En tiie meneeks nyt oikeelle foorumille, mut onks kukaa tietoinen tästä 7 päivän itämaisesta dieetistä. siinä syödää aineenvaihduntaa kiihdyttäviä ruokia. Onko tietoa mitä nämä ruuat on ja toimiiko kyseinen dieetti?
Vastaukset 3
- tästä
Ei ole olemassa mitään aineenvaihduntaa kiihdyttäviä ruokia.
- Chili-mauste
ainakin!
- Sekadieetti
Joskus aikanaan ostin tuon kirjan ja itse pudotin aikanaan juuri tuolla 7 päivän itämaisella dieetillä 10 kg puolessa vuodessa. Nopeamminkin olisi varmasti paino pudonnut, mutta sovelsin kaikkia tietojani sekaisin sen kanssa.
Muistaa vaan syödä sellaisia hitaasti sulavia ruoka-aineita.
Jos kävin ravintolassa syömässä vaihdoin perunat täysjyväriisiin tai keitettyihin vihanneksiin. Hiilihydraattimäärän pyrin pitämään 100 - 150 g /pvä. Aika vähän siis, mutta ei ehkä ihan karppaajan lukuja kuitenkaan. Karppauksesta en ole itse kiinnostunut, vaan sovelsin tässä diabeetikko lapsen arvoja.
Lähtöpainoni oli tuolloin n. 2 v sitten, kaksi lasta saaneena 85 kg ja nyt pysyttelee siinä 65 -70 kg välillä vaikken mitään erityistä ruokavaliota enää noudata. Välillä käy kyllä mielessä, että jos pikkaisen vielä tippuisi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401009
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27946Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s42823- 39725
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48684- 56596
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67578Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575- 36568
- 76567