Hei, oletteko käyneet Ingmanin sivuilla lukemassa kesän jäätelö-uutuuksista?
Ihania makuja: esim Domino ice cream, Golden sarjaan cookies&cream, vaniljajäätelön seassa keksinpalasia, nam!:)
olen kauan odottanut juuri tuota cookies&cream tyyppistä jäätelöä!!!
Sitten tuutteja ja puikkoja...vaikka mitä!!!
Uusi Domino jäätelö ym!
5
2251
Vastaukset
- suklaahirviö
Pelkään mennä tuonne nettisivulle katselemaan, koska dominojätski kuulostaa yksinkertaisesti LIIAN HYVÄLTÄ!!! (*kuolaa jo valmiiksi*) Sitten harmittaa, kun se ei vielä kaupassa ole. Dominokeksitkin ovat kyllä tosi hyviä, lapsuudesta asti ne ovat olleet sellainen keksisuosikkini. Minttudominot erityisesti.
Toukokuussa Fazeri muuten tuopi markkinoille banaanisuffelin! Sekin vaikuttaa tosi hitsin hyvältä, pakko varmaan syödä..- Jempu
Classicilta löytyy puikoista uusi mustikka-valkosuklaa. Ihan huippu.
Ja Valiolta tullut Geisha-tuutti. Ei ollut ihan niin hyvä kuin odotin, mutta menetteli.
Domino-jätski oli kans pettymys. Vanilja-jätskiä kahden ison keksin välissä. Ja ainakin se minkä minä tällä viikolla söin, niin siinä oli ne keksit tosi kovia vaikka annoin hetken sulaakin.
Valiolta on tullut myös uusi vanhanajan- tuutti. Oisko ollu kermakaramelli. Kuulosti ihan hyvälle.
Lakujätskeissä oli uusi IsoPepe. Kaveri söi sellaisen, ihan hyväksi kehui. Itse en ole vielä testannut.
Mutta suosikkini siis uusi Classic-mustikkasuklaa. - Domino sukkaa
Jempu kirjoitti:
Classicilta löytyy puikoista uusi mustikka-valkosuklaa. Ihan huippu.
Ja Valiolta tullut Geisha-tuutti. Ei ollut ihan niin hyvä kuin odotin, mutta menetteli.
Domino-jätski oli kans pettymys. Vanilja-jätskiä kahden ison keksin välissä. Ja ainakin se minkä minä tällä viikolla söin, niin siinä oli ne keksit tosi kovia vaikka annoin hetken sulaakin.
Valiolta on tullut myös uusi vanhanajan- tuutti. Oisko ollu kermakaramelli. Kuulosti ihan hyvälle.
Lakujätskeissä oli uusi IsoPepe. Kaveri söi sellaisen, ihan hyväksi kehui. Itse en ole vielä testannut.
Mutta suosikkini siis uusi Classic-mustikkasuklaa.Itsekin petyin Dominoon, halvemmaksi tulisi ostaa vaniljajädeä ja Dominoita kuin tuollainen. Se jäde oli kyllä kiva muotoilultaan, kun söin sitä kadulla niin jengi katsoi silleen "näin tässä käy, kun annoskoot suurenee", ihan jätti-dominokeksiltä näyttää. :) Geisha-tuutti oli ihan nannaa, olisi toki enemmän saanut olla sitä sydäntä tuutissa. ;)
Oletteko tsekanneet GB Glacen valikoiman? Mä odotan innolla tuota Carte D'Orin hunaja-jogurttijäätelö. Namskis. Pepe-tuutti kuulostaa myös hyvältä, samoin nuo gourmet-jäätelökakut. Kaupassa näinkin sellaisen, mutten viitsinyt nyt ostaa kun maksoi melkein 5e...
http://www.gbglace.fi/frames_jaatelot-uutuudet.html - herkku
Domino sukkaa kirjoitti:
Itsekin petyin Dominoon, halvemmaksi tulisi ostaa vaniljajädeä ja Dominoita kuin tuollainen. Se jäde oli kyllä kiva muotoilultaan, kun söin sitä kadulla niin jengi katsoi silleen "näin tässä käy, kun annoskoot suurenee", ihan jätti-dominokeksiltä näyttää. :) Geisha-tuutti oli ihan nannaa, olisi toki enemmän saanut olla sitä sydäntä tuutissa. ;)
Oletteko tsekanneet GB Glacen valikoiman? Mä odotan innolla tuota Carte D'Orin hunaja-jogurttijäätelö. Namskis. Pepe-tuutti kuulostaa myös hyvältä, samoin nuo gourmet-jäätelökakut. Kaupassa näinkin sellaisen, mutten viitsinyt nyt ostaa kun maksoi melkein 5e...
http://www.gbglace.fi/frames_jaatelot-uutuudet.htmljätskejä myös tulossa..uudessa Maku-lehdessä niitä esiteltiin ja muita jätskejä paljon!!! :)
Mövenpick-jätskejä näin valintatalossa, oli uusi maku stracciatella, vaniljajäätelöä jossa suklaalastuja :) slurps..
- Manneli
...oli minun suosikkini, keksinpalat jäätelön seassa olivat ihanan pehmeitä. Ihmettelin, kun tuota ei enää kuitenkaan Carte d'Orin sivuilta löydy ja selvisihän syykin kun sitä kyselin; valmistus lopetettu :( Tuo oli tosiaan maailman parasta jäätelöä ja tuskinpa vastaavaa on saatavilla, ilmeisesti Ingmannin uutuudet keksinpalat ovat kovia. Harmittaa kyllä tuo valikoimien jatkuva muutos kun suosikkeja poistuu jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817