Satutan erästä vaikka välitän!!!

Bobbie20

Kerronpa nyt tarinani.

Minulla oli poikaystävä, joka kuitenkin päätti että olen hänelle vain ystävä. Olin rakastunut, ja se sattui. Nyt olemme ystäviä mutta takerrun häneen kai liikaa. Tahtoisin hänen jotenkin huomioivan minua enemmän (vaikka näen häntä todella usein ja puhumme päivittäin hyvinä ystävinä melkein kaikesta).

En myöskään luota häneen, vaikka hän on parin vuoden aikana osoittautunut yhtä luotettavaksi kuin kuka tahansa parhaista kavereistani. En vain saa sitä mahtumaan pieneen päähäni!

Kaikki vähänkin negatiivinen mitä hän sanoo, muuttuu minun silmissäni henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, ja siitä seuraa v*ttumaisuus häntä kohtaan, halu satuttaa häntä henkisesti (mahdollisimman pahasti), ja jomman kumman aloittama mykkäkoulu, joka päättyy siihen että pyydän anteeksi ja haluan taas olla ystäviä, ja todella "teen töitä" saadakseni anteeksi. Olen loukannut häntä joskus todella pahasti sanoillani ja melkein menettänyt hänet.

Tulen mustasukkaiseksi hänen kavereistaan ja sukulaisistaan, ja luulen että he eivät pidä minusta. Siksi välttelenkin heitä ja kaikkia mahdollisia tilaisuuksia missä voisin vahingossa tavata heitä. Pienikin (omasta mielestäni) vääränlainen kommentti hänen kaveriltaan voi johtaa vihaan kyseistä henkilöä kohtaan, ja lisäksi oman itsetuntoni täydelliseen romahtamiseen. Luulen olevani heidän mielestään täysin epäsosiaalinen, ruma, hänen ystäväkseen riittämätön ym.

Olen jatkanut tätä rataa yli puoli vuotta, ja se häiritsee itseäni, koska en voi suuttumisille ja takertuvaisuudelleni mitään, vaikka todella välitän hänestä ja tahdon olla hänen ystävänsä! Pelkään että hän pian kyllästyy oikkuihini ja sanoo välit poikki. :(

Mietinkin mikä minuun on mennyt! Onko tämä joku läheisriippuvuus vai olenko muuttumassa aivan kamalaksi ämmäksi? :( En tahdo menettää hänen ystävyyttään mutta tekoni kertovat aivan toista.

Osaako kukaan auttaa?

1

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

kuitenkin rakastunut häneen ja kun kerran olet jo saanut maistaa häntä niin omasta mielestäsi se olisikin forever...

Anna hänen maistaa omaa lääkettään, ala hankkia omaa elämää ja rajoita olemistasi hänen kanssaan, tao päähäsi kuinka hieno ja ihana ihminen oletkaan. Ota semmoinen "ei täs mitää"-asenne, viheltelet iloisesti vaan. Jos hän tahtoo suudella, niin käännä pääsi naureskellen pois ja sano etteiväthän ystävät nyt sentään sellaista tee ja läppäise häntä lujaa mutta leikkisästi.

Ystävyyttä on mielestäni todella vaikea jatkaa jos vielä vallankin ruokkii tunteitaan toista osapuolta kohtaan. Se vaatii todellisen itsensä ylittämisen! (Siis sen pureskelevan pienen demoninsa kesyttämisen) Joskus ero vain seuraa, pikkuhiljaa, asteittain. Silloin on hyvä että onnistuu irrottautumisessa, on töitä, opiskeluita, mitä vain parempaa tekemistä.

Myös se auttaa kun ajattelee mitä kaikkia kehittymättömyyksiä siinä toisessa onkaan, eihän nyt SELLAISEN kanssa voisi kuvitellakaan olevansa...

Ja tottakai satutat, sattuuhan suhunkin. Jos minä olisin hankkiutunut tuollaiseen tilanteeseen niin repisin pelihousuni joka toinen päivä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163