Saunon rankasti yhteen asti yöhön käymättä avannossa ja lopuksi olen hypännyt pääedellä sahaamaani avantoon. Tunne on uskomaton, kun tuntuu että aivot räjähtää ja sydän tulee ulos.
Onko siinä riskejä?
tähän kellonaikaan yleensä..
vaarallistako?
3
1044
Vastaukset
- hahahahaha
en usko
- Pössyttelijä
Itse olen ottanut pullollisen kossua saunomisen aikana. Samalla kun hyppään avantoon isken kaksi tiileskiveä,kivesteni ollessa välissä, yhteen. Tunne on sanoinkuvaamattoman ihana. Kelpaa siinä sitten pössytellä hassista takkatulen loimussa.
- pääedellä,
miten hitossa.Mutta on tuossa kyllä riskejä muutakii kun sinä,elä hitossa jatka tuommosta sahhaamista,se jos mikä on vaarallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070