Laiskamato on salakavalasti pesiytynyt sisikuntaani. Kun kelaan aikaa taaksepäin, olen aika varma että olen saanut tartunnan jossain viime vuosituhannen lopulla. Viimeisen tarmonpuuskan muistan kevätkesältä 1999. Mato on siis saanut rauhassa varttua jo lähes seitsemän vuotta. Onko sitä enään mahdollista poistaa ilman kirurgisia toimenpiteitä?
Matolääkettä
22
878
Vastaukset
- kipparinoma
siis pullo pohjanmaan kautta risiiniöljyä...vai oliko se frisiiniöljyä...Nooh jokatapauksessa kyllä mato lähtee..ja sä saat tarmosi takas...Tää on vanhaa kansanviisautta..perimätietona suvussa kulkenut useita vuosisatoja....Hmm..muistaakseni:o)
- varma ole
mut kokeileppas risiiniöljyä! Saa ainakin hetkeks kinttuihin vipinää.
- Kylli.Kyllä
laiskamato lorvikatarria, jonka olen luullut olevan (ainakin itselläni) krooninen sairaus.
Nyt eikun risiiniöljyä ostelemaan ja vetelyys häipyy vauhdilla.- öööö....
jaa... Risiiniöljyä?? Aika yksimielistä porukkaa, ei ketään kaksimielistä ole sattunut eksymään linjoille. Mitä olen Aku Ankasta risiiniöljystä lukenut, niin harvemmin sitä on vetelyyden poistoon käytetty. Onko sitä edes myynnissä muualla kuin Ankkalinnassa?
- Kylli.Kyllä
öööö.... kirjoitti:
jaa... Risiiniöljyä?? Aika yksimielistä porukkaa, ei ketään kaksimielistä ole sattunut eksymään linjoille. Mitä olen Aku Ankasta risiiniöljystä lukenut, niin harvemmin sitä on vetelyyden poistoon käytetty. Onko sitä edes myynnissä muualla kuin Ankkalinnassa?
matkani suuntaan ja ostan samalla myös alunaa.
Risiiniöljy notkistanee suolten sisällön jolloin roppa ryhdistyy ja aivotoiminta elpyy.
*oletan* - varma ole!
Kylli.Kyllä kirjoitti:
matkani suuntaan ja ostan samalla myös alunaa.
Risiiniöljy notkistanee suolten sisällön jolloin roppa ryhdistyy ja aivotoiminta elpyy.
*oletan*Kyllä se risiiniöljy notkistaa suolen sisällönkin, mut samoin tein jalatkin! Meinaan, et pitää kiiruusta veskiin, ainakin jos vielä yskä sattuu samaan aikaan. Se on muuten oivallinen lääke yskäänkin, kun otat risiiöljyä, ei kärsi rykiä, tai se mitä et ole vuosiin tehny, on jo samoin tien housuissa.
- Kylli.Kyllä
varma ole! kirjoitti:
Kyllä se risiiniöljy notkistaa suolen sisällönkin, mut samoin tein jalatkin! Meinaan, et pitää kiiruusta veskiin, ainakin jos vielä yskä sattuu samaan aikaan. Se on muuten oivallinen lääke yskäänkin, kun otat risiiöljyä, ei kärsi rykiä, tai se mitä et ole vuosiin tehny, on jo samoin tien housuissa.
vastaavasti käytetään varsinkin pitkällisissä vetisissä ripuleissa, lyijyähkyssä, verensyöksyssä sekä pilkkukuumeessa. Kumoavat siis toistensa vaikutuksia.
*terveenä hyppelehtii hän taas* - miettii jottain
Kylli.Kyllä kirjoitti:
vastaavasti käytetään varsinkin pitkällisissä vetisissä ripuleissa, lyijyähkyssä, verensyöksyssä sekä pilkkukuumeessa. Kumoavat siis toistensa vaikutuksia.
*terveenä hyppelehtii hän taas*Haittaako jos sekoitan tuohon tabascos-maustetta?
