Mikä on mielestänne vaikein pelipaikka pelata?
minusta centteri.
pelipaikka
6
3663
Vastaukset
- wiz
no minusta se on maalivahdin paikka
mutta jos tarkoitit kenttäpelaajia niin kyllä se on puolustaja - uNIQUE
Ehdottamasti sentterin paikka on vaikein.sentterin pitää osallistua hyökkäykseen ja puollustukseen.Sentterin pitää kokoajan tietää miten liikkua ja missä pallo on.Sentteri ohjaa koko viisikkoa omalla toiminnallaan.Sentteri tarkkailee kokoajan vastustajan peliä ja etsii heikkoja kohtia.
-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä-- rounari
"-monilla on halua,mutta harvoilla on kykyä- "
juuri se mitä gimma kaveriskin sano
- Mä...
Niin maalivahdin paikka on vaikeinta... mutta kenttä pelaajista on puolustaja! puolustajan pitää olla koko ajan hereillä ja pitää olla varma minne siirtää ettei tulisi omaan päähän maaleja1 ja maalivahdin on pakko olla hereillä joka sekuntti ja olla nopea pelissä... se on sun mieli pide mikä paikka on sun mielestä vaikein peli paikka!
- -sc ilves- (puolustaja)
Puolustajane on vaikeinta,koska puolustajan pitää
liikkua oikealla tavalla. - Pelaajien Äiti
Minun mielestä Pakit! Minula on 2 tyttöä jotka harrastaa salibandya toinen 2002 syntynyt D junnu ja toinen 2000 syntynyt Pelaa naistenedustuksessa. D junnu ikäinen pelaa sentteri tai kärkeä ja 2000 vasenlaita tai kärki,;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940