Mikä on mielestänne vaikein pelipaikka pelata?
minusta centteri.
pelipaikka
6
3598
Vastaukset
- wiz
no minusta se on maalivahdin paikka
mutta jos tarkoitit kenttäpelaajia niin kyllä se on puolustaja - uNIQUE
Ehdottamasti sentterin paikka on vaikein.sentterin pitää osallistua hyökkäykseen ja puollustukseen.Sentterin pitää kokoajan tietää miten liikkua ja missä pallo on.Sentteri ohjaa koko viisikkoa omalla toiminnallaan.Sentteri tarkkailee kokoajan vastustajan peliä ja etsii heikkoja kohtia.
-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä-- rounari
"-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä- "
juuri se mitä gimma kaveriskin sano
- Mä...
Niin maalivahdin paikka on vaikeinta... mutta kenttä pelaajista on puolustaja! puolustajan pitää olla koko ajan hereillä ja pitää olla varma minne siirtää ettei tulisi omaan päähän maaleja1 ja maalivahdin on pakko olla hereillä joka sekuntti ja olla nopea pelissä... se on sun mieli pide mikä paikka on sun mielestä vaikein peli paikka!
- -sc ilves- (puolustaja)
Puolustajane on vaikeinta,koska puolustajan pitää
liikkua oikealla tavalla. - Pelaajien Äiti
Minun mielestä Pakit! Minula on 2 tyttöä jotka harrastaa salibandya toinen 2002 syntynyt D junnu ja toinen 2000 syntynyt Pelaa naistenedustuksessa. D junnu ikäinen pelaa sentteri tai kärkeä ja 2000 vasenlaita tai kärki,;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809