Kuka on mielestäsi paras pelinrakentaja NFL:ssä tällä hetkellä? Onko se
a) Peyton Manning
b) Ben Roethlisberger
c) Tom Brady
d) Matt Hasselbeck
e) Donovan McNabb
f) Michael Vick
g) joku muu, kuka?
Paras QB?
15
1584
Vastaukset 15
- Bucs
Chris Simms Buccaneersseilta!
- muu.
Marc Bulger
- ossin kives
Ben Roethlisberger!
Ylivoimaisesti! - paras on
Tommy Maddox ehdottomasti! Kingien kingi!
- -Nieminen-
piste
- EI ENÄÄ PETTYNYT
Hyvä että jotkut tajuavat, että Wolwojen Jarkko Nieminen on ilman muuta tällä hetkellä maailman paras