Mikä on mielestänne vaikein pelipaikka pelata?
minusta centteri.
pelipaikka
6
3551
Vastaukset
- wiz
no minusta se on maalivahdin paikka
mutta jos tarkoitit kenttäpelaajia niin kyllä se on puolustaja - uNIQUE
Ehdottamasti sentterin paikka on vaikein.sentterin pitää osallistua hyökkäykseen ja puollustukseen.Sentterin pitää kokoajan tietää miten liikkua ja missä pallo on.Sentteri ohjaa koko viisikkoa omalla toiminnallaan.Sentteri tarkkailee kokoajan vastustajan peliä ja etsii heikkoja kohtia.
-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä-- rounari
"-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä- "
juuri se mitä gimma kaveriskin sano
- Mä...
Niin maalivahdin paikka on vaikeinta... mutta kenttä pelaajista on puolustaja! puolustajan pitää olla koko ajan hereillä ja pitää olla varma minne siirtää ettei tulisi omaan päähän maaleja1 ja maalivahdin on pakko olla hereillä joka sekuntti ja olla nopea pelissä... se on sun mieli pide mikä paikka on sun mielestä vaikein peli paikka!
- -sc ilves- (puolustaja)
Puolustajane on vaikeinta,koska puolustajan pitää
liikkua oikealla tavalla. - Pelaajien Äiti
Minun mielestä Pakit! Minula on 2 tyttöä jotka harrastaa salibandya toinen 2002 syntynyt D junnu ja toinen 2000 syntynyt Pelaa naistenedustuksessa. D junnu ikäinen pelaa sentteri tai kärkeä ja 2000 vasenlaita tai kärki,;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058