on nykyään niin väheksytty asia. Suomessakin on tuhansia kaivoja paikallistettu vanhalla kunnon varpumenetelmällä. Vaikka itellä ei homma ole onnistunut, niin se vaan johtuu huonoista henk.koht. fiboista. Oon nähny kuinka komiasti varpu taipuu asiansa osaavan käsissä. Suomessakin pitäisi alkaa opettaan korkeakouluissa maansäteilyn ja kaivonkatsonnan teoriaa ja taitoja. Vaikka suomessa on vesiasiat aika hyvin, niin maailmalla olisi suuri tarve kaivojen katsojilla. Kaikki keinot pitää ottaa käyttöön maailmaa uhkaavan vesipulan vuoksi.
miksi
4
459
Vastaukset
niin väheksytty kun se on (Oulun?) yliopistolla tutkittu jo kauan sitten ja täydeksi humpuukiksi todettu.
Oli siitä lehdissäkin koemenettelyineen ja tuloksineen, mutta joka ei tietoa hanki, saattaa uskoa jopa varpumiehiin.- tiedän
kyllä tuon Prof. Melan tutkimuksen Oulussa, mutta miksi homma toimii niin hyvin maakunnissa. Oon ihan alalla ja huikka ihmetyttää, kun kaksi niin erilaista maailmaa toimii kyllä ja niin eri periaateilla.
- katsojat
tiedän kirjoitti:
kyllä tuon Prof. Melan tutkimuksen Oulussa, mutta miksi homma toimii niin hyvin maakunnissa. Oon ihan alalla ja huikka ihmetyttää, kun kaksi niin erilaista maailmaa toimii kyllä ja niin eri periaateilla.
Huuhaata,on kokemusta ,tein kaivon aivan eri paikkaan mihin varpu mies neuvoi ja vettä riittää,se on varmaa että vettä on joka paikassa eri syvyyksissä,eikä vesi ole missään suonissa maassa kuten väittävät,suosittelen tutustumista alan kirjallisuuteen.
- ei se
sitä tarkoita etteikö heillä olisi kovaa kysyntää jossain banaanimaassa ;) $$$$$$$$
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1644537- 123126
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402173Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261934Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?461862Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6601796- 1101719
- 1341681
- 451455
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101401