En tiie meneeks nyt oikeelle foorumille, mut onks kukaa tietoinen tästä 7 päivän itämaisesta dieetistä. siinä syödää aineenvaihduntaa kiihdyttäviä ruokia. Onko tietoa mitä nämä ruuat on ja toimiiko kyseinen dieetti?
Itämainen dieetti
3
853
Vastaukset
- tästä
Ei ole olemassa mitään aineenvaihduntaa kiihdyttäviä ruokia.
- Chili-mauste
ainakin!
- Sekadieetti
Joskus aikanaan ostin tuon kirjan ja itse pudotin aikanaan juuri tuolla 7 päivän itämaisella dieetillä 10 kg puolessa vuodessa. Nopeamminkin olisi varmasti paino pudonnut, mutta sovelsin kaikkia tietojani sekaisin sen kanssa.
Muistaa vaan syödä sellaisia hitaasti sulavia ruoka-aineita.
Jos kävin ravintolassa syömässä vaihdoin perunat täysjyväriisiin tai keitettyihin vihanneksiin. Hiilihydraattimäärän pyrin pitämään 100 - 150 g /pvä. Aika vähän siis, mutta ei ehkä ihan karppaajan lukuja kuitenkaan. Karppauksesta en ole itse kiinnostunut, vaan sovelsin tässä diabeetikko lapsen arvoja.
Lähtöpainoni oli tuolloin n. 2 v sitten, kaksi lasta saaneena 85 kg ja nyt pysyttelee siinä 65 -70 kg välillä vaikken mitään erityistä ruokavaliota enää noudata. Välillä käy kyllä mielessä, että jos pikkaisen vielä tippuisi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241