Tästä starttaa Suomi24-palstan Tuplakisa-skapa.
Sääntökirja kokonaisuudessaan:
-vain 1 tupla/osallistuja->Veikkauksen PV-listasta.
-vain MuTu-työkalut sallitaan.
-perustelut jätetään omaan 'koppaan'
-kesto 10 kierrosta 14/2---19/1
-Sijapistelaskentatyyli 1:10p./2:6p./3:4p./4:3p./5:2p./6:1p./muut:0p.
SpaceCar-lisäbonuskierros tuplaapisteet.(ilmoitan)
eräsmies 11,62 0
milwall 4,63 0
------------------
Loppupisteet:
1.TuplaGoogle 4 10=14
2.eräsmies 10 0=10
3.milwall 6 0=6
Allapäinolevat halunnevat nostaa minäänsä
TOP 10-listalle:
ANDY87
Johtaja1
Auer1
pikku-stobe
ChristianoRonaldo7MANU
Kaanilauma
Pelitaika
FinLandia-Fish
novice
Elementt
toffee89
tip-ex_crisu
puolijuoksu
Vedättäjä
gago
VetoVeljet
Rinkula
pelitaika
nimetön
joku muu
Loppulistan-Tuplakisa p1.
28
1615
Vastaukset
- w.rooney
Rooney mukaan kilpaan tuplalla
20 Sheffield U - Hull 2 5,8
30 Malaga - Getafe 2 2,6
Kokonaiskerroin
15,08- gago
* 7 Werder Bremen - Bayern München
Merkki: X, Kerroin: 3,10
* 18 Cardiff C - Reading
Merkki: 2, Kerroin: 2,45
Kokonaiskerroin
7,59 - milwall
22 Derby - Millwall/1 1,90
18 Cardiff C - Reading/2 2,45
kokonaiskerroin: 4,65
16 Portsmouth - Blackburn Merkki: X, Kerroin: 3,10
56 Chelsea - West HAM Merkki: X, Kerroin: 4,65
Kokonaiskerroin14,41- Spugge1
2 Tottenham - Manchester C
Merkki: 1, Kerroin: 1,60
24 Preston - Norwich
Merkki: 1, Kerroin: 1,70
Kokonaiskerroin
2,72 - pikku-stobe
18.Cardiff C-Reading 2 2,45
30.Malaga-Getafe 2 2,60
kerroin 6,37 - Nip Peli
10 Kärpät - Ässät
Merkki: 2, Kerroin: 4,55
11 Hifk - HPK
Merkki: 2, Kerroin: 2,55
Kokonaiskerroin
11,60 - Rinkula
sama tupla sinne ja tänne.
16 Portsmouth - Blackburn Merkki: 1, Kerroin: 2,45
21 Burnley - QPR Merkki: 1, Kerroin: 1,95
Kokonaiskerroin 4,77- Kolsa
Helsingborg - Gais :2
Wigan - Birmingham :1
Kerroin: 9,10
- Tupla-Google
23.Wolves - Coventry 2 4,40
34.Wigan - Birmingham 2 3,55
Kerroin 15,62
(Huom. peilimies nostin tuplasi takaisin,kun pyysin
shefulta viestisi poistoa-turhat tekstit pois,Kiitos) - spacejaakko
10 Kärpät - Ässät X 4,40
22 Derby - Millwall X 3,30
Kerroin 14,52 - VetoVeljet
Kun Veikka ei avannut viikonlopun pankkiamme niin kokeillaa tätä tuplaa vaikka normaalisti pelaammekin sinkkuja...
30 Malaga - Getafe 2 2,60
84 Lilleström - Rosenborg X 3,15
Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 8,19 - novice
68 Manchester U - Arsenal 1 Kerroin: 1,85
84 Lilleström - Rosenborg 2 Kerroin: 2,60
kerroin 4,81- eräs mies
44. Lugano - Davos X
4,40
69. ManchesterU-Arsenal ( 1) X
3,55
15,62
- ChristianoRonaldo7MANU
koskaan saapunut tänne vaikka se vielä kahden aikaan täällä olikin. melkoinen sensuuri täällä kun poistetaan kisa-tuplani. Siis ehdinkö vielä tähän kiekalle jos teen huomisella tuplan? Vai siis millon tässä on toinen kierros?
- milwall
Olkaa hyvät ja tulkaa mukaan,La/Su/Ma on peliaikaa:
ton perusteella sulla on maanantaihin aikaa pistää ekan kierroksen rivi. joten mun mielestä ehit ja onnea sensuurin kanssa .. - Tupla-Google
TO:ChristianoRonaldo7MANU
-sieltä on poistettu:
Pelitaika peilimiehen tupla ja sadatteluni:Tuperkkeli otsikolla jossa moitin taikaa 'turhista'teksteistä.
-olin myös näkevinäni sinun tuplasi tänään,mutta mihin kadonnut se olisi-auttaisiko sivuhistorian tutkinta(Ctrl H)ko.kohdille?
-jos viestisi on poistettu lukisi punaisella:
>VIESTI POISTETTU<
Heitä se tuplasi vaikka jälkipelinä jos tunnet kokeneesi filunkia-eiköhän näillä eväillä voida vielä jatkaa kisaamista ja FinlandiaFish anna raportin mitä on poistettu muuta kuin ylläolevat 2 kpl.Anteeksipyynnöt puolestani,hyvä peliystävä. - Tupla-Google
Tupla-Google kirjoitti:
-sieltä on poistettu:
Pelitaika peilimiehen tupla ja sadatteluni:Tuperkkeli otsikolla jossa moitin taikaa 'turhista'teksteistä.
-olin myös näkevinäni sinun tuplasi tänään,mutta mihin kadonnut se olisi-auttaisiko sivuhistorian tutkinta(Ctrl H)ko.kohdille?
>VIESTI POISTETTU<
Heitä se tuplasi vaikka jälkipelinä jos tunnet kokeneesi filunkia-eiköhän näillä eväillä voida vielä jatkaa kisaamista ja FinlandiaFish anna raportin mitä on poistettu muuta kuin ylläolevat 2 kpl.Anteeksipyynnöt puolestani,hyvä peliystävä.Mun tupla ei sitten Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 14
tossa juttua Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 51
Edit Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 57
Sunderland-Fulham peruttu!!!! Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 459
Tuplaa Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 42
Ei yhtään lisämerkkiä Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 68
Dsf? Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 61
Veikkaus jälleen Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 126
Täysin sekaisin olen Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 59
Sori :) väärä aihe Vedonlyönti & rahapelit Pitkäveto 40
EI NÄKYNYT GALLERIAN LINKEISSÄKÄÄN!WHERE? - ChristianoRonaldo7MANU
Tupla-Google kirjoitti:
-sieltä on poistettu:
>VIESTI POISTETTU<
Heitä se tuplasi vaikka jälkipelinä jos tunnet kokeneesi filunkia-eiköhän näillä eväillä voida vielä jatkaa kisaamista ja FinlandiaFish anna raportin mitä on poistettu muuta kuin ylläolevat 2 kpl.Anteeksipyynnöt puolestani,hyvä peliystävä.tuplaani aiemmin päivällä täällä. olen aivan varma, että laitoin sen tänne ja tarkistin myös että se näkyi.
Eli tupla oli
lens-psg x
lugano-davos 1
Eli täysin oikein mennyt :)
Tuolla tein ihan rahaakin tänään.
Olen nyt eri koneella kuin päivällä joten pitää tarkistaa pöytäkoneeni sivuhistoria myöhemmin. Nyt käytän kannettavaa. - milwall
ChristianoRonaldo7MANU kirjoitti:
tuplaani aiemmin päivällä täällä. olen aivan varma, että laitoin sen tänne ja tarkistin myös että se näkyi.
