Almondy juustokakut

nams

Näin Maku-lehdestä, että pakkasaltaisiin on tullut uusia Almondy-merkkisiä vadelma- ja sitruunajuustokakkuja. Samassa sarjassa on daim-kakkukin.
Onko kukaan maistanut?

8

4810

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti halla

Tuo daimkakku on tosi hyvää, se on parhaimmillaan juuri ja juuri sulaneena. Muita en ole maistanut.

• Ninni56

Olen maistanut, Mankkaan K-kaupassa oli konsulentti lauantaina... aivan ihania! Piti ostaa...

• alkup.

varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?

• ninni56
        alkup. kirjoitti:

varmasti ihania..täytyy itsekin ostaa. Maistoitko sekä sitruunaa että vadelmaa? Kummasta tykkäsit enempi?

..molempia maistoin. vadelman ostin

• alkup.
        ninni56 kirjoitti:

..molempia maistoin. vadelman ostin

..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
        Täytynee suunnistaa sinne :)
        oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa??

• beetus
        alkup. kirjoitti:

..noita kyselemiäni Almondy juustokakkuja sitten myydään..? Ainakin k-kaupoissa? en ole oikein nähnyt niitä missään :( onko sitten vain k-ryhmän kaupoissa ja niissä en ole paljoa käynyt?
        Täytynee suunnistaa sinne :)
        oletko nähnyt niitä muissakin kaupoissa??

Se vadelma on paras niin paras! Olin taivaissa melkein ku maistoin tänään... voi huhhuh :) sitä sitruuna vai mikä oli niin sitä en ole maistanut mut en usko et on yhtä hyvää... snickersit ja daimit on kans huippuja.. mut vadelma vei kyl kevyesti voiton!

• Mimmu

Maistettu on vadelmaista kakkua ja aivan ihanaa ja juuri sopivan kokoinen ettei tarvitse montaa päivää syödä samaa!!!!!

• böller

olen syönyt Almondy tummaa suklaata, Daimia, Snickersiä, en juustokakkuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      262
      817
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      719
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      681
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      636
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe