ihan vaan aattelin kysyy dippi kastikkeista että kun pilkon vaikka kaksi pientä porkkanaa ja puolikkaan kurkun illalle dipattavaksi niin mistä osaan laskea dippikastikkeen kalorit. Siis tiedän kermaviilin kalorit, mut onko siinä maustepussissa enää kaloreita? Maustepussina mulla on taffelin ranch eikä siinä pussissa lue mitään energia taulukkoa/kaloreita. Voi olla hölmö kysymys, mut tarkistan asian teiltä viisaammilta:)
dipistä
9
5583
Vastaukset
- ----tm-----
www.taffel.fistä löytyi:
Ranch
Pakkauskoot: 20g
Energiaa: 1474/351 kj/kcal
Proteiinia: 12 g
Hiilihydraatteja: 53 g
Rasvaa: 9 g
Suolaa: 14,2 %
Laktoosia: Kyllä
Gluteenia: Ei
Kolesterolia: Ei
Munaproteiini: Ei
Kalaa: Ei
Pähkinää: Ei
Palkokasveja: Ei
Maitoproteiinia: Kyllä
Soijaproteiini: Kyllä
Selleri: Ei
Öljy/rasva: Ei
Sinappia: Ei
Kaneli: Ei
Pukinsarvensiemen: Ei
Muskotti: Ei
Persilja: Kyllä
Muuta: mausteuute: paprika
Eli siitä vain laskeskelemaan. :)- siru
siis miten ihmeessä siinä voi olla 351 kaloria... sehän on kamalasti!
Eli kun 200g kermaviilissä on 130kcal tuo maustepussin kalorimäärä 351 = 481kcal!!!
Huh huh... pitää jakaa dippi kolmelle päivälle niin just ja just raaskii syödä... - olis vaan niin että..
siru kirjoitti:
siis miten ihmeessä siinä voi olla 351 kaloria... sehän on kamalasti!
Eli kun 200g kermaviilissä on 130kcal tuo maustepussin kalorimäärä 351 = 481kcal!!!
Huh huh... pitää jakaa dippi kolmelle päivälle niin just ja just raaskii syödä...taitaa olla niin että toi kalorimäärä on sadassa grammassa.. kandee tarkistaa pussinsivusta!
- siru
olis vaan niin että.. kirjoitti:
taitaa olla niin että toi kalorimäärä on sadassa grammassa.. kandee tarkistaa pussinsivusta!
kun siinä pussis ei lue mitään, tuo tieto perustuu tuon osoitteen perusteella tehtyyn havaintoon: http://www.taffel.fi/tuotteet.asp?tuote=38
Olisikos mitään ohjetta teillä lukiat, miten vois itse tehdä hyvänmakuisen dipin... - mä vaan
siru kirjoitti:
kun siinä pussis ei lue mitään, tuo tieto perustuu tuon osoitteen perusteella tehtyyn havaintoon: http://www.taffel.fi/tuotteet.asp?tuote=38
Olisikos mitään ohjetta teillä lukiat, miten vois itse tehdä hyvänmakuisen dipin...Teen dippikastikkeen aina itse, käyttäen grillimaustetta ja paprikajauhetta (maun mukaan pikkasen pippurirouhetta) tai sit yrittejä yrttisuolaseosta riippuen siitä mitä dippailen.
- -----tm-----
siru kirjoitti:
Olisikos mitään ohjetta teillä lukiat, miten vois itse tehdä hyvänmakuisen dipin...Siis pussissa on se 20 grammaa jossa on n. 70 kcal. Tuo 351 on tosiaan sen 100 gramman energiasisältö. Ainakin näin päättelisin, kun ei kai hiilareita voi olla 20 gramman dippipussissa 53 grammaa...
- siru
-----tm----- kirjoitti:
Siis pussissa on se 20 grammaa jossa on n. 70 kcal. Tuo 351 on tosiaan sen 100 gramman energiasisältö. Ainakin näin päättelisin, kun ei kai hiilareita voi olla 20 gramman dippipussissa 53 grammaa...
no sehän muuttaa sit asian, heh kiitos vaivannäöstä teille kaikille...
- Fofo
siru kirjoitti:
no sehän muuttaa sit asian, heh kiitos vaivannäöstä teille kaikille...
Jos haluat siitä dipistä vielä kevyempää nii tee se ruokajugurttiin. Mie en ainakaan huomaa maussa mitään eroa. Sit joskus teen dipin vihanneksille yms. maustamattomasta jugurtista ja valkosipulista, nam! :)
- Anonyymi
Pakko allekirjoitus dippaus fluori purukumi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345368Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842484Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271259JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51075En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193784Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764- 53747