miksi ei ole keskusteua CHEERLEARDINGISTÄ?!?!?!!!??

TURHAUTUNUT-92

Miksi täällä ei ole ollenkaan keskuseluja cheerleardingistä??? olen itse ilveksen dream team cheerleader, ja muitakin cheerleadereita varmasti löytyy........... Joten vähän nyt keskustelua tästä oikeasti vaativasta lajista!!!!!!!!!!!!! >:(
( ja joillekkin jotka uskovat vaan amerikkalaisiin cheer-leffoihin, niin cheer on kaikkea muuta kun perseen pyöritystä!!!!!!!!!)

19

850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armui

se löytyy tuolta harrastuksista ja tanssi osuudesta..
      kun tämä cheerleading ei ole urheilua.. :D siksi se ei ole urheilu ja kuntoilu kategoriassa..

• annnsku

siks siiitä ei kiinnostututa!!
        pelkkää pikkulasten kiljumista ja hyppimistä

• Anonyymi

Turpakii urpo oot itekki joku wannabe urheilia ku oot tommonen sohva(JÄTTI)peruna!!!🤬

• Anonyymi

Turpakii urpo oot itekki joku wannabe urheilia ku oot tommonen sohva(JÄTTI)peruna!!!

• Anonyymi
        annnsku kirjoitti:

siks siiitä ei kiinnostututa!!
        pelkkää pikkulasten kiljumista ja hyppimistä

MINKÄ TAKIA SINÄ OLET TUOMMOINEN
        SOHVA(JÄTINJÄTTI) PERUNA KU ET EES TIIÄ MITÄ LAJI ON !!!

• mariese

Niin siinähän tarkotus on päästä nussii juokkueen pelinrakentajaa :)

• Anonyymi

TURPA KII ENNEN KU SYÖN SEN!!!!!!

• ärsyyntynyttt

ottakaa asioista selvää ennenku tuutte sanomaan että cheerleading ei ole urheilua

• Pegasi

Chheerleading on ihan HEMMETIN KOVAA URHEILUA! Suomalainen kilpacheerleading on kaikkea muuta kuin perseen keikutusta pelikentän laidalla! Harjoituksissa tehdään paljon lihaskuntoa, joskus koko harkat käytetään pelkkään lihaskuntoon. Ihmisten nostaminen ON RANKKAA. Ilman lihaksia ja harjoitusta ei nosteta ketään suorilla käsillä ilmaan. Cheerissä on vaativaa akrobatiaa, uskokaa tai älkää, arabiflikkiflikkivoltti ei todellakaan ole mikään ihan helppo temppu! Itse harrastan Golden Spiritissä. Cheerleading on vaativa ja raskas urheilulaji mutta ihan helkutin hauskaa kuitenkin!

• Anonyymi

KIITOS OLET PARAS !!!!!!!

• todellakin urheilua

Vaikka lajia harrastaakin myös nuoret tytöt, he eivät todellakaan kilju kentän reunalla vaan tekevät jotain aivan muuta. Cheerleading on todella näyttävää ja raskasta urheilua, toisin kuin suurin osa ihmisistä olettaa. Sitä paitsi lajissa on myös poikia ja miehiä mukana, joten tämä ei ole pelkästään tyttöjen ja naisten juttu.

Junnutyttöjen (12-15) - sarjan voittajien kultaohjelma cheerleadingin SM-2012 kisoissa tässä kuussa ( kilpaillaan aina tulevan vuoden mestaruudesta) :

HAC Junior Elite, suomenmestarit

http://www.youtube.com/watch?v=H8und6Kitqg

Teinejä siis lajissa mukana myös on, mutta he eivät ole pyllynpyörittäjiä.

• Maryan -80

Mistä tää pyllynpyöritysharha? Eihän siellä pyöritetään ollenkaan pyllyjä, ainakaan enää nykysin. Kaikki liikkeethän on voimakkaisiin käsiliikkeisiin perustuvia, täysin androgyynejä liikkeitä. Kädet ovat pääosassa, alavartaloa ei keikuteta.

• Cheer<3

Tulkaa ite kokeilemaa sitä cheerleadingiä jos o kerra nii helppoo ja niistä puvuista se että voimistelioilla o viellä paljastavammat puvut

• jemisa

no, en tiedä mutta tuo väittämäsi että tämä olisi jotenkin vaikea laji, siitä olen varsin eri mieltä (;; nimittäin, yksi hyvä ystäväni aloitti cheerin, ja meni puoli vuotta että hän pääsi suomen maajoukkueeseen :D ei kovin "vaikealta" kuulosta (=

• juumorjes

Moi:) juu must vaikuttaa kivalt harrastukselt haluisin ite alkaa harrastaan,mut ei oo kokemust:/ enkä tiiä mis vois alottaa ton harrastuksen.

• jv

mun mielestä cheerleading on ihan tylsää harrastin sitä yhen vuoden sit alotin joukkuevoimistelun Xelenet joukkueessa ja se on hauskempaa ja vaativampaa ku joku cheer!!!!!!!!!!!

• .

TOI oli vitsiä

• Anonyymi

mä oon helsinki atletics cheerleaders

• Anonyymi

no aijaa siis tääl puhutaa ihan sika vähä cheeristä!!!!! mä oon golden Eagles cheerleading rockstarsissa ja kisat kuopios

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      98
      1555
    2. 209
      1468
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      52
      759
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      685
    Aihe