Tätä osasin ehkä odottaa.Gartner: Microsoft saattaa yhä viivyttää Vistaa.

FMC

16

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto

      Luultavasti julkaisupaineet käyvät niin koviksi että se päästetään markkinoille samanlaisena bugikasana kuin kaikki aikaisemmatkin versiot.

    • on, että MacOS X 10.5 Leopard tulee siis markkinoille varmasti ennen Vistaa ja on silti sitä selvästi edistyneempi. Tästä huolimatta jotkut Win-fani-imbesilit ovat epätoivoisen innokkaasti vertailleet Vistan (mahdollisia) ominaisuuksia niihin ominaisuuksiin jotka MacOS X 10.4 Tigeriin tulivat vuosi sitten saadakseen Vistan näyttämään edes jotenkin kivalta ja odotuksen arvoiselta. :/

      • toivon

        et sä ruutikallon kusipää kuolet. Sää ja sun vitun maccis saatana. Mac imbesilli.


      • toivon kirjoitti:

        et sä ruutikallon kusipää kuolet. Sää ja sun vitun maccis saatana. Mac imbesilli.

        kyllä toteutuu, ajankohta on vain vielä hieman epäselvä.

        Minä taas toivon, että sinä saat ilmeisen vakavat psyykkiset ongelmasi ratkaistuksi. Pitäisiköhän sun hankkia Mac?


      • Yrjänä
        toivon kirjoitti:

        et sä ruutikallon kusipää kuolet. Sää ja sun vitun maccis saatana. Mac imbesilli.

        Sie olet nyt tainnut unohtaa, että nämä sodat ei ole ihan oikeita vaan silviisii leikkisotia. Haluisit sie että täällä vaan Mikrosoftin käyttäjät sotis siitä että mikä se on paras viirustorjunta? Vai mitä sie meinaat? Kerro nyt meille mikä sun on.


      • Mäkkihöperö
        toivon kirjoitti:

        et sä ruutikallon kusipää kuolet. Sää ja sun vitun maccis saatana. Mac imbesilli.

        hienostunut ja hillitty charmisi on lohtunamme.


    • kuninkaalle

      Sillä ei ole väliä, paljonko Vista enään tulee myöhästymään. Sen tulo markkinoille on silti väistämätöntä, joten Linux-uskovaiset voivat aloitella viimeisiä rukouksiaan!

      • hyvä kun perustelit tuon väitteesi niin hyvin itsellesi, että voit nyt myös kertoa ne meille...
        ;-)


      • ensimmäisiä

        >...aloitella viimeisiä rukouksiaan!

        Saattaa siellä jollakin muullakin käydä "Isä meitin..." mielessä. Myöhästymisuutisten myötä Microsoftin kurssi kääntyi entistä jyrkempään syöksyyn. Tänäänkin joillakin on palanut rahaa noin miljardi dollaria tunnissa!

        http://finance.yahoo.com/q/bc?t=1d&s=MSFT&l=on&z=m&q=l&c=


      • päivä
        ensimmäisiä kirjoitti:

        >...aloitella viimeisiä rukouksiaan!

        Saattaa siellä jollakin muullakin käydä "Isä meitin..." mielessä. Myöhästymisuutisten myötä Microsoftin kurssi kääntyi entistä jyrkempään syöksyyn. Tänäänkin joillakin on palanut rahaa noin miljardi dollaria tunnissa!

        http://finance.yahoo.com/q/bc?t=1d&s=MSFT&l=on&z=m&q=l&c=

        Samaan aikaan kun Microsoftin kurssi laski 3.5% niin RedHatin kurssi nousi 3.52% eli keskinäinen suhden muuttui yli 7% yhdessä päivässä!

        Trendi on varsin vakuuttava myös pitemmältä ajalta. Vajaa 5 vuotta sitten yhdellä Microsoftin osakkeella sain noin 10 RedHatin osaketta. Tänään suhdeluku on 1.33 RedHatin hyväksi.

        Kuten täällä joku jo totesikin, mielipiteitä voidaan julistaa ideologian pohjalta mutta silloin kun on omat rahat liossa, kuten sijoittaminen ja vedonlyönti, on otettava reaalimaailma huomioon omista mieltymyksistä välittämättä.


      • päivä kirjoitti:

        Samaan aikaan kun Microsoftin kurssi laski 3.5% niin RedHatin kurssi nousi 3.52% eli keskinäinen suhden muuttui yli 7% yhdessä päivässä!

        Trendi on varsin vakuuttava myös pitemmältä ajalta. Vajaa 5 vuotta sitten yhdellä Microsoftin osakkeella sain noin 10 RedHatin osaketta. Tänään suhdeluku on 1.33 RedHatin hyväksi.

        Kuten täällä joku jo totesikin, mielipiteitä voidaan julistaa ideologian pohjalta mutta silloin kun on omat rahat liossa, kuten sijoittaminen ja vedonlyönti, on otettava reaalimaailma huomioon omista mieltymyksistä välittämättä.

        Vuonna 1997 Michael Dell totesi, että Applen johtajana hän panisi koko omppukonttorin kiinni ja jakaisi rahat omistajille. Applen tilanne näytti nimittäin todella heikolta.

        Kuinkas kävikään? Nyt Applen arvo on ohittanut Dellin....


      • multeri
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vuonna 1997 Michael Dell totesi, että Applen johtajana hän panisi koko omppukonttorin kiinni ja jakaisi rahat omistajille. Applen tilanne näytti nimittäin todella heikolta.

        Kuinkas kävikään? Nyt Applen arvo on ohittanut Dellin....

        Dell myykin tietokoneita.
        Taitaa suurin osa omppun arvosta tulla tuosta musiikku ja lelukaupasta. Ei kai ne muuta edes myy...


      • multeri kirjoitti:

        Dell myykin tietokoneita.
        Taitaa suurin osa omppun arvosta tulla tuosta musiikku ja lelukaupasta. Ei kai ne muuta edes myy...

        maailma ilmeisesti näyttää toisenlaiselta.

        Apple tienaa suunnilleen puolet musiikki- ja lelukaupasta ja toisen puolen... mitä ne nyt oli? Ai niin. Siis tietokoneista.


      • Pertti Ykkönen
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        maailma ilmeisesti näyttää toisenlaiselta.

        Apple tienaa suunnilleen puolet musiikki- ja lelukaupasta ja toisen puolen... mitä ne nyt oli? Ai niin. Siis tietokoneista.

        Microsoft tienaa pelkästään lelulla nimeltä Windows ja elättää
        samalla virustorjunta firmoja :)


      • Microsoftilta tulee edellee...
        Pertti Ykkönen kirjoitti:

        Microsoft tienaa pelkästään lelulla nimeltä Windows ja elättää
        samalla virustorjunta firmoja :)

        JOSKUS,kun Microsoftilla ovat saaneet sen "purkka-koodin" jotenkin toimimaan,ainakin paremmin mitä aluksi koko koodaus meni uusiksi asioiden (koodaus-kielen) mennessä liian monimutkaiseksi!!.


      • multeri
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        maailma ilmeisesti näyttää toisenlaiselta.

        Apple tienaa suunnilleen puolet musiikki- ja lelukaupasta ja toisen puolen... mitä ne nyt oli? Ai niin. Siis tietokoneista.

        Tietokoneita? no siinä ja siinä.
        Pussissa jos elää niin voi luulla macilla olevan jotain virkaa työkoneenakin. Ei se bootcamp siitä vielä oikeata työkalua tee.
        Ja mikkisofta tienaa sikamaisilla lisenssiehdoillaan aivan liikaa. Vaan kun ei oikein ole vaihtoehtoja monessakaan tapauksessa.
        Kun pitää muutakin kuin itunesia säätää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe