Ehkä otsikko ja nimimerkki pitäisi vaihtaa.Mutta
firman menneen huonon tulosjakson jälkeen tulee
kouluttaja konsultti (laskutus jopa 40th-50th €)
Kalastaja Torpalle tai johonkin kylpylään 40-80
hengen koulutukseen. Vannomaan Sarasvuon tai jonkin USA halpalentoyhtiön nimeen kehityskeskus-
telun tarpeesta.Koulutettavana hampaatton tuotan-
to porukka. "Koulutus" Etukäteen `noin viikko`
ilmoitetaan alaiselle ko. keskustelusta ja ai-
heista.Aloitetaan risuilla "firman omaisuus,työ-
ajat, yhteistyö,"ruusut jos on"kehitys osa, toimenkuva jossa on lisättynä maininta, sekä muut
johdon määräämät tehtävät.Elikkä olen sitä mieltä
että vanha patruunajohtoisuus ei ollut ihan pie-lessä.Pomon kysyessä mikä mättää ettei kulje
voit vastata, tosta puuttuu yksi sitten kulkee.
Keneles, nykyisin sen sanot,ulkomaisille osak-
keen omistajille?.En vastusta kehitystä,enkä kai-paa vanhaan takaisin,mutta jotain opittavaa siel-tä löytyy.Kehityskeskustelu yllämainitun porukan
kanssa täysin mahdoto.
kuva jos parannettavaa
Kehityskeskustellutkin
Nimetön
0
903
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094