Saako suomessa myydä kalumnítraattia?
Jos, niin miksi sitä ei myydä?
Tai esim muita kemikaaleja.
Saksassa myydään kaikenlaista, englannissa ja usa:ssa viellä enemmä, muttei suomessa?
Eikö suomessa ole kiinnostusta asiaan?
kysymys
7
555
Vastaukset
- ggg
Agrimarketista saa.
- pikku poika
Saksassa saa puhdasta rikkeä, kaliumnitraattia, rikkihappoa ja paljon muuta. Sitä ei suomesta saa.
USA:ssa taas saa jopa ammoniumperkloraattia ja vaikka mitä. - ggg
pikku poika kirjoitti:
Saksassa saa puhdasta rikkeä, kaliumnitraattia, rikkihappoa ja paljon muuta. Sitä ei suomesta saa.
USA:ssa taas saa jopa ammoniumperkloraattia ja vaikka mitä.http://www.disapprovedinterest.net/forum/viewtopic.php?p=55#55
- kuole teini
sitroen kirjoitti:
suunnittelet?
Hanki nyt samantien oikeat aineet ja rupea nitraamaan.
PS. Muista tulla sitten tänne itkemään kun reaktio lähtikin käsistä. Saan nauraa kerrankin paskaisesti. - Fakta man
kuole teini kirjoitti:
Hanki nyt samantien oikeat aineet ja rupea nitraamaan.
PS. Muista tulla sitten tänne itkemään kun reaktio lähtikin käsistä. Saan nauraa kerrankin paskaisesti.Pitäisikö tehdä ilmoitus?
Yrität selvästi yllyttää minua?
Onko nitraaminen ainoa asia jonka tiedät?
Amatööri!
Mitäs lupakortteja sinulla on?
Minulla taitaa ainakin olla lupa mennä kaupaan ja ostaa kunnollista valmista tavaraa - kuole teini
Fakta man kirjoitti:
Pitäisikö tehdä ilmoitus?
Yrität selvästi yllyttää minua?
Onko nitraaminen ainoa asia jonka tiedät?
Amatööri!
Mitäs lupakortteja sinulla on?
Minulla taitaa ainakin olla lupa mennä kaupaan ja ostaa kunnollista valmista tavaraaSanoinko että on?
Mene kotiin kasvamaan kersa.
(nimim. pikku_____poika? :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725