noh...
harrastaaks teistä kukaan freestyle korista???
meitsi tiet on kulkenu vähän siihen suuntaan...
tulee sitä viel kesäl pelattuu ihan katuu, mut toi perinteinen pallo on kyl jääny taka-alalle...
niin...onks teil minkälaisii trixei??? mul on tällä hetkel vaan jotain pientä... mä rupesin yhistelee break dance liikkeitä freestyleen tulee aika hienoo shittii välillä!! :) tunteeko teistä kukaan Luis Da Silvaa aka Trix??? siinä on kyl kova jätkä vetään freestylee!!! no ei mul muuta CU
Freestyle
Káli
3
194
Vastaukset
- mää
vaan itelles! meillähän on täällä oikee ämcee gangstadaddy, kotipoika rokkaa taloo ihan kybällä! on muuten hirweetä kuultavaa noi "gettoslangin" suomennokset! ÄÄÄÄÄÄÄH
- DannyL
mitä tuo freestylekoris oikeen on? jotain temppuilua pallon kans? jos, niin mistä siitä sais tietoa ja temppuja etc.?
- Street man
Imuta Netistä AND1 videoita ni näät parasta katukorista mitä voi vaan löytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012067
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501862- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811224
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020