Eli tupla oli
lens-psg x
lugano-davos 1
Olen nyt eri koneella kuin päivällä joten pitää tarkistaa pöytäkoneeni sivuhistoria myöhemmin. Nyt käytän kannettavaa.mielestäni näin tuplasi ja onnittelut sen oikein menosta
- ChristianoRonaldo7MANU
milwall kirjoitti:
mielestäni näin tuplasi ja onnittelut sen oikein menosta
kun Lens sain 89-minuutilla rankun. Siinä vaiheessa tuntui jo, että toivo oli mennyt mutta niin vain Ranskan liigan vahva "tilastotasotus" sieltä tärähti. Onneksi välillä noin päin kun torstaina Kööpenhaminen Pingpong vei rahat loppuhetkillä.
Olisihan se ihan hyvä juttu jos pääsisin tolla tuplalla mukaan, tosin ei se nyt mikään suuri vaiva tai rasite olisi uuttakaan tehdä. ChristianoRonaldo7MANU kirjoitti:
tuplaani aiemmin päivällä täällä. olen aivan varma, että laitoin sen tänne ja tarkistin myös että se näkyi.
Eli tupla oli
lens-psg x
lugano-davos 1
Olen nyt eri koneella kuin päivällä joten pitää tarkistaa pöytäkoneeni sivuhistoria myöhemmin. Nyt käytän kannettavaa.noi kaksi kohdetta ja noilla merkeillä näin jossain.mutta en muista missä ja kuka oli nimimerkkinä.
kyllä se oli varmaan manumies,en lähtis väittään vastaan!- Tupla-Google
ChristianoRonaldo7MANU kirjoitti:
kun Lens sain 89-minuutilla rankun. Siinä vaiheessa tuntui jo, että toivo oli mennyt mutta niin vain Ranskan liigan vahva "tilastotasotus" sieltä tärähti. Onneksi välillä noin päin kun torstaina Kööpenhaminen Pingpong vei rahat loppuhetkillä.
Olisihan se ihan hyvä juttu jos pääsisin tolla tuplalla mukaan, tosin ei se nyt mikään suuri vaiva tai rasite olisi uuttakaan tehdä.31.Lens - PSG X 2,75/ok
44.Lugano - Davos 1 1,80/ok
Kerroin 4,95
_____________________________ - ChristianoRonaldo7MANU
tip-ex_crisu kirjoitti:
noi kaksi kohdetta ja noilla merkeillä näin jossain.mutta en muista missä ja kuka oli nimimerkkinä.
kyllä se oli varmaan manumies,en lähtis väittään vastaan!jos löytyi. Mites julkasetko tulokset tältä ekalta kiekalta millon? Ja onko 2.kiekka Maanantaina vai Tiistaina?
- ChristianoRonaldo7MANU
Juu Tiistaina näyttää olevan seuraava en lukenut sääntöjä tarpeeksi tarkasti.
- Tupla-Google
-mutta en ole vielä kolmantenakaan yönä nähnyt pallon viuhunaa,eilen olin sohvalla-mutta Ballantines vei syvään uneen,ja nyt tämä manumiehen hässäkkkä,on selvitetty juurtajaksain.
Kiitettävästi on tullut tuplaosumia kisaan heti kättelyssä.
Laitan Sunnuntain virpojia väistellessä tilannekatsauksen ekasta värikkäästä pelipäivästä ennen Sunnuntain pelien alkua-jolloin on uudet yrittäjät himoitsemassa tänään osuneitten 'päänahkaa'-mieleisillä tuplillaan.
Mutta jos nukun taas pommiin,niin voihan T-pelinsä heittää vaikka tämänketjun jatkoksi-olkaapa hyvät.
- Johtaja1
Tässä johtajan tupla:
95. Elfsborg-Göteborg 2 2,60
97. Öster-Aik 2 2,50
Kerroin: 6,50
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683