Moi!!
kenen mielestä pinaattikeitto on pahaa...mun mielest se on tosi pahaa!
pinaattikeitto!
12
1835
Vastaukset
vaan hyvää!
- pinaattibeibbbee
pinaattikeitto oli ennen iha luksusta mutta nykyään se on ihan pahaa, kyllä sitä vois syödä jos ei muutaka olis mutta mieluusti ei .
- ....
Pinaattikeitto ja pinaattiletut on todella hyvää.
- tuulen_lapsi
Itse diggaan pinaattikeitosta ihan sikana! Harmi, että olen abi ja kouluun ei enää voi mennä syömään kaikkia niitä ihania ruokia...
Olen huomannut pinaattikeiton olevan niitä ruokia, jotka koulussa todella jakavat mielipiteet: Toiset rakastavat ja toiset vihaavat. Mielipiteitä siitä välistä ei löydy niin paljon. - lizarna
Musta se on hyvää. Meil syödään sitä aina joulunakin, kun ei jouluruoat oikeen maistu xD
- angelfromfire
Aivan ihanaa ;)
- syöjä
Pinaattikeitto on hyvää, paitsi usein koulussa. En pidä pinaattikeitosta kananmunien kanssa.
- vastaus::
khyllä sae vaan juuri noi oh,pahaa se oh!!
- pollari-mikko
Meidän koulussa pinaattikeitto on aika outoa. Keitto maistuu pelkältä maidon ja jauhon yhdistelmältä. Voisivat käyttää enemmän mausteita...
- tytön tyllerö
Pinaattikeitto on parhaita kouluruokia koulussa!
Sitkun sen pinaattikeiton päälle saa vielä kananmunan, niin VÓILA! - rakastan sitä :D
nyt ku te mokomat höpsöt aloitte puhumaan pinaattikeitosta ni alkoi tekemään mieli! se on parasta koulussa olevaa ruokaa! aivan ihanaa! harmi vaan että ku peruskoulu päättyi, ni ei voi tietää mitä tuleva koulu tuo tullessaan, toivottavasti vielä parempaa :P
- !!!
Täällä on yksi pinaattikeiton vihaaja, en söisi sitä vaikka mikä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519