Naisen rinnat ei kiinnosta kaikkia miehiä?

Pohjoisen tyttö

Miehet, valaiskaa vähän logiikkaanne. Tapasin joku aika sitten yhden hepun ja ollaan tapailtu ja ymmärtääkseni ihastuminen on tasan molemminpuolista. Olen elämässä tottunut siihen, että rintojen räplääjiä riittää (D90)tuolla kulkiessa. Monet miehet ei muuta nääkään ja käyvät jopa käsiksi kysymättä. Mutta tämä suloinen löytöni ei ole kajonnut rintavarustukseeni. Muuten hellyyttä putoaa ihan riittävästi, vaikka emme siitä suhdettamme ole syventäneetkään. Voiko olla, että kiinnostuksesta huolimatta tyyppi vaikka ei pidä isoista rinnoista. Olen ihan kuutamolla...

22

2514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bkbk

Olisiko tässä vuosien saatossa rintojesi väliin ilmestynyt jotain uutta? Napa.

• Pohjoisen tyttö

Takoitat kai napaa, joka yltää vielä ohi rintojenkin? No ei. Kurvit on kohdallaan.

• virkistää

Jotkut miehet vaan ei osaa ajatella naisia naisina...
        Munkin yksi tuttu kohtelee niin naisia kuin
        miehiäkin samanlailla kiinnittämättä huomiota
        ulkoisiin avuihin.

Heh, kerran kysäisin tätä siltä ja se sano:
        -------------------------------------------------
        kyllä kehitys on menny harakoille jos ulkomuoto
        määrää. Kyllä se on niin, että tärkeintä on
        ajatukset ja tunteet...
        -------------------------------------------------

Noh, kai se vaan on niin, että on olemassa
        feministisempisiäkin kakslahkeisia...

• siis_hä---

.

"Jos ajattelee normaalisti se ei ole feminismiä"

har!1

.

• e90

siitä etä "saat" olla räpläämiseltä rauhassa, harvassa ne miehet on, jotka ei räplää

• on...

vaikka homo ?

• Hape

jos ovat liian isot, minua ei kiinnosta, kerran sekstailin ison naisen kanssa jolla isot rinnat..en osannut tehdä niille mitään..
      Läskiä..läskiä..
      kaduin koko tapausta..
      iso nainen muutenkin..makaa kuin lehmä nevas..

• isoista

Niin se vaan on että kaikki ei vain tykkää isoista tisseistä. Tai on niitäkin jotka tykkää esim. C-kupin rinnoista, mutta ei sitä isommista...

• EI KAIKILLE

Kiinnostus on joidenkin miesten mielestä selvsti heikompaa siksi kun isot rinnat vapauttaa liiveistä. Eli joilla ne on muotoon saatettu "näyttävästi" ja ne ovatkin usein kauniit. jos muu roppa on sopusuhtainen rintoihin nähden. Mutta kun "paketti levitetään" niin rinaat on siis jotain aivan muuta kuin rinnat ja fiilis on "halitsematonta massaa" . Naiselle ja itsellekkin.

Myös se että nainen itse "käyttää" rintojaan eli tahtoo halita niitä kauniisti on viehättävää. Jos ne on kuin passiiviset vetelät ulokkeet hänelle itselleen niin ei mies niistä saa eloisia tekemälläkään.

Kiinteät kesikokoiset rinnat elää kropassa ja ne on kiinnotavat. Myös isot ovat kun likka itse tahtoo ja tiedostaa niiden olemassa olon ja vaalii niitä.

• Let_em_hangout-free

.

"Let 'em hangout # FREEEEE #"

har!11

.

• rankkaaja

Ei pelkillä tisseillä pärjää pitkälle, vaikka olisivat isotkin, jos ulkonäkö ei muuten ole kaksinen. Ja vaikka ulkonäkökin olisi kohdallaan ei sillä tee mitään, jos asennepuolella mättää. Näiden lisäksi tarvitaan vielä oikeanlaista toimintaa. Vasta tämän jälkeen voidaan alkaa naista vertailemaan muihin naisiin.

• 85DD

Pelkillä tisseillä ei todellakaan pärjää...jos on isot rinnat, niin ne huomaa itsekin vasta kun muut niistä alkaa huomauttelemaan tyyliin, voiko noi olla aidot ku olet noin hoikka muuten, kivat tissit sulla ja tätä rataa...

Noh, kukaan ei ole täydellinen, mutta enpä olis huomannut olevani koskaan mikään eteenpäin pyrkivä tissipari vailla ulkonäköä ja järjenhäivää.
        Koskaan ei ole ollut ongelmia miesten suhteen, ennemminkin naiset joilla on se ihana b-kuppi yrittää niellä kateuttaan...ihan oikeasti, on pari kertaa tultu suoraan vittuilemaan, että noilla rinnoilla sä et varmaan muita avuja miesten kanssa edes tarvitse...(lainatakseni erästä baarin naistenvessakommenttia)
        Minusta vika on niiden naisten päässä, jotka aliarvioivat miehiä niin paljon, että joku parisuhde saadaan tissiparilla aikaan miehen kanssa.Ja valitettavan usein itseensä tyytymättömät naiset vertailevat itseään muihin naisiin..enpä olisi uskonut, että miehetkin harrastavat tätä vertailua tuohon sävyyn kuten kirjoitit, vai oletko edes mies?

• joku mies

Sinulla on poikkeuksellisen isot ja hyvät tissit, joita jokainen mies on varmasti aina halunnut puristella. Miespä haluaa pitää sinut omanaan, ja pelkää sinulta reaktiota "hitto olitko säkin vain mun tissien perässä, kaikki miehet on sitten sikoja". Siksi hän korostetusti välttää tissiesi huomioimista, vaikka pitäisi niistä kovasti.

Voisiko miehesi päässä liikkua tuollaista? Jos liikkuu, niin vapauta poloinen kahleistaan vihjaamalla selvästi, että käsiksi saa käydä. Onhan sekin mahdollista, että mies ei yksinkertaisesti pidä isoista... ota siitä itse selvää.

• hijklm

Läski lanteella ei ole kaunistus.Miksi se olisi rinnoissa eri asia???

• 85DD

Pyysit miesten vastauksia, mutta mä nyt heitän oman kokemukseni tänne välii.
      Eli mullakin on tuota rintavarustusta vaikka muilleki jakaa ja olen saanut asiasta milloin mitäkin kommenttia. Ja on joku uskaltautunut melkein heti kokeilemaankin..

Nykyinen miesystävä ei kajonnut niihin alussa, paitsi seksin aikana. Olin aika yllättynyt, kun niitä on yleensä haluttu näpertää. Myöhemmin paljastui, että hän pitää naisessa enemmän takapuolesta kuin rinnoista...että se siitä ja minun pyllykkäni tuntuu kelpaavan. Eli, ei kaikki kiinnostu niinkään tissiparista.

• oliskin vaikka..

..enemmän pyllymiehiä kuin tissimiehiä?

Siis ei homo vaan mies joka kiihottuu enemmän naisen pyllystä kun tisseistä.

• Erkki-täti

Olen ehdottomasti peppumies. Tissit ei kiinnota paskaakaan. Jos on isot ämyrit niin tekee jopa naisesta luotaantyöntävän ja ruman. Hyi. Tarpeeksi olen äitini tissiä imenyt, joten se tisseistä. Äitini pakaroita en taas ole pannut, joten olen varmaan ihan normaali aikuinen mies.
      Tissit ovat kauniit, kun ne ovat sorjat ja pienet ja vaikkapa mustan kireän poolopaidan alla. Nam.

• miekö2016

Tissit ovat vauvoja varten. Katson naisessa kylläkin kokonaisuuden mutta jos sinua häiritsee niin kysy ihmeessä suoraan äläkä kirjoittele tänne!

• Jospa sen on naiset opettanut pitämään näpit irti tisseistä.

• logiikkaa

Mulla tuo ”tauti” tulee siitä miten nainen näyttää suhtautuvan omiin rintoihinsa. Jotkut naiset ei ole huomaavinaan omia rintojaan toisille niiden näyttäminen on suoritus ja koskettelu säännösteltyä. Jotkut puhuvat rinnoistaan toiset ei. Yleensä nainen kai tykkää sopivasta koskettelusta.
      Koko ei ole milloinkaan houkutellut koskettelemaan, muoto kylläkin.

• ihanat_tisut1111

.

"Hyväksyn vain kumiankka alven valtavat *MALE BOOBSIT*!!!!!!!!!!!!!!!!"

har-har

.

• hywä_weli----

.

"Hywä weli koetas nyt taas hiukan # RAUHOITTUA #" ne lääkkeet

har-har

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10612
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7163
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5274
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4770
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4484
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4023
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2928
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2805
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2034
    Aihe