King Diamondin uusi levy?

Koskahan se King Diamondin 6 CD:n boxi ilmestyy? olen nyt innoissani katsellut musiikkivideota "Basketball", jossa King Diamond pelaa koripalloa ja laulaa "basketball, basketball, we are playing basketball..." (mulla on lyriikoiden julkaisuun Kingin henkilökohtainen lupa... :)

Odotan myös innolla sitä sinkkua, jonka King teki Britneyn kanssa...vuosituhannen duetto.

Niin, siitä "Curling" biisistä...se tosiaan tulee Suomen versioon. Voisin laittaa lyriikat:
Curling curling we are playing curling
Curling is a funny hobby
I play curling almost every week
Curling curling the best hobby in the world.

Ai niin, ekan levyn kohdalla biisilista näyttää tältä, saa nähdä mitä viiteen muuhun laitetaan...
1. Ice hockey (4:20)
2. Soccer (4:05)
3. Football (4:33)
4. Volleyball (4:11)
5. Basketball (3:44)
6. Darts (2:23)
7. Ice skating (6:09)
8. Long Jump (7:33)
9. 100 m (0:30)
10. Marathon (39:33)

erityisen ylpeä King oli tuosta vikasta biisistä, joka on melkein 40 minuutin pituinen. Mutta toivotaan Kingille pitkää ikää ja hyviä urheilusuorituksia! :)

28

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slice

      ...ei löydä lääkärit sulle sopivaa lääkitystä! Olen pahoillani...meidän kaikkien puolesta! Hyvää kevättä!

    • ..............

      Laajensit sitten tätä "vitsiäsi" noilla upeilla lyriikoilla. Kyllä on hauskaa, kaikkia naurattaa.

      • Mölööö!

        Hölöö?


      • Todella fiksua.
        Mölööö! kirjoitti:

        Hölöö?

        Jopas oli fiksu viesti.


      • Oli iha viksu fiesti
        Todella fiksua. kirjoitti:

        Jopas oli fiksu viesti.

        No oliha se!


      • !!!!
        Oli iha viksu fiesti kirjoitti:

        No oliha se!

        Olioli!


    • Rausku

      Öh. Ihan hauska juttu...mutta miksi juuri King Diamond? Onko se jotenkin urheiluhenkinen yhtye? Vai mikä tuon vitsin lopullinen pointti on? Ehkä häneltä on ilmestynyt jokin Running-niminen kappale joskus? (Eli ehkä paremman urheilulevyn tekisi Running Wild...)

    • King-fani

      Voisit UnOpened82 lopettaa jo King Diamondia koskevan vammailusi. Hauskaa leikkiä ehkä sinulle joo, mutta me jotka oikeasti arvostamme Kingin musiikkia, ei moinen naurata yhtään.

      • Arvostan Kingin musiikkia toki. Varsinkin biisit "Up from the Bed" ja "The Graveyard" ovat kovia. Lisäksi "Them" on viiden tähden albumi.

        Laitan tosta Kingin uudesta levystä enemmän tietoa kohta. Häneltähän ilmestyy kohta dokumentti-DVD:kin, jossa mm. minä ja kaverini olemme Kingin kanssa ja hän sanoo "These two boys are my fans!".


      • Rausku
        UnOpened82 kirjoitti:

        Arvostan Kingin musiikkia toki. Varsinkin biisit "Up from the Bed" ja "The Graveyard" ovat kovia. Lisäksi "Them" on viiden tähden albumi.

        Laitan tosta Kingin uudesta levystä enemmän tietoa kohta. Häneltähän ilmestyy kohta dokumentti-DVD:kin, jossa mm. minä ja kaverini olemme Kingin kanssa ja hän sanoo "These two boys are my fans!".

        Ahaa. Nyt ymmärrän jo paremmin. Kirjoituksesi ovat eräänlainen tribuutti Kingille, tarina hiljalleen järkensä menettävästä fanista.


      • ................
        Rausku kirjoitti:

        Ahaa. Nyt ymmärrän jo paremmin. Kirjoituksesi ovat eräänlainen tribuutti Kingille, tarina hiljalleen järkensä menettävästä fanista.

        .,,,,,,,,,,,,,,


      • .......
        Rausku kirjoitti:

        Ahaa. Nyt ymmärrän jo paremmin. Kirjoituksesi ovat eräänlainen tribuutti Kingille, tarina hiljalleen järkensä menettävästä fanista.

        Aha.


      • Phofopywihif
        ................ kirjoitti:

        .,,,,,,,,,,,,,,

        Oliko jotain asiaakin?


    • Uhhuhuh

      Where is teh Funnay?

    • Up!!

      Eihän haudata tätäkään helmeä, eihän?

      • ride_the_sky

        hei kiitos kun nostit ylös! sain hyvät naurut tästä:)


      • Joooooooopa
        ride_the_sky kirjoitti:

        hei kiitos kun nostit ylös! sain hyvät naurut tästä:)

        Jep.


    • Ylös!

      Nostetaanhan taas!

    • ...taas

      Eipä päästetä tätä putoamaan!

    • Huhhuti huh

      No huh.

    • ...joo

      Nostellaanhan taas.

    • Huhuhh!!!

      Ei ois uskonu!

    • Joopa joo

      Nostetaanhan.

    • Jeeeeee

      Hop!

      • joojooo!

        nostetaan kaikki! HIIIIIIIIOP!!!!!!!!!!!!


    • Erotuomariston Paise

      Sattans että olin pahollani nähdessäni ettet ollut saanut käsiisi ko. tuplalevyn toista osaa nimeltänsä: "An goalkeepers life". Käsittämättömän jyrkkää lyriikkaa pallon ohitsemenon aiheuttamasta tuskasta... Itkin kun viimeisen (10. : "I could have taken that") loppupuolella todettiin sen epäonistuneen. Voimia Sinulle!

      • VoimiA!

        VoimiA!


    • ................

      testi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe