DEEP PURPLEN parhaat biisit?

monni

1.lazy 2.child in time 3.fireball 4.pictures of home 5. smoke on the water 6.perfect strangers 7.stormbringer 8.maybe i`m a leo 9. when blind man cries 10.emmaretta
vaikia valita parahia kyseesen bändin tuatannosta mutta nuita oon eniten soitellu.

19

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosikit....

      1.Burn
      2.highway Star
      3.Lazy
      4.Speed King
      5.Hard Lovin Man

      • Purple forever

        1. Gang on the hill
        2. Fooling dear
        3. Smash the bat out
        4. Brown wind in panties
        5. Sorrow on hands


    • että...

      ...kumpikaan teistä ei maininnu Black Nightia!!?? Sehän on Smoke on the waterin jälkeen selvästi paras!

      • monni

        ku pääs unohtumaan.


    • Oulun_Clansman

      Tuossa muutama.

      Highway Star
      Child in Time
      Anyone's Daughter
      Perfect Strangers
      Sometimes I Feel Like Screaming
      -----------------
      Strange Kind of Woman
      Woman From Tokyo
      The Battle Rages On
      Smoke On The Water
      Black Night
      King of Dreams

    • 1. Child in Time
      2. Black Night
      3. Smoke on the Water
      4. Speed King
      5. Strange Kind of Woman
      6. Bloodsucker
      7. Highway Star
      8. Burn
      9. Stormbringer
      10. Space Truckin'

    • Vasenjalkainen

      Soldier of fortunea ei kukaan vielä ole sanonut ?!

      1. Soldier of Fortune
      2. Sometimes I feel like screaming
      3. Highway star

    • tontza

      Maybe i'm a leo:baaaad, Highway star:gooooood.

    • PitkätukkaM26

      Sometimes I feel like screamin..

    • mama

      ...mutta omia suosikkeja on

      Demon's Eye
      Soldier of fortune
      Burn
      Hush
      Gypsy
      Pictures of home
      Black night
      Lazy
      Child in time jne jne...

    • mojova

      kokoonpanolta ritchie,ian,ian,jon ja roger.

    • in rock

      on paljon
      Higway star
      Speed king
      Child in time
      Black night
      Burn
      Gypsy
      Soldier of fortune
      Smoke on the water
      Lazy

    • Miksiiii

      Ei niillä ole yhtään laadukasta biisiä. Toiseksi, miksi tästä jauhetaan metallipalstalla?? Lällyrokkiahan se on, ja huonoa.

      • monni

        saatanan räkäturpa.


      • haista
        monni kirjoitti:

        saatanan räkäturpa.

        sinä vitun hippi vaan paska ja palaa sinne glamrock-palstalle äheltämään..


      • monni
        haista kirjoitti:

        sinä vitun hippi vaan paska ja palaa sinne glamrock-palstalle äheltämään..

        painus ny swinne hiphoppi osaastollen notta aikuuset muusikot saa keskuustella perimmääsistä kysymyksistän.


      • high voltage

        ne back streets boys fanit tääl pyörii?


      • mojova

        mistä näitä nulleja aina löytyy?


      • Himms
        mojova kirjoitti:

        mistä näitä nulleja aina löytyy?

        näit hipin kirjotuksia satelee.

        Mutta lällyrokkia se tturble on, ei siitä pääse mihinkään, ja aikuisesta metallimusiisikista voi puhua vain infantiili tästä bändistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe