Kävin kehityskeskustelussa pomon kanssa kolmena vuotena. Hän sanoi minulle viimeisimmässä: "Kyllä sinä minun mielestäni aliarvioit omat taitosi ja mielestäni olet tässä jo kohdassa kolme"
Seuraavana vuonna pomo vaihtui ja oli kehityskeskustelu. Hän sanoi minulle: "tämä kohta kolme vaatii jo aika pitkää työkokemusta ja monetkaan eivät yllä tänne asti. Mitä luulet, ehkä sinä kuitenkin olet tässä kohdassa kaksi?"
Mitä tohon voi sanoa, paitsi tottahan toki?
Ihan nolotti, että se ajatteli mut jotenkin "omahyväiseksi"
Ketä se kehityskeskustelu palvelee?
yliarvioitu
1
1069
Vastaukset
- .....
Hauska esimerkki ja tavallinen ei siinä mitään. =)
Kyllä kehityskeskustelut molemmin puolin hyödyllisiä ovat. Joskus kk on jopa se ainut keskusteluhetki pomon ja alaisen välill. Onhan se kyllä niin, että joskus nämäkin keskustelut ovat todellisen tarkoituksensa irvikuvia tai turhaa byrokratiaa. Itsellä kuitenkin hyviä tilanteita arvottaa itseään ja arvottaa itsensä työnantajan silmissä mm. palkan osalta. Päästään ikäänkuin tasoihin taas ja yhteistyö jatkuu sujuvasti. Jos mua joku asia hiertäisi niin viimeistään kk:ssa sen esiin otan. Esim liiat työt pyrin hoitamaan pois enkä jää odottamaan kk:a. Palkka-asiat on mielestäni luontevin käydä kehityskeskusteluissa, sillä siinä voi jo esittää ne asiat mitä vasten kokee palkankorotuksen tarpeelliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885