Ootteko kuullut King Diamondista. Hänhän oli entinen huippu-urheilija. Pelasi jalkapalloa tai jotain Tanskan joukkueessa...
Sivut:
http://www.covenworldwide.org/
Hänhän on tekemässä urheilulauluboxia, jossa on mm. hitit "Basketball" ja "Ice hockey"... :)
King Diamond!!!
4
869
Vastaukset
- haha
Mitä helvettiä:D
Etkö todella tiedä King Diamondia? Entinen huippu-urheilija ja nykyinen laulaja. Tuo 6 CD:n urheilualbumi boxi ilmestyy kohta. :D
- kuntoileva hihhuli
palvojilla - oli sitten pelannut jalkapalloa huipputasolla tai ei - ei ole mitään tekemistä reipashenkisen urheilun kanssa.
- Come to the Sabbath
Mitä vittua sinäkin juppipoika siinä kirjoittelet kun et tiedä King Diamondista yhtään mitään?
King Diamond on 1000 kertaa lahjakkaampi, musikaalisempi ja urheilullisempi kuin tollanen hyppyritukka, takapihan Mikael Forsell.
Mene sinä, munaton pelle, sitä pystytukkaasi kiillottamaan ja pakene vaikka vuorille, hah hah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294