Miten siellä muka voi olla ilman mitään suojia?
Mua ainakin sattu ihan helvetisti kun se kuula läsähti reiteen ja seuraava olkapäähän.
Ootte te kyl kovia jätkiä.
kokeilin maalissa.
ai sattuiko?
4
836
Vastaukset
- tottumusta
Kyllä pallokin sattuu, jos ei ole riittävästi suojia. Vielä enemmän sattuu jos kääntää selkänsä...
Helpointa on liittyä joukkueeseen ja sen kautta hankkia maalivahdille opetus ja koulutus MV:n tehtäviin. - gatcha
Sua on taidettu kusettaa pahemman kerran...buahhahaha
- kokemusta
ei se satu, nimimerkillä viimeiset kolme vuotta, 4 murtumaa
- gatcha
kokemusta kirjoitti:
ei se satu, nimimerkillä viimeiset kolme vuotta, 4 murtumaa
Niin meinasin vaan että siel ei kyllä ilman varusteita oo kukaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830