MAITORAHKA

namnamnam

9

7623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä.

      Itse muussaan kaksi pientä melkein ylikypsää banaania maitorahkan joukkoon. Ei tarvitse makeuttaaa mitenkään muutoin. Kokeilin aluksi makeuttaa hunajalla mutta tuli liian sokerisen oloista.

      • juuuuuuuuuuuu

        banaani ei ole terveellinen hedelmä, liikaa sokeria


      • kiloklubilainen
        juuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        banaani ei ole terveellinen hedelmä, liikaa sokeria

        vähähiilihydraattisella ruokavaliolla, ei ehkä suosi banaania. Muuten siinä ei ole mitään vikaa, vaikka hieman muita hedelmiä enemmän energiaa onkin. Energiapitoisempana banaani säilyttää kylläisyyden kauemmin kuin vesipitoisemmat hedelmät. Sitä ei tarvitse sokerin vuoksi vältellä, vaikka moni laihduttaja sitä pelkääkin.


      • agzzz
        juuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        banaani ei ole terveellinen hedelmä, liikaa sokeria

        Banaani on jees, vaikka siinä onkin sokeria. Liikaa hössöttämistä.


    • kuusma

      Maitorahkaan saa makua myös lasten hedelmä- ja marjasoseista, ei sokereita eikä säilöntäaineita. Pari lusikallista pilttiä per ehrman riittää hyvin, ja avattu sosepurkki säilyy jääkaapissa viitisen päivää. Yhdestä purkista saa monta annosta.

      • Irina_-

        Vadelmarahka on hyvää: Eli pari purkkia ehrmannia, pussi vadelmia ja puoli teelusikallista Hermesetas makeutusnestettä. Namskis.

        Ananas sopii rahkaan myös todella hyvin. Eli vain purkkiananasta sekaisin rahkan kanssa ja on hyvää. Eikä tarvi makeutusaineita.

        Rahkaa käytän itse myös smoothieissa. Yleensä laitan smoothieeseen luonnonjogurttia ja Valion sokeritonta marjakeittoa tuomaan nestepitoisuutta ja makua. Ja pussillisen marjoja. Esim. Mansikka-Banaanismoothie on herkullista, kuten vadelma-päärynä. Mustikka on myös hyvää tai sitten kuningatarsmoothie: Eli vadelmaa,mustikkaa ja mansikkaa. Kuitupitoisuutta smoothieeseen saa vaikkapa vehnäleseillä ja pellavansiemenillä. Makeutta voi lisätä esim. hunajalla ( kannattaa vähän varoa koska hunaja on todella makeaa) tai Hermesetaksen makeutusnesteellä.

        Rahka pitää todella hyvin nälän loitolla ja on korkeaproteiinista. Itse suosin Ehrmannin rahkaa, S-ryhmällä on myynnissä isompia halpoja purkkeja niiden halpismerkkirahkaa. Lidlistä löytyy myös kevyttä halpaa rahkaa. Nuo valion vähäkaloriset rahkat on sitten vähän tyyriimpiä vaikka koostumus on parempi mielestäni.


      • suosittelen!
        Irina_- kirjoitti:

        Vadelmarahka on hyvää: Eli pari purkkia ehrmannia, pussi vadelmia ja puoli teelusikallista Hermesetas makeutusnestettä. Namskis.

        Ananas sopii rahkaan myös todella hyvin. Eli vain purkkiananasta sekaisin rahkan kanssa ja on hyvää. Eikä tarvi makeutusaineita.

        Rahkaa käytän itse myös smoothieissa. Yleensä laitan smoothieeseen luonnonjogurttia ja Valion sokeritonta marjakeittoa tuomaan nestepitoisuutta ja makua. Ja pussillisen marjoja. Esim. Mansikka-Banaanismoothie on herkullista, kuten vadelma-päärynä. Mustikka on myös hyvää tai sitten kuningatarsmoothie: Eli vadelmaa,mustikkaa ja mansikkaa. Kuitupitoisuutta smoothieeseen saa vaikkapa vehnäleseillä ja pellavansiemenillä. Makeutta voi lisätä esim. hunajalla ( kannattaa vähän varoa koska hunaja on todella makeaa) tai Hermesetaksen makeutusnesteellä.

        Rahka pitää todella hyvin nälän loitolla ja on korkeaproteiinista. Itse suosin Ehrmannin rahkaa, S-ryhmällä on myynnissä isompia halpoja purkkeja niiden halpismerkkirahkaa. Lidlistä löytyy myös kevyttä halpaa rahkaa. Nuo valion vähäkaloriset rahkat on sitten vähän tyyriimpiä vaikka koostumus on parempi mielestäni.

        Valio vadelmapersikka-marjakeittoa, rahkaa ja pari tippaa Hermesetas makeutusnestettä. Tosi hyvää ja yksinkertaisesti tehty herkku.


    • heeeeermanni

      Ehrmannia, (maa)pähkinöitä ja vaikkapa omena.

      • hyväskä

        Kivan erilainen, jännän makuinen rahkaelämys: Purkillinen maitorahkaa (Valio)
        Ananaspaloja runsaasti ( käytin tuoretta ananasta)
        Hetken aikaa sulaneita ehjiä pakastemustikoita
        Makeuttamiseen loraus Cola ligt juomatiivistettä
        (Soda Stream (käytetään limsakonejuoman makuna)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe