Näin Maku-lehdestä, että pakkasaltaisiin on tullut uusia Almondy-merkkisiä vadelma- ja sitruunajuustokakkuja. Samassa sarjassa on daim-kakkukin.
Onko kukaan maistanut?
Almondy juustokakut
8
4713
Vastaukset
- neiti halla
Tuo daimkakku on tosi hyvää, se on parhaimmillaan juuri ja juuri sulaneena. Muita en ole maistanut.
- Ninni56
Olen maistanut, Mankkaan K-kaupassa oli konsulentti lauantaina... aivan ihania! Piti ostaa...
- alkup.
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
- ninni56
alkup. kirjoitti:
varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?
..molempia maistoin. vadelman ostin
- alkup.
ninni56 kirjoitti:
..molempia maistoin. vadelman ostin
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa?? - beetus
alkup. kirjoitti:
..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
Täytynee suunnistaa sinne :)
oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa??Se vadelma on paras niin paras! Olin taivaissa melkein ku maistoin tänään... voi huhhuh :) sitä sitruuna vai mikä oli niin sitä en ole maistanut mut en usko et on yhtä hyvää... snickersit ja daimit on kans huippuja.. mut vadelma vei kyl kevyesti voiton!
- Mimmu
Maistettu on vadelmaista kakkua ja aivan ihanaa ja juuri sopivan kokoinen ettei tarvitse montaa päivää syödä samaa!!!!!
- böller
olen syönyt Almondy tummaa suklaata, Daimia, Snickersiä, en juustokakkuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780