Mikä on mielestänne vaikein pelipaikka pelata?
minusta centteri.
pelipaikka
6
3902
Vastaukset
- wiz
no minusta se on maalivahdin paikka
mutta jos tarkoitit kenttäpelaajia niin kyllä se on puolustaja - uNIQUE
Ehdottamasti sentterin paikka on vaikein.sentterin pitää osallistua hyökkäykseen ja puollustukseen.Sentterin pitää kokoajan tietää miten liikkua ja missä pallo on.Sentteri ohjaa koko viisikkoa omalla toiminnallaan.Sentteri tarkkailee kokoajan vastustajan peliä ja etsii heikkoja kohtia.
-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä-- rounari
"-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä- "
juuri se mitä gimma kaveriskin sano
- Mä...
Niin maalivahdin paikka on vaikeinta... mutta kenttä pelaajista on puolustaja! puolustajan pitää olla koko ajan hereillä ja pitää olla varma minne siirtää ettei tulisi omaan päähän maaleja1 ja maalivahdin on pakko olla hereillä joka sekuntti ja olla nopea pelissä... se on sun mieli pide mikä paikka on sun mielestä vaikein peli paikka!
- -sc ilves- (puolustaja)
Puolustajane on vaikeinta,koska puolustajan pitää
liikkua oikealla tavalla. - Pelaajien Äiti
Minun mielestä Pakit! Minula on 2 tyttöä jotka harrastaa salibandya toinen 2002 syntynyt D junnu ja toinen 2000 syntynyt Pelaa naistenedustuksessa. D junnu ikäinen pelaa sentteri tai kärkeä ja 2000 vasenlaita tai kärki,;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721