älkää antako iän hämätä! Mä soitan ja laulan ihan mitätahansa musiikkia, ja yleensä oon bändeissä ainoo alaikänen, joten on kokemusta vanhempien kansas soittamisesta! vitusti omia riffejä ja sanotuksia! Ilmotus on tosi vanha, et mä mietin että onko bändi vielä pystyssä? Ja jos on, niin tarvitaanko vielä laulajaa? Ilmottakaa mulle jotain, lupaan ettette kadu! :)
- onni.holmstrom
Ainiin ja mun laulutyyliin on antanu vaikutteita chelsea grin, suicide silence, lamb of god, as blood runs black, job for a cowboy ja white chapple :) olkaa kilttejä ja ilmottakaa mahdollisesta kiinnostuksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803