siis kuntopyörää hankkimassa.
Osaatteko suositella kumpi kannattaisi hankkia ihan tavalliseen kunnon kohotus tarkoitukseen. Itse olen aika pitkä ja jos olen oikein ymmärtänyt niin spinning pyörissä on paremmat säätömahdollisuudet ajoasentoon.
Mitä käytännön eroa tavallisen ja spinning pyörän välillä on.
Elloksella olisi myynnissä spinning pyörä, mutta laadusta ei sitten tiedä, tosin 2v. takuu.
Kiitos mielipiteistä jo etukäteen.
spinning vai tavallinen?
3
1053
Vastaukset
- Ada
Itse olen ainakin sitä mieltä että spinnipyörä. Itselläni on kuntopyörä, mutta säädöt on aika alkeelliset, ja muutenkin ajoasento on huomattavasti huonompi kun spinnipyörässä. Spinnipyärällähän voi ajaa myös taaksepäin, mitä ei ainakaa meidän tavallisella voi tehdä ja vauhtia/spurtteja voi ottaa sillä ihan erilailla. Mä ostaisin kyllä spinnipyörän jos uuden ostaisin!
- nopainnogain
spinning-pyörä,ja hyvä on.Spinning pyörässä ajoasento on samanlainen kuin normaalipyörässä,eli käy erittäin hyvin talviharjoittelusta ,jos harrastat pyöräilyä.Tavallista kuntopyörää poljetaan kuin "Jopoa" pystyssä istuen.Lisäksi spinning-pyörä on tukevampi ja sitä voi polkea myös seisaallaan.Säätömahdollisuudet ovat myös monipuoliset.Tietystihän hinta ratkaisee,jos tarkoitus on vain kunnon kohottaminen.Itselläni kävi onni kun sain käytettynä suht` edullisesti spinningpyörän.
- Lila
Hei,
suosittelen lämpimästi menoa johonkin spinningryhmään polkemaan. Ainakin itse olin aikoinaan niiiin laiska, etten jaksanut kuntopyörälläni kotona polkea. Menin sitten spinningryhmään ja tykästyin lajiin kovasti. Tunnit ovat niin raskaita, että kyllä siinä motivoivaa vetäjää tarvitaan, ei yksin tulisi niin rehkittyä ja otettua kaikkea irti. Mutta kunto kohoaa ja aina on voittajan olo tunnin jälkeen. Ja siellä on kivoja kavereita, sekin vielä!!! Suosittelen kokeilua. Hyvää kuntopohjaa ei tarvita, vaan säädöt ovat jokaisen kunnon mukaan asetettavissa.
Jos kuitenkin päädyt ostoksille, käy tutustumassa urheiluvälineliikkeissä eri mahdollisuuksiin. Ellokselta tuskin mitään hyvää laatua saa. Ja huonolla pyörällä ei varmaan tule ajeltua sitäkään vähää.
Hyvää kuntoilutalvea !
Lila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402