Näin Maku-lehdestä, että pakkasaltaisiin on tullut uusia Almondy-merkkisiä vadelma- ja sitruunajuustokakkuja. Samassa sarjassa on daim-kakkukin.
Onko kukaan maistanut?
Almondy juustokakut
8
4745
Vastaukset
- neiti halla
Tuo daimkakku on tosi hyvää, se on parhaimmillaan juuri ja juuri sulaneena. Muita en ole maistanut.
- Ninni56
Olen maistanut, Mankkaan K-kaupassa oli konsulentti lauantaina... aivan ihania! Piti ostaa...
- alkup.
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
- ninni56
alkup. kirjoitti:
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
..molempia maistoin. vadelman ostin
- alkup.
ninni56 kirjoitti:
..molempia maistoin. vadelman ostin
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa?? - beetus
alkup. kirjoitti:
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa??Se vadelma on paras niin paras! Olin taivaissa melkein ku maistoin tänään... voi huhhuh :) sitä sitruuna vai mikä oli niin sitä en ole maistanut mut en usko et on yhtä hyvää... snickersit ja daimit on kans huippuja.. mut vadelma vei kyl kevyesti voiton!
- Mimmu
Maistettu on vadelmaista kakkua ja aivan ihanaa ja juuri sopivan kokoinen ettei tarvitse montaa päivää syödä samaa!!!!!
- böller
olen syönyt Almondy tummaa suklaata, Daimia, Snickersiä, en juustokakkuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423562600Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562335- 352204
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661309