Jos Cock on kukko ja tail on perä, niin onko cocktail kukon persuus? - Kylli.Kyllä
miettii jottain kirjoitti:
Haittaako jos sekoitan tuohon tabascos-maustetta?
Jos Cock on kukko ja tail on perä, niin onko cocktail kukon persuus?ei kaipaa tabascoa. Aluna perimätiedon mukaan itsessään jo maistuu karmealle ja jomottavalle.
Lisäisin itse pari ankan sulkaa niin saat Duck Tale´n. - kauhiast hämmästyny
Kylli.Kyllä kirjoitti:
vastaavasti käytetään varsinkin pitkällisissä vetisissä ripuleissa, lyijyähkyssä, verensyöksyssä sekä pilkkukuumeessa. Kumoavat siis toistensa vaikutuksia.
*terveenä hyppelehtii hän taas*Tuo oli totta !!!!
http://www.gastrolab.net/ghf16.htm
Varsinkin pilkkukuume ja lyijyähky kuulosti aivan ankkalinnan jutuilta. - Kylli.Kyllä
kauhiast hämmästyny kirjoitti:
Tuo oli totta !!!!
http://www.gastrolab.net/ghf16.htm
Varsinkin pilkkukuume ja lyijyähky kuulosti aivan ankkalinnan jutuilta.puhutaan AINA totta. Täällä ollaan kaikkien alojen asiantuntijoita!
- bag_gie
häätää hyvää ystävää :(
- Riinpiisi
Pompi ylös-alas pitkin päivää, madolle tulee huono-olo ja luiskahtaa huomaamatta lahkeesta viemäriin.
- Todellakin..
Olet taito, tai toimi, mutta olet oivaltanut sanotuksen avaimen......
Luot aivan uusia alueita,...hienoa!
Ala kalppia siitä töihin ja heti! Laiskottelun aika on ohi!
Olen varannut sinulle työhaastattelun kalanviljelyslaitokseen. Siellä niitä laiskamatoja tarvitaan syötteinä.- miekö?
Kyllähän minä töissä olen, kunnasta sain viran syssyllä -99, olen hyvin tärkeä mies.
miekö? kirjoitti:
Kyllähän minä töissä olen, kunnasta sain viran syssyllä -99, olen hyvin tärkeä mies.
Olen nimittäin Sawon urhean maakunnan ja tulevan valtion ylipäällikkö.
Enonkoskella tarvitaan kaltaisiasi laiskamatoja, joten peppu ylös sohvalta ja duuniin.
PS: Muista ottaa se mato mukaan, siitä on hyötyä työhaastattelussa.- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Olen nimittäin Sawon urhean maakunnan ja tulevan valtion ylipäällikkö.
Enonkoskella tarvitaan kaltaisiasi laiskamatoja, joten peppu ylös sohvalta ja duuniin.
PS: Muista ottaa se mato mukaan, siitä on hyötyä työhaastattelussa.Wow, ihana.. ;)
sola" kirjoitti:
Wow, ihana.. ;)
Sawon prinsessan paikka on vapaa, tervetuloa. Olette varteenotettavin ehdokas.
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Sawon prinsessan paikka on vapaa, tervetuloa. Olette varteenotettavin ehdokas.
Sait suostuteltua Muru...mut tulee kyllä Sawon-maalle kalliiks... ;)
- Vain
Mieleltäsi nuorentunut,eihän se välttämättä loistartuntaa tarkoita>>>>>>>>>>
Eihän nuo 18 kesäset pipopäätkään mitään tee muuta kuin ovat vaan,hae samanlainen lappu lekurilta kuin niillä että ahistaapi kun pitäis jotain tehdä. ..itse kärsin siitä joskus ja toisinaan tuntuu että siitä eroon päästessäni luulen että se ehti lisääntyä.. täysikasvuisina madot tunkeutuvat aivojen nukkumishermoon ja syövät sitä,, se tekee velton olon.. risiiniöljy.. tabaskoo takapuoleen tai nälkälakko lopetta moisen suolistomadon kasvun.. jokaisessa poistokeinossa on huonot puolensa mutta aina ne oo koomaa parempi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423