Vaikuttaa aika tumpeloilta minuun verrattuna joka osaan ehkä pari MS DOS käskyä, saatanan ääliöt, pistänkö pari? Linux pellet voi vastata haasteeseen heittämällä vastaavaa jos OSAA!
DIR \DOS
DIR *.DBF
DEL *.*
Onko täällä kaikki OK?
16
862
Vastaukset
- mikä nörde
Muuten hyvä mutta miksi tuo viiva on väärinpäin kallellaan?
Katso vaikka tuosta osoiteriviltä niin ne "pruukaa" olla näin /.- on...
mikä pelle sä oot kun et ole dossia käyttänyt...
ihan oikein on ne kenoviivat... :D - olisko ollut?
on... kirjoitti:
mikä pelle sä oot kun et ole dossia käyttänyt...
ihan oikein on ne kenoviivat... :DVarmaan tarkoitti sitä että unixissa ja muissa hakemiston merkki on "/" ja M$ tuotteissa "\" joka siis on jutun vitsi? Vai onko?
- vaan totta
olisko ollut? kirjoitti:
Varmaan tarkoitti sitä että unixissa ja muissa hakemiston merkki on "/" ja M$ tuotteissa "\" joka siis on jutun vitsi? Vai onko?
dir \dos
tarkoittaa sitä, että listataan kansion "dos" sisältö, jos sellainen sattuu levyosion juuressa olemaan. - tarkentakaa
vaan totta kirjoitti:
dir \dos
tarkoittaa sitä, että listataan kansion "dos" sisältö, jos sellainen sattuu levyosion juuressa olemaan.unixissa "ls /dos" ja mäsän tuotteissa "dir \dos" joten vitsin täytyy olla siinä että viiva on väärinpäin noissa mäsän tuotteissa.
- vitsi
tarkentakaa kirjoitti:
unixissa "ls /dos" ja mäsän tuotteissa "dir \dos" joten vitsin täytyy olla siinä että viiva on väärinpäin noissa mäsän tuotteissa.
Vaan oletkos kuullut sitä, miksi Lapin tytöllä on tavara poikittain?
No siksi, ettei haukkaa lunta kun nousee ahkiosta pois... - on nyt
vitsi kirjoitti:
Vaan oletkos kuullut sitä, miksi Lapin tytöllä on tavara poikittain?
No siksi, ettei haukkaa lunta kun nousee ahkiosta pois...kaikki poikittain ja vinossa.
- tähän
on nyt kirjoitti:
kaikki poikittain ja vinossa.
...pieni vitsi?
>kaikki poikittain ja vinossa.
Kaksi lapinpukuista veijaria pälyilee ympäriinsä hesan assan portailla. Siihen näsäviisas taxari kyselemään että:
"Lähtikö pojat katsomaan korkeita rakennuksia"
johon Jouni Soikhiopää vastaa:
"Ei kun met lähimmä kathomhan millaisia on ne Helsinkhin miehet jotkha lähettää naishensa aina syksyin kevväin Laphiin naithavaksi." - kotakalle
tähän kirjoitti:
...pieni vitsi?
>kaikki poikittain ja vinossa.
Kaksi lapinpukuista veijaria pälyilee ympäriinsä hesan assan portailla. Siihen näsäviisas taxari kyselemään että:
"Lähtikö pojat katsomaan korkeita rakennuksia"
johon Jouni Soikhiopää vastaa:
"Ei kun met lähimmä kathomhan millaisia on ne Helsinkhin miehet jotkha lähettää naishensa aina syksyin kevväin Laphiin naithavaksi."Onneksi veijarit saa siis muutakin kuin poroa.
Vai noin...
Ja mitäs toi tekee?
dir listaa \dos sisällön...
dir *.dbf listaa sen hetkisen sijain dbf tiedostot
del *.* tuhoaa sen hetkisestä hakemistosta KAIKKI tiedostot...
Mitä muuta sen piti tehdä?
PITIKÖ tuo eka DIR \DOS olla muotoa: cd \DOS ?
;-)
mosse@djmosse:~> DIR \DOS
bash: DIR: command not found
mosse@djmosse:~> DIR *.DBF
bash: DIR: command not found
mosse@djmosse:~> DEL *.*
bash: DEL: command not found- vanhempi nörtti
niin!
- heh
"Vaikuttaa aika tumpeloilta minuun verrattuna"
- Selvä huumorimies. - getkgb
Okei,minäkin laitan taitojani esille.
FDISK (ja sitten ENTER)
Tätä komentoa olen kerran kokeillut käyttää. - minä
Tässä paras komento DOS ja Windows ympäristöön:
FORMAT C:- just joo
Eikä sitä formatin eheystarkistusta pysty edes ohittamaan! Yritäpä formatoida 100GB osio sillä formatilla...kestää, kestää, kestää, kestää... Siispä suosittelenkin käyttämään mke2fs-ohjelmaa kaikkien osioiden alustamiseen...
- pulukkinen
Kaikki ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602