haluaisin seurustella

mutta

aina kun olisi mahdollisuus tutustua johonkin poikaan lähemmin niin juoksen pakoon tai esitän ei kiinnostunutta ja kylmää.
Mä olen viehättäväksi kehuttu nuori neitonen, mutta miksi pelkään alkaa seurustella?
Mulle tulee kuristunut tunne jos tiedän, että joku olisi musta kiinnostunut. Mutta sitten kuitenkin haluan haaveilla.
Tai sitten aina ajattelen, että miksi muhun kukaan ihastuisi kun ei mussa ole mitään erikoista, vaikka oikeasti toi on valhetta. Olen lahjakas monella alalla ja kauniiksi kehuttu.
Tuntuu ette tarvitse ketään miestä tekemään itseäni onnelliseksi ja nautin pelkästä omasta seurastani ja koen harvoin yksinäisyyttä. Mutta silti olisi kiva jos joku olisi rinnallani.

14

3795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkajalka poika

      Hei,

      Mulla on aivan sama ongelma. En ole ikinä seurustellut eikä minulla ole koskaan ollut tyttöpuolisia ystäviä. Ainoat naiset elämässäni tällä hetkellä ovat oma äiti kulta ja pikkusiskoni jota suojelen parhaani mukaan, arvostan heitä paljon. Mutta kuitenkin...

      Aina kun minulla olisi mahdollisuus tutustua tyttöön niin minulla alkaa jokin ihmeen pakenemis vaihe (kai uusi tilanne pelottaa?). Jos joku tyttö tulisi ja esim. antaisi vaikka ison pusun niin menisin ihan jumiin ja olisin ihan tytön vietävissä.

      Parikertaa koulussa on käynnyt vähän tähän tyyliin. Kun kerran välitunnilla istuin pihan penkillä niin yhtäkkiä eräs tyttö tuli selän takaa ja kietoi kätensä minun ympäri ja sanoi "Mitäs kuuluu?". Jäädyin kuin patsas ja mumisin jotakin tyhmää vain että "ihan hyvin menee". En tiennyt mitä olisin tehnyt. Ja kerran koulun ruokajonossa eräs tyttö nappasi minua takamuksesta! Katsoin sitten ihan hölmistyneenä taakseni tätä tyttöä, tyttö katsoi minua ja sitten vain käännyin takaisin omaan suuntaani! Nyt jälkeenpäin ajattelen että olisihan mun nyt jotakin pitänyt tehdä, sanoa jotakin tytölle mutta ei... Sillä hetkellä siinä tilanteessa olin taas ihan hölmistynyt. Mutta kumminkin....

      En tiedä miten käyttäytyä tyttöjen kanssa. Pelottaa että teen jotain tyhmää ja nolaan itseni tai jos vahingossa pahoitan tytön mieltä.

      Itse haaveilen paljon siitä että minulla olisi tyttöystävä, mutta sitten jos siihen mahdollisuus tulisikin niin alkaa "pelottamaan". Tosin minulla ei ole mahdollisuuksia paljon nyt ollutkaan. Enemmänkin netistä olen yrittänyt etsiä silloin kun uskallusta on ollut. Vaikka ihan kaveriksi. Ei kavereitakaan nykyään ole, kouluun jäivät.

      Itselläni ikää on 20v (kuukauden päästä 21v) enkä vieläkään ole ikinä seurustellut. Eikä minulla oikeastaan ole edes mitään vaatimuksia ulkonäöllisesti, haluan vain että tyttö olisi rehellinen, luotettava ja uskollinen, aivan kuten minä itse.

      Olen kuitenkin liian ujo ottamaan reippaasti kontaktia muihin ihmisiin, vaikka jo tuntemieni ihmisten seurassa minua ei saa hiljaiseksi millään, heh heh.

      Mutta olen melkeinpä jokapäivä yksin tapaamatta ketään, edes sukulaisiani. Ehkä kerran viikossa tavataan, jos silloinkaan. Yksin siis olen ja koitan itseäni viihdyttää.

      Tarvitsen paljon onnea että netistä jonkun löytäisin, ja vielä enemmän että ihan vain ulkona jonkun tapaisi.

      • sama joka aloitti

        näytä suloisuutesi ja lämmin tunteellisuutesi muillekin niin johan tytöt juoksevat sun perässä. Ole rohkeasti oma itsesi. Vaikka ujo itsesi. Sillä ujous on pojissa söpöä.
        Ei kaikki tytöt tykkää macho pahiksista!
        Sen verran rohkeutta pitää olla että katsot kiinnostavaa tyttö silmiin pidempään kuin sekunnin. Sitä kannattaa harjoitella ihan ventovieraiden ihmisten tuojottelulla vaikkapa metrossa.
        Ja sitten mennä juttusille.
        No helpommin sanottu kuin tehty. Mutta pääasia on että viihdyt ensin sellaisena kun juuri olet etkä yritä mitenkään muuttaa itseäsi.
        Olet vain aidoisti kiinnostunut muista ihmisistä ja tytöistä. Kannattaa harjoitella flirttiä. Se ei johda mihinkään ja siitä saa itsevarmuutta.
        Hyvää flirttiä mitä mä olen kokenut pojalta on esim. se perinteinen silmänisku. Sen kun teet jollekin kivalle tytölle pilke silmäkulmassa niin ei voi olla huomaamatta ja hymyilemättä. Sitten kannattaa katsoa silmiin ja paljon ja pitkään! Joka tilanteessa. Sitten kannattaa katsoa vartaloa, mutta ei liian himottavasti.
        No joo. Mutta tsemppiä!


      • että...
        sama joka aloitti kirjoitti:

        näytä suloisuutesi ja lämmin tunteellisuutesi muillekin niin johan tytöt juoksevat sun perässä. Ole rohkeasti oma itsesi. Vaikka ujo itsesi. Sillä ujous on pojissa söpöä.
        Ei kaikki tytöt tykkää macho pahiksista!
        Sen verran rohkeutta pitää olla että katsot kiinnostavaa tyttö silmiin pidempään kuin sekunnin. Sitä kannattaa harjoitella ihan ventovieraiden ihmisten tuojottelulla vaikkapa metrossa.
        Ja sitten mennä juttusille.
        No helpommin sanottu kuin tehty. Mutta pääasia on että viihdyt ensin sellaisena kun juuri olet etkä yritä mitenkään muuttaa itseäsi.
        Olet vain aidoisti kiinnostunut muista ihmisistä ja tytöistä. Kannattaa harjoitella flirttiä. Se ei johda mihinkään ja siitä saa itsevarmuutta.
        Hyvää flirttiä mitä mä olen kokenut pojalta on esim. se perinteinen silmänisku. Sen kun teet jollekin kivalle tytölle pilke silmäkulmassa niin ei voi olla huomaamatta ja hymyilemättä. Sitten kannattaa katsoa silmiin ja paljon ja pitkään! Joka tilanteessa. Sitten kannattaa katsoa vartaloa, mutta ei liian himottavasti.
        No joo. Mutta tsemppiä!

        kannattaa seurustella vasta sitten kun se oikealta tuntuu:) nimittäin "ah- niin ihanan" suhteen kiemuroissa ehditte kyllä viellä olemaan:)

        tavallaan seurustelu ei ole mistään pois mutta tuo se elämään omat ongelmansa yhtälailla kun sinkkuus:)

        joten teinä en kiirehtisi.


      • Arska.

        Tollaseen jäykkyyteen on olemassa lääke. Se vaatii sitä että mietit päässäsi kaikenlaisia mahdollisia kohtaamisia ja kuvioita lävitse, missä vaan ja millon vaan. Siten saat psyykkistä valmennusta ja ihan itteltäsi.


      • Mulla on poikaystävä ;)
        sama joka aloitti kirjoitti:

        näytä suloisuutesi ja lämmin tunteellisuutesi muillekin niin johan tytöt juoksevat sun perässä. Ole rohkeasti oma itsesi. Vaikka ujo itsesi. Sillä ujous on pojissa söpöä.
        Ei kaikki tytöt tykkää macho pahiksista!
        Sen verran rohkeutta pitää olla että katsot kiinnostavaa tyttö silmiin pidempään kuin sekunnin. Sitä kannattaa harjoitella ihan ventovieraiden ihmisten tuojottelulla vaikkapa metrossa.
        Ja sitten mennä juttusille.
        No helpommin sanottu kuin tehty. Mutta pääasia on että viihdyt ensin sellaisena kun juuri olet etkä yritä mitenkään muuttaa itseäsi.
        Olet vain aidoisti kiinnostunut muista ihmisistä ja tytöistä. Kannattaa harjoitella flirttiä. Se ei johda mihinkään ja siitä saa itsevarmuutta.
        Hyvää flirttiä mitä mä olen kokenut pojalta on esim. se perinteinen silmänisku. Sen kun teet jollekin kivalle tytölle pilke silmäkulmassa niin ei voi olla huomaamatta ja hymyilemättä. Sitten kannattaa katsoa silmiin ja paljon ja pitkään! Joka tilanteessa. Sitten kannattaa katsoa vartaloa, mutta ei liian himottavasti.
        No joo. Mutta tsemppiä!

        Kuka voi olla noi vitun arkajalka!?! Mulla on poikaystävä ollu jo yli 3vuotta vaik oon 14v tyttö!! Oikeesti hankkikaa jätkä ittellenne!!!! ;)) :D


      • äiti 40v.
        Mulla on poikaystävä ;) kirjoitti:

        Kuka voi olla noi vitun arkajalka!?! Mulla on poikaystävä ollu jo yli 3vuotta vaik oon 14v tyttö!! Oikeesti hankkikaa jätkä ittellenne!!!! ;)) :D

        Olemme kaikki erilaisia.


    • i want boyfriend

      sama :D

    • Jarre46

      Tutulta kuulostaa tuo "pakeneminen". Olisi ihana ihastua ja rakastua, mutta laitan itse jarrut päälle. Ahdistun ja keksin jonkin selityksen miksi en pysty sitoutumaan Mulla on kuitenkin siihen itselleni diagnoosi: estynyt persoonallisuushäiriö.

    • sfzhjg hn

      Näin aikuisena miehenä olen aloittajan sukulaissielu, tosin kiinnostun naisista jotka eivät kiinnostu minusta sekä naiset jotka kiinnostuvat minusta, eivät kiinnosta minua.

    • J.L/Sinde vm-82

      Olet vain mennyt nyt huonoon kuntoon skitsofreniasi kanssa, jos seurustelu tuntuu ihmiskäsityksellisesti tai maailmankatsomuksellisesti vaikealta. Maailmasi ja elämäsi voi muuttua... On hyvin kyseenalaista onko se sitä seksuaali- ja seksivangin pitämisellä? / On hyvin kyseenalaista onko sitä seksuaali- ja seksivangin pitämisellä?

      Tuntuu tämä aika kurjalta tilalta nyt, enkä tiedä kuinka voi olla ja liikkua. Mua harmittaa ihan kauheasti, olen loukannut ihmisryhmääkin. Kauhean traumaattista ja hyökkäävää, kauhean arkista ja luotaantyöntävää.

    • novittujokuyksinäine

      yks vinkki, ni mee baariin ja tutustu johki kuumaan , pane sitä ja leiki et oot iha kuses siihe, sit yrität akastaa sitä ja meet naimisii sen kaa ja si kaikki on hyvi:)

      • novittujokuyksinäine

        * rakastaa


    • olen kiinnostunut

      Mä etsin itselleni ihanaa tyttöystävää. Mua ei haittaa vaikka oisi tosi arka. Olen aina tukena ja olen luotettava.

    • Anonyymi

      Miten saisin tytöt kiinnostumaan minusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe