maitokiisseli

Hantta

Kertokaa te viisaammat paljonko on kaloreita tällaisessa:

6dl maitoa (kevyt sillä mies ei muuta suostu juomaan)
1 kananmuna
½dl sokeria
½dl perunajauhoa
ripaus vaniljasokeria, oisko kolmasosa teelusikasta.

Sit sekaan pieni pussi vadelmia. Ja tämä annos ollaan yleensä syöty puoliksi miehen kans.

7

2493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsi tuolta

www.fineli.fi

Ensimmäiseltä sivulta löytyy linkki "Ruokamittoja" -julkaisuun, sieltä saat tietoosi mm. paljonko se ½ dl perunajauhoja painaa. Sivun oikeassa yläreunassa on elintarvikehaku, josta sitten löydät kcal-tiedot 100g kohden. Siinä askartelemista hetkeksi =)

• SASSDA

• Hantta
        SASSDA kirjoitti:

http://kalorilaskuri.fi/paasivu.php tollasen tuloksen sain noilla sun antmillas mitoillas, eli n. 650 kcal koko satsi sisältää.

kiitos eli 325 jäis per nenä... ei mitään terveellistä herkkua, mut aika lailla samaa löytyy rahkapommeista ja jäätelötikuista... et sallittakoon tämä herkku mulle silloin tällöin.

• vihreäkuula

Kevenee kummasti, kun vaihdat kevytmaidon rasvattomaan ja maku on oikein hyvä niinkin. Voithan ostaa kiisseliä varten purkillisen rasvatonta, vaikkei miehesi sitä joisikaan. Reseptiin kun kuitenkin uppoaa jo reilut puoli purkkia maitoa, niin ei jää paljon yli. Ei kannata itse jättää keventämättä, vaikka kumppani ei olisikaan valmis muutokseen :)

• Ja vaihda sokeri

makeutusaineeseen.

• alkuperäinen kirjoittaja

heh, joo siis kyllä meillä rasvatonta maitoo on purkki tolkulla, kun minä ja lapset sitä juodaan... mut tuleeko rasvattomaan maitoon tehdyssä jotain eroja? Tuleeko yhtä paksua jne? Koska mies on todella tarkka siitä että maito pysyy maitona, raejuusto juustona jne sillä hänen mielestä kevyet tuotteet ei maistu millekkään.

• mutti
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

heh, joo siis kyllä meillä rasvatonta maitoo on purkki tolkulla, kun minä ja lapset sitä juodaan... mut tuleeko rasvattomaan maitoon tehdyssä jotain eroja? Tuleeko yhtä paksua jne? Koska mies on todella tarkka siitä että maito pysyy maitona, raejuusto juustona jne sillä hänen mielestä kevyet tuotteet ei maistu millekkään.

tehdä kiisseli rasvattomaan, ja jos ei mies huomaa eroa niin.. ;D
        tai voit sanoa että maistapa miltä maistuu, tein rasvattomaan maitoon.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe