Tulin ostaneeksi 24pll korillisen juomaa, joka nyt pitäisi palauttaa liikkeeseen.
Olen ymmärtänyt että joissain automaateissa on hihna joka vie korin, mutta epäselvää on, että pitääkö tyhjät pullot korista lapata kuitenkin erikseen pullohihnalle, jos haluaa hyvityksen?
Jos ei, niin mistä kone tietää palautanko korin täynnä, tyhjänä vai osaksi täytettynä, ja pystyy antamaan oikean korvauksen?
juomakorien palautus
5
15648
Vastaukset
- lalallalaaa
koko kori pulloineen hihnalle.kyllä siinä koneessa on systeemi mikä osaa laskea, onko kori täynnä vai ei..
- systeeminvartija
jos minulla on vain puolet pulloista, mutta täynnä nestettä, luuleeko koria täydeksi? miten tuo toimii?
- Tepi
systeeminvartija kirjoitti:
jos minulla on vain puolet pulloista, mutta täynnä nestettä, luuleeko koria täydeksi? miten tuo toimii?
Ei se korin painosta pullojen määrä tarkista, vaan varmaankin laser tai muu optinen systeemi, joka tarkistaa joka pullon paikan. Noissa pulloissa kun on melkoiset painoerot, jos vertaa vieläkin kierrossa olevia (Wirkkalan?) 70- alun kaljapulloja uusiin kevyt pulloihin.
- niin juuri
Tepi kirjoitti:
Ei se korin painosta pullojen määrä tarkista, vaan varmaankin laser tai muu optinen systeemi, joka tarkistaa joka pullon paikan. Noissa pulloissa kun on melkoiset painoerot, jos vertaa vieläkin kierrossa olevia (Wirkkalan?) 70- alun kaljapulloja uusiin kevyt pulloihin.
Niin, se kone tarkistaa ne pullolokerot, onko niissä pullo vai ei. Eli kori pulloineen hihnalle. Saa tietysti mättää ne pullot hihnalle erikseenkin jos haluaa homman hankalammin hoitaa, mutta ei todellakaan tarvitse.
- kysymyksenkysyjä
niin juuri kirjoitti:
Niin, se kone tarkistaa ne pullolokerot, onko niissä pullo vai ei. Eli kori pulloineen hihnalle. Saa tietysti mättää ne pullot hihnalle erikseenkin jos haluaa homman hankalammin hoitaa, mutta ei todellakaan tarvitse.
tuntui tajuavan täyden korin, mutta enpä olisi uskonut kun kori menee vaikka miten vinossa poikkipäin hihnalla, että siitä voi jollain valonsäteillä mitata joka pullonreikää erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772