Lihahyytelössä näyttäisi olevan rasvat vähissä, samoin kalorit mutta proteiinia löytyy. Maalaisjärkeni mukaan siis ihan syötävää, mitäs mieltä olette...tietty kohtuudella ;)
Lihahyytelö !!?
13
9658
Vastaukset
- skäribo
eli hienommin aladobi sopii hyvin laihduttajille.
En tosin koskaan ole ymmärtänyt, miksi kukaan haluaisi moista kammotusta syödä, mutta sillä on ihailijansa. Näkisitpä kun mieheni ja systerini vetävät sitä suoraan kauppahallin paperista. Yäääk! ;)- Varmistelija
Mä luulin aina että se läpinäkyvä on rasvaa, ennenkuin aikoja sitten tuli maistettua ja ihan hyvää se oli. Rasvapitoisuus tosiaan näyttäisi olevan 3% joten uskalsin ostaa sitä. Onhan se vähän hurjan näköistä, mutta kun pitää koittaa löytää vähän vaihtelua niin meneehän tuota parilla aterialla:))
- nykyisin syön
Minulla oli nuorempana aivan kammo tuota lihahyytelö tai sylttyä (niinkuin täällä Tampereella sanotaan) kohtaan. Vanhempani kun siitä tykkäsivät ja sitä söivät. Minusta se näytti hirveältä enkä suostunut maistamaan.
Nykyisin se on yksi herkuistani ja sitä tosiaan voi syödä hyvällä omallatunnolla kun rasvaa on vain 3 %. Näin se maku muuttuu. - varsinkin
nykyisin syön kirjoitti:
Minulla oli nuorempana aivan kammo tuota lihahyytelö tai sylttyä (niinkuin täällä Tampereella sanotaan) kohtaan. Vanhempani kun siitä tykkäsivät ja sitä söivät. Minusta se näytti hirveältä enkä suostunut maistamaan.
Nykyisin se on yksi herkuistani ja sitä tosiaan voi syödä hyvällä omallatunnolla kun rasvaa on vain 3 %. Näin se maku muuttuu.kesäruokaa! Siis yksinkertaista mutta hyvää: Varhaisperunoita tytinää (eli lihahyytelöä) ja salaattia. Päihittää mun maun mukaan grilliruuat!
- Anonyymi
nykyisin syön kirjoitti:
Nykyisin se on yksi herkuistani ja sitä tosiaan voi syödä hyvällä omallatunnolla kun rasvaa on vain 3 %. Näin se maku muuttuu.Ennen tehtiin sianpää sylttyä, nykyään sylttyä voi tehdä esim, potkasta. Hyvää on molemmat.
- Anonyymi
Tein tänään tytinästä ja perunasuikaleista ja sipulista ja kesäkurpitsasta looraa . Liemeksi kermaa vedellä laimennettuna. Päälle yksi kermajuuston siivu revittynä. Tuli ihan sairaan hyvää vaikka itte sanonki😋
- Anonyymi
Ja sitten se hyytelö osa suli sinne ruokaan. Ihan sama mitä lihaa sitten olisit käyttänyt, kun menit hyytelön pilaamaan noin.
- Anonyymi
koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää
- Anonyymi
Mitä lihahyytelö on, mistä se on peräisin
- Anonyymi
Meillä sitä sanottiin vajaa 100 v sitten lummuusiksi. Se tehtiin muistaakseni keittämällä, lähtöaineena pääasiassa eläimen pää. Hyvää se olikin ja hyvää on nytkin, ostan aina silloin tällöin.
- Anonyymi
Lihahyytelössä on kollageenia.
Kollageeni on yksi kehomme keskeisimmistä proteiineista, joka muodostaa solukalvojen ja tukikudosten perustan. Kollageeni antaa iholle joustavuuden, lujuuden ja kimmoisuuden. Kollageeni vastaa myös luuston, nivelten ja lihasten kunnosta. - Anonyymi
Ei vaikuttaisi kovinkaan epäterveelliseltä. Krs. Finel. Lisäaineitakin vähän. Isäni toi aina roiskeita Joensuun kauppahallista, Saharisen Kallen lihakaupasta 70-luvulla. Siellä oli välillä hytinääkin mukana. Roiskeissa oli milloin mitäkin; makkaraa, juustoja, lihaleikkeleitä. Siinä oppi monelle maullle, ei meillä muuten olisi noita ollut. Sotkuiksi meillä kutsuttiin, jälkikäteen olen tuon roiskeet kuullut. Rikkautena ajattelen tuonkin kokemuksen nykyisin, ei tainnut löytyä varakkaampien pöydästä sotkuja.
- Anonyymi
Kollageenia hyvinkin. Minulla aina välillä äityy lihakset kipeiksi ja saattaa olkapäät kuukaudenkin kiukutella. Kollageeni parantaa lihaskivut ja kollageenin tuotanto kehossa hiipuu 40 ikävuoden kohdalla. Näin minulla, tosin syömme kollageenimme purkista, toki joskus aladoobi maistuu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836