Näin Maku-lehdestä, että pakkasaltaisiin on tullut uusia Almondy-merkkisiä vadelma- ja sitruunajuustokakkuja. Samassa sarjassa on daim-kakkukin.
Onko kukaan maistanut?
Almondy juustokakut
8
4764
Vastaukset
- neiti halla
Tuo daimkakku on tosi hyvää, se on parhaimmillaan juuri ja juuri sulaneena. Muita en ole maistanut.
- Ninni56
Olen maistanut, Mankkaan K-kaupassa oli konsulentti lauantaina... aivan ihania! Piti ostaa...
- alkup.
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
- ninni56
alkup. kirjoitti:
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
..molempia maistoin. vadelman ostin
- alkup.
ninni56 kirjoitti:
..molempia maistoin. vadelman ostin
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa?? - beetus
alkup. kirjoitti:
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa??Se vadelma on paras niin paras! Olin taivaissa melkein ku maistoin tänään... voi huhhuh :) sitä sitruuna vai mikä oli niin sitä en ole maistanut mut en usko et on yhtä hyvää... snickersit ja daimit on kans huippuja.. mut vadelma vei kyl kevyesti voiton!
- Mimmu
Maistettu on vadelmaista kakkua ja aivan ihanaa ja juuri sopivan kokoinen ettei tarvitse montaa päivää syödä samaa!!!!!
- böller
olen syönyt Almondy tummaa suklaata, Daimia, Snickersiä, en juustokakkuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262574
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772456Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662333Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232040- 841779
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71579Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä191287- 41133
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32967