Duck's tattoo vs Blue Dragon

Nocturnal

Jeps, siinähän tuo jo otsikossa tulikin...Elikäs, olen menossa ottamaan toista tatuointiani. Ensimmäisen kävin ottamassa Blue Dragonissa ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Nykyinen asuinpaikkani vaan olisi kätevästi lähellä Duck's Tattoota. Eli nyt kaipaisin ihmisiltä kokemuksen syvää rintaääntä, oletteko huomanneet tasoeroa, tms. Ja tämä Duck'sin hintataso hieman arveluttaa...Lävistykset siellä ainakin ovat huiman kalliita verrattuna joihinkin toisiin Helsingin alueen liikkeisiin. Miten mahtaapi olla tatuointien laita? Kyse on kyllä hyvin tarkkaa työtä vaativasta, isokokoisesta tatuoinnista, eli pihistelemään en sen kanssa ala, mutta en nyt kyllä mieluusti lähde hirveästi ylimääräistäkään maksamaan, jos samaa laatua saan edullisemmin muualtakin. Eli jos joku hieman minua kokemuksillaan valaisisi, niin kiitollinen olisin. :)

15

11218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..muinoin käväsin ducksissa silloin kun se oli kampissa.. vaikutti jotenkin epähygieeniseltä..en tiedä nykyään mutta blue dragon rulettaa ainakin..

• kummassakin liikeessä

ottamasa tatuonnin. Ensiksi kävin Ducksissa ja sitten kaverin vinkistä Blue Dragonissa, kummastakaan ei ole mitään huonoa sanottavaa, mutta jos nyt haluaisin tatuoinnin taas, valitsisin luultavasti Dragonin, oli todella mukava tatuoija tämä Eppu ja taitava. Toisaalta sain ystävällistä palvelua ja hyvin tehdyn tatuoinnin myös Ducksissa, joten on vaikea suositella. Jos olisin sinä, niin varmaankin menisin siihen mikä lähellä on.

• pinja

Ducksissa en ole käynyt joten en pysty vertailemaan, mutta molemmat omani olen Dragonissa ottanut ja ystävä- ja perhepiirissä on lukuisia mahtavia taidonnäytteitä samaisesta paikasta... Miksi vaihtaa sijainnin takia jos vain hyviä kokemuksia ;)

• pinja

Itäkeskuksen ducksissa otin kielilävistyksen, en pitänyt minua palvelleesta tylyhköstä henkilöstä (aika asiakaspalvelukyvytön kaikin puolin), tosin tämähän ei kerro tatuoijista mitään...

• Nocturnal
        pinja kirjoitti:

Itäkeskuksen ducksissa otin kielilävistyksen, en pitänyt minua palvelleesta tylyhköstä henkilöstä (aika asiakaspalvelukyvytön kaikin puolin), tosin tämähän ei kerro tatuoijista mitään...

Jeps, olen itsekin Duck'sissa lävistyksen ottanut, enkä tästä naishenkilöstä, joka siellä niitä teki, oikein pitänyt. Tosin samalla juttelin siellä tämän tatuointeja tekevän "Jartsan" kanssa, hän kyllä vaikutti erittäin mukavalta, ja työnäytteiden mukaan lahjakkaalta...Ei siinä muuten mitään, toki Blue Dragoniin luotan, mutta ottaen huomioon, että Blue Dragoniin tulisi minulla, autottomalla ihmisellä, miltei tunnin matka, kun taas Ducksiin se olisi 15 minuuttia...

• Ducksin asiakkaat
        Nocturnal kirjoitti:

Jeps, olen itsekin Duck'sissa lävistyksen ottanut, enkä tästä naishenkilöstä, joka siellä niitä teki, oikein pitänyt. Tosin samalla juttelin siellä tämän tatuointeja tekevän "Jartsan" kanssa, hän kyllä vaikutti erittäin mukavalta, ja työnäytteiden mukaan lahjakkaalta...Ei siinä muuten mitään, toki Blue Dragoniin luotan, mutta ottaen huomioon, että Blue Dragoniin tulisi minulla, autottomalla ihmisellä, miltei tunnin matka, kun taas Ducksiin se olisi 15 minuuttia...

Ollaan mieheni kanssa kahdesti käyty Ducksissa ottamassa tatuoinnit. Jartsa on tatuoijana ollut kummallakin kerralla ja jälki on ollut erinomaista kuten myös palvelu! Kiitosta saa myös heillä myynnissä oleva tatuointirasva, sitä kun on käytti ei esimerkiksi rupea muodostunut ollenkaan, tatuointi parani nopeasti ja värit pysyivät kirkkaina. Bepanthen ja Helosan ei ainakaan meidän iholla ole yhtä hyvin toiminut. Jos jatkossa tatuointeja vielä otetaan niin kyllä me Ducks tattooseen mennään.

• asiakas
        Nocturnal kirjoitti:

..oli tyly minullekin. Kokemusta ko. paikasta on parin lävistyksen verran, jotka tekivät toinen lävistäjä joka oli todella mukava. Nyt karttelen tätä paikkaa kun ystävällisempiäkin paikkoja löytyy..

• pertsa99999999
        Ducksin asiakkaat kirjoitti:

Ollaan mieheni kanssa kahdesti käyty Ducksissa ottamassa tatuoinnit. Jartsa on tatuoijana ollut kummallakin kerralla ja jälki on ollut erinomaista kuten myös palvelu! Kiitosta saa myös heillä myynnissä oleva tatuointirasva, sitä kun on käytti ei esimerkiksi rupea muodostunut ollenkaan, tatuointi parani nopeasti ja värit pysyivät kirkkaina. Bepanthen ja Helosan ei ainakaan meidän iholla ole yhtä hyvin toiminut. Jos jatkossa tatuointeja vielä otetaan niin kyllä me Ducks tattooseen mennään.

Juu kaks kuvaa on Jartsa tehnyt ja Leena yhden ja hyvää jälkeä, Jartsa kyl keskittyy siihen mitä tekee ja taidan käydä vetää lisää siellä.

• tyttönen33
        pertsa99999999 kirjoitti:

Juu kaks kuvaa on Jartsa tehnyt ja Leena yhden ja hyvää jälkeä, Jartsa kyl keskittyy siihen mitä tekee ja taidan käydä vetää lisää siellä.

olen ottanut ducksissa kaksi tatuointia, toinen leenan ja toinen jartsan tekemänä. Leena teki pienen tribaalin ja viivat on niin suoria ettei mitään valitusta löydy koko kuvasta, jartsan tekemä kuva näkyy edelleen nettisivuillakin, kuvasta tuli aivan mieletön! todella upeaa jälkeä ja hyvä palvelukin. liikkeessä ammatimainen ilmapiiri, kaikki keskittyy työhönsä eikä vain sutase menemään, hintatason luulen oleavn vähän korkeampi mutta kuvan taso maksaa ittensä moninkertasesti takasin. en tosin ole käyny blue dragonissa, mutta olen kuullut paljon hyvää siitäkin

• Orkidea

Oman ainokaisen kuvani olen ottanut Duck'sissa. Tekijänä oli Diego. Sekä lopputulokseen että palveluun olen tosi tyytyväinen. Tällaista vähän vanhempaakaan naisihmistä ei ollenkaan katsottu kieroon. ;)

• Diego on tehnyt kaksi tatskaani ja olen niihin erittäin tyytyväinen

• Tserrykkä

Blue Dragonissä en ole käynyt, mutta duck'sissa kyllä. Valitettavasti mun kohdalla työnjälki ei ollut parasta mahdollista. Jälki ei vastaa "siirtokuvaa" enne tatskan iskemistä, joten seuraavaan kuvan menen jonnekin muualle. Lieneekö syynä sitten kiire vai välinpitämättömyys, en tiedä.

Ekan kuvan olen ottanut Happy Rabitissä vaan sitähän ei enää ole.........

• tanja

Mulle on isketty jalkaan kuva blue dragonissa. Erittäin tyytyväinen olen. Vieläkin kuva kirkas ja selkeä vaikka tästä on jo aikaa, muutamalla ystävällä, jolla samoihin aikoihin otettu kuva, eri paikassa niin on jo alkanut haalistua. Kuvan teki Juho, joka oli erittäin mukava ja hauska kaveri.

• MJLady

EHDOTTOMASTI Blue Dragon :D

Ensikertalaisena kun sinne menin käymään, heti kun tulin sisään oltiin siellä ystävällisiä ja moikattiin heti mua :) Tuli ihana ja tervetullut fiilis.

Kun sitten vihdoin koitti "se päivä" niin menin sitten sinne ja tatuoija Eppu oli aivan ihana ja rauhallinen ja tiesi ensikertalaisuudestani. Tunnelma Blue Dragonissa on niiiiiin hyvä ja ihana

• tatt00girl

kaverini otti taannoin kielilävistyksen duck'sissa ja lävistäjä tyty oli mielestäni todella epäammattimainen! ei näyttänyt edes desifioivan laitteita yms vaan otti pihdit sun muut esiin jostain ihme laatikosta ilman mitään suojakalvojakaan? joten minullakin oma suosikki on dragon koska siellä otin pohkeeseen ison kuvan vajaa puolisen vuotta sitten ja olen enemmän kuin tyytyväinen kuvaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6414
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe