Windows palvelimet parhaita

Windows Laatua

18

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiinnosta.

      suomi24 toiminu ihmeen vakaasti:
      http://uptime.netcraft.com/up/graph?mode_u=on&site=www.suomi24.fi&mode_w=off&avg_days=360&submit=Redisplay Graph

    • Nooh

      Eipäs elvistellä! Et kuule tiedä kuinka vaikeita kiemuroita nämä nettijutut on äkkinäiselle. Mistä sitä tietoa olisi muka ajautunut ministeriölle jonka näistä asioista pitäisi valtakunnassa vastata. :)

    • uptimeista?
    • Windows Laatua

      Ette ilmeisesti tajunneet jutun vitsiä.

      Vitsi oli siinä että tuon artikkelin vieressä on Get The Facts mainosbanneri.

      • mikä?????

        Ei siellä mitään mainoksia näy. Eikä muuallakaan.


      • flashina pyörii
        mikä????? kirjoitti:

        Ei siellä mitään mainoksia näy. Eikä muuallakaan.

        oikeassa reunassa.


      • mainoksen nähnyt web-sivuilla kylässä kun IE:llä surffattiin!


      • :-)

        OK - bannerissa on RadioShackin teknisen johtajan Ron Cookin lausunto

        "Windows Server System tuottaa meille useiden miljoonien dollareiden säästöt laitteisto-, ohjelmisto- ja tukipalvelukustannuksissa"

        Siitä huolimatta näyttää HP:n Superdome, Apace ja UNIX olevan kovaa kamaa RadioShackin(kin) web-palvelimilla... ks Netcraft...


    • Pärsereikä

      ..mut noi WM-datan omat sivut oli ihan SAIRAAN nopeita.. siinä mallia miten sivut pitää toteuttaa, järjestelmästä riippumatta!

    • ksym_

      Mikään www-palvelinjärjestelmä ei voita FreeBSD:tä uptimeissä.

      Get the facts you lame-ass noobs ;)

      • Windows vs. mikä?

        Niinpä niin. Täällä pikkupojat känisee, että
        Windows on paska, Linux on parempi. Unohtuu vaan
        aina mainita se, että FreeBSD on vielä parempi!
        Eipä tuolla uptimessä paljon pinkviinereillä
        ole FreeBSD:lle jakoja!


      • poika
        Windows vs. mikä? kirjoitti:

        Niinpä niin. Täällä pikkupojat känisee, että
        Windows on paska, Linux on parempi. Unohtuu vaan
        aina mainita se, että FreeBSD on vielä parempi!
        Eipä tuolla uptimessä paljon pinkviinereillä
        ole FreeBSD:lle jakoja!

        >Eipä tuolla uptimessä paljon pinkviinereillä...

        Sitten kun kasvat isoksi niin otapa selvää niistä tilastoista. :)


      • huoh.....
        Windows vs. mikä? kirjoitti:

        Niinpä niin. Täällä pikkupojat känisee, että
        Windows on paska, Linux on parempi. Unohtuu vaan
        aina mainita se, että FreeBSD on vielä parempi!
        Eipä tuolla uptimessä paljon pinkviinereillä
        ole FreeBSD:lle jakoja!

        voisiko olla niin että palvelimissa olevien käyttiksien ytimet kannattaa joskus päivittää??

        Kohta joku heittää että BSDssä ei ole aukkoja...


      • laiskuus?
        huoh..... kirjoitti:

        voisiko olla niin että palvelimissa olevien käyttiksien ytimet kannattaa joskus päivittää??

        Kohta joku heittää että BSDssä ei ole aukkoja...

        "voisiko olla niin että palvelimissa olevien käyttiksien ytimet kannattaa joskus päivittää??

        Kohta joku heittää että BSDssä ei ole aukkoja..."

        Tarkoitatko että BSDeiden ylivoima uptimeissä johtuu pikemminkin päivittäjien laiskuudesta kun ytimen päivittämistä vaativien reikien vähäisyydestä?


      • siitäkin että kehittäjiä
        laiskuus? kirjoitti:

        "voisiko olla niin että palvelimissa olevien käyttiksien ytimet kannattaa joskus päivittää??

        Kohta joku heittää että BSDssä ei ole aukkoja..."

        Tarkoitatko että BSDeiden ylivoima uptimeissä johtuu pikemminkin päivittäjien laiskuudesta kun ytimen päivittämistä vaativien reikien vähäisyydestä?

        taitaa olla melkoisesti vähemmän kuin linuxissa joten aukkojakin luultavasti löydetään vähemmän. Lisäksi se vaikuttaa linuxin uptimeen melkolailla että onko kyseessä debian, slack vai joku näistä kaupallisista.


      • vaikuttaa
        siitäkin että kehittäjiä kirjoitti:

        taitaa olla melkoisesti vähemmän kuin linuxissa joten aukkojakin luultavasti löydetään vähemmän. Lisäksi se vaikuttaa linuxin uptimeen melkolailla että onko kyseessä debian, slack vai joku näistä kaupallisista.

        Kyllä se tosiaan niin on, että kun linuxissa on niin paljon kehittäjiä, niin aukot löytyy todella helposti ja linux on maailman paras ja turvallisin. Kyllä se määrä korvaa laadun tässäkin asiassa!


      • uptime on vain uptime
        vaikuttaa kirjoitti:

        Kyllä se tosiaan niin on, että kun linuxissa on niin paljon kehittäjiä, niin aukot löytyy todella helposti ja linux on maailman paras ja turvallisin. Kyllä se määrä korvaa laadun tässäkin asiassa!

        minusta se ei kerro käyttiksen laadusta mitään että uptime on korkea.
        Varmaan jokainen FreeBSD fanikin myöntää että OpenBSD on vähintään yhtä laadukas enkä oikein usko että Linux häviäisi kummallekaan noista.

        Mietitäänpä vaikka asiaa siltä kantilta että kaikkia edellä mainittuja kehittää todella osaava porukka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe