Onkos kokemuksia noista fillarinrenkaista joissa muutaman millin paksuinen sitkeä kalvo kulutuspinnan alla, kestäävätkö paremmin kuin tavalliset? Biltemassa näin myytävän, onkohan pääkaupunkiseudulla muualla?
Puhkeamaton rengas
15
16487
Vastaukset
- Höriset
Ei se mikään puhkeamaton ole. Pistosuojattu rengas, kyllä autonkinn rengas puhkeaa. Puhkeamaton rengas on täyskumirengas. Niitä myi aikoinaan fillarikellari. En tiedä myykö enään. Sellainen minulla oli aikoinaan, kamala rengas.
- 214578
No ei voi kuin nauraa Bilteeman renkaille. Olin katsovinani niitten hintaa. Eli oliko se 5 € kappale. Kyllä pistosujatusta renkaasta saa pulittaa noin 30 €.
- niin se on
tuollaisista kevlar vahvistetuista renkaista menee nasta läpi että humahtaa, pitäis olla sellainen nastan piston kestävä rengas, maksaa pyöräkaupoissa yli 40e.
- Vaan
Tuollainen kevlar vahvistettu, Continental renkas maksaa Velosportissa 30 €, Mikä vahvistus on parempi kuin Kevlar.
- Hinta..
Vaan kirjoitti:
Tuollainen kevlar vahvistettu, Continental renkas maksaa Velosportissa 30 €, Mikä vahvistus on parempi kuin Kevlar.
Aina kerro laadusta mitään. Olen ostanut Asiantuntijaliikkeestä huomattavasti kalliimmalla täysin saman tuotteen minkä halpahallista olisin saanut halvemmalla.
- vaan
Hinta.. kirjoitti:
Aina kerro laadusta mitään. Olen ostanut Asiantuntijaliikkeestä huomattavasti kalliimmalla täysin saman tuotteen minkä halpahallista olisin saanut halvemmalla.
Ei se ole sama tuote vaikka siltä ulkoisesti näyttäisi, ja koska halpahallin myyjäsetä niin sanoo.
- merkki..
vaan kirjoitti:
Ei se ole sama tuote vaikka siltä ulkoisesti näyttäisi, ja koska halpahallin myyjäsetä niin sanoo.
oli aivan sama pakkausta myöten..
- niin se on
Vaan kirjoitti:
vaikka Bike Companyssä Ruusulankadulla niin näet.
- Harmaakarhu.
Ei se rengas puhkeamaton ole,kyllä siihenkin reikä syntyy,mutta pistosuojattu se sen sijaan on ja se kyllä kestää aika hyvin.Minulla on Helkamassa,hybridissä Misukat alla ja se muutti pyörän ajo-ominaisuuksia radikaalilla tavalla.Huomattavasti parempi ajettavana,kuin ennen.Ensiasennusrengas oli aivan hirveä jyrryttäjä.Nyt sen sijaan on todella kevyt ja hyvä polkea.Suosittelen.MUTTA!ÄLÄ PUMPPAA LIIKAA ILMAA SIIHEN!Se nimittäin murtuu siinä vaiheessa.5 kiloa on ehdoton yläraja.
- joenranta
Vastaus tulee vähän myöhään. Minulla on uudessa retkipyörässä Schwalbe Marathon 37 mm renkaat. Ne ovat kevyet ja vastaavat kestävyydeltään pakettiauton renkaita, joten aika nolo täytyy olla, jos ko. renkaan saa puhkeamaan.
- Anonyymi
joka renkaasta saa lähes puhkeamattoman kun laittaa ilmastointi tai gorillateippiä pari kierrosta ulkorenkaan sisäpintaan ja sitten ajeleen väliin kestäny 4-6 vuotta ei o tarvinnu vaihdella puhjenneita renkaita ja joka vuosi tulee noin 15-20 tuhatta kilsaa kesät talvet talvella pitää vaihtaa eteen nastarengas se pitää lääkärin loitolla
- ettänäinikkää
Vaimokkeen fillarissa "puhkeamattomat" taitaa alkaa kolmas kesä eikä oo tarvinnu paikkailla. Tavallisia paikkailin pari kertaa viikossa. Ja nää on bilteman kummit.
- mankelisti
Bilteman erikoisvahva sisäkumi kesti minulla 16 päivää ja tavallinen 4 päivää. Ajan n.500-600 km kuukaudessa.
- 37män
Ei minunkaan mielestäni puhkeamatonta rengasta ole, vaikka pistosuojattu hyvin estää nuo pikkukivien läpimenot ja ehkä myös orapihlajan piikitkin, mutta tielle asetetun nastan kanssa saatta olla jo niin ja näin.
Pistosuojaus ei myöskään suojele pyöräilijää tiessä olevilta teräviltä särmiltä, jos niihin vahingossa liian kovaa ajaa.
Kiusallisinta on tietysti matkan katkeaminen äkillisesti.
Nyt minulla on tavalliset päällysrenkaat ja niiden sisässä itsekorjautuvat sisäkumit (Biltema).
Tämän vaihtoehdon hyvä puoli on siinä, että kotiin pääsee ajelemalla isonkin vahingon jälkeen. Pumppaamaan toki joutuu ehkä kerran, ennen kuin korjaus tapahtuu itsestään.
Sen olen huomannut, että kova paine, 4-5 bar, ei ison vahingon jäkeen pysy sisällä, mutta siinä 2,5 bar pysyy, joten kotiin voi ajella.
Kotona on kivempi korjata, kuin tien varressa. - ...................
Litkuilla ollaan erittäin lähellä puhkeamatonta rengasta on mukavampi ajaa.
http://www.youtube.com/watch?v=C_BsT8D9JYY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458