Monet vähärasvaiset juustot ovat mauttomia, maistuvat ihan kumille tms... Erityisesti pizzan päälle on vaikea löytää kevyttä hyvänmakuista juustoa, ettei herkusta tulisi aivan älytön kaloripommi.
Polar15-raaste ei mielestäni ole hyvää pizzajuustoa... Mikä muu kevyt juusto olisi hyvää?
Paras juusto pizzan päälle?
11
5971
Vastaukset
- järki käteen
Pizza ei mielestäni ikikuunapäivänä voi olla kevyttä eikä ainakaan ellei se juusto ole kumijuustoa. Hyvää ja vähärasvaista juustoa ei ole olemassakaan.
Itse olen hurahtanut fetajuustoon, mutta se menee 2%nakin. Sillä lähtee hyvin juuston ja suolan himo.- kiitos
asiallisia vastauksia, kiitos.
- Uudestisyntynyt kolli
Söin edellisenä päivänä kevyemmin ja pizzanteko-päivänä kävimme pitkällä kävelylenkillä. Pizzaan laitettiin sitten normaalit juustot ja sörsselit, tosin salami jätettiin pois. Seuraavana päivänä (su) taas vähän kevyemmin ja kunnon kävely. Keskiviikon punnituksessa ei pitsahdus näkynyt vaan pudotus oli normaalia. Pitsa on lähes ainut herkuttelutuote jonka itselleni sallin... ruokapuolelta:DD. Harvoin ja riittävän hyvää on mottoni:))
- Raejuustoa
Laitan puolet raejuustoa ja puolet mozzarellaa. Ja käytän hieman vähemmän juustoa kuin ihmiset yleensä. Enää ei ravintolapitsa mene alas, vaan pyydän sen puolella juustolla ja siltikin tuntuu rasvaiselta makuuni.
- juustoa :)
Eiköhän kuitenkin voisi syödä sen pitsan ihan "normaalirasvaisena", jos syö sitä tarpeeksi harvoin..? Tarkoitan, että jos käy kerran kuussa pitsalla tai leipoo itse, niin tekeekö se kalorimäärä sitten laihdutuskuurista epäonnistuneen? Tuskin!
Kun tavallisesti noudattaa kevyttä linjaa, niin voi silloin tällöin joustaa ja syödä tuhdimminkin! Siten ei tarvitse potea omantunnontuskiakaan... :) - Tepi
Yllättävän hyvin toiminut 3/4 osaa 5% polaria, 1/4 osa normi ulkolaista mozzarellaa.
- kevytturunmaa15 %
Kevytturunmaa 15%. Hyvä juusto lähes kaikkeen, lisäksi on hyvän makuista.
Älkää RAKKAAT ihmiset laittako noita voimakkaita juustoja pizzaan, jos syötätte niitä vieraille!
Ymmärrän että itse pidätte niistä mutta kaikki eivät pidä! Ei pizzeriassakaan laiteta mitään varpaan väliltä maistuvaa ja haisevaa juustoa pizzaan.- hetax
kyllä se vaan aika useasti on pitserioissa sekotus mozzarella-cheddar tai mozzarella-emmental.
mutta kukin mistä tykkää itse tykkään että kermajuusto on liian mietoa pitsaan.makuasiahan tämäkin.
itse tykkään omatekosessa pitsassa just emmental juustosta .ja ei alle 15% rasvaa nii että ei oo ihan kumia.15% rasvaa on viel ihan hyvä pitsassa.se mun mielipide. - kevytturunmaaihminen
hetax kirjoitti:
kyllä se vaan aika useasti on pitserioissa sekotus mozzarella-cheddar tai mozzarella-emmental.
mutta kukin mistä tykkää itse tykkään että kermajuusto on liian mietoa pitsaan.makuasiahan tämäkin.
itse tykkään omatekosessa pitsassa just emmental juustosta .ja ei alle 15% rasvaa nii että ei oo ihan kumia.15% rasvaa on viel ihan hyvä pitsassa.se mun mielipide.Joo noi alle 15 % juustot on KAIKESSA ihan hirveitä, kumilta maistuu ja näkyy...
Ootteko kokeilleet kevyt aurajuustoa? En muista prosentteja mutta kumilta maistui! - sitruuna
kevytturunmaaihminen kirjoitti:
Joo noi alle 15 % juustot on KAIKESSA ihan hirveitä, kumilta maistuu ja näkyy...
Ootteko kokeilleet kevyt aurajuustoa? En muista prosentteja mutta kumilta maistui!Juustoista vielä:
Olen aina karsastanut kevyt-juustoja, Polar 5 ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa juustoksi, kamalaa kumia se on. Olen kuitenkin löytänyt mieleiseni, Juustomestareiden Julia 10. Laktoositon ja kolesteroliton, sydänmerkillä varustettu "juustonkaltainen valmiste". Ainakin lämppärileipien juustona toimii kivasti :) - prossat
sitruuna kirjoitti:
Juustoista vielä:
Olen aina karsastanut kevyt-juustoja, Polar 5 ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa juustoksi, kamalaa kumia se on. Olen kuitenkin löytänyt mieleiseni, Juustomestareiden Julia 10. Laktoositon ja kolesteroliton, sydänmerkillä varustettu "juustonkaltainen valmiste". Ainakin lämppärileipien juustona toimii kivasti :)Kaikki alle 15 prossaset juustot on hirveitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851