Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pelipaikka

someone

Mikä on mielestänne vaikein pelipaikka pelata?
minusta centteri.

6

2923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiz

      no minusta se on maalivahdin paikka
      mutta jos tarkoitit kenttäpelaajia niin kyllä se on puolustaja

    • uNIQUE

      Ehdottamasti sentterin paikka on vaikein.sentterin pitää osallistua hyökkäykseen ja puollustukseen.Sentterin pitää kokoajan tietää miten liikkua ja missä pallo on.Sentteri ohjaa koko viisikkoa omalla toiminnallaan.Sentteri tarkkailee kokoajan vastustajan peliä ja etsii heikkoja kohtia.

      -monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä-

      • rounari

        "-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä- "
        juuri se mitä gimma kaveriskin sano


    • Mä...

      Niin maalivahdin paikka on vaikeinta... mutta kenttä pelaajista on puolustaja! puolustajan pitää olla koko ajan hereillä ja pitää olla varma minne siirtää ettei tulisi omaan päähän maaleja1 ja maalivahdin on pakko olla hereillä joka sekuntti ja olla nopea pelissä... se on sun mieli pide mikä paikka on sun mielestä vaikein peli paikka!

    • -sc ilves- (puolustaja)

      Puolustajane on vaikeinta,koska puolustajan pitää
      liikkua oikealla tavalla.

    • Pelaajien Äiti

      Minun mielestä Pakit! Minula on 2 tyttöä jotka harrastaa salibandya toinen 2002 syntynyt D junnu ja toinen 2000 syntynyt Pelaa naistenedustuksessa. D junnu ikäinen pelaa sentteri tai kärkeä ja 2000 vasenlaita tai kärki,;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe