Seriffi älä siirrä pois/poista, tämä liittyy olennaisesti tietoteksniikkaan.
---
Niin, ja oma mielipidehän oli, että käytit linuxia tai windowssia niin lonkeroita pitää lähellä olla.
Hauskaa vappua kaikille!1111!!111!!11!!!
P.s. ja sitten niitä alkosta saatavia hartwall-lonkeroita. Kaikki muu on syvältä.
Paras (tietotekniikka) janojuoma?
10
487
Vastaukset
- sem...
se OLVI III menee....
- tanskasta..
kuka olisi viisi vuotta sitten uskonut, että open source tulee janojuomiinkin..
mutta tanskalaiset ovat kehittäneet open source bissen:
http://www.voresoel.dk/
no niin. nyt saatiin sodan aihe aikaiseksi, joten ketjua ei tarvitse poistaa..- tohon pitää pyrkiä
miksei lapparin tai karhun lähdekoodi oo avointa :(
- hieman..
tohon pitää pyrkiä kirjoitti:
miksei lapparin tai karhun lähdekoodi oo avointa :(
eli lapin kultaan otetaan vesi tornionjoesta. sitä ei kuluttajille kerrota, että aika monta kuntaa joella ylempänä laskee paskavetensä siihen jokeen (niin suomen kuin ruotsinkin puolella).
sehän on todellista open sourcea, kun kuka tahansa voi vaikuttaa oluen koostumukseen vain käymällä vessassa!
- viina!!
kylä kylä kyllä!!!
- Pärsereikä
Se on ainoaa oikeaa lonkeroa se alkoseos, muut on jotain ihme hiivalitkuja..
- listaa
Windows käyttäjät = olut
Linux käyttäjät = Muumi limppari
Mac käyttäjät = vesi- eivittjoo
Suomi24 palstan trollit = ruotsalaisten siemenneste
kiinnostaa taas ei ketään noi sun paras käyttis juttus.... - mistä puute
eivittjoo kirjoitti:
Suomi24 palstan trollit = ruotsalaisten siemenneste
kiinnostaa taas ei ketään noi sun paras käyttis juttus....Vai että ruotsalaisten siemenneste mielessä, jep.
sen olla pitää... :-D
Tai, nooh kun LAN viikonloppu iskee päälle niin saksalaisen myymäläketjun kola ja energia juoma on halpaa..... ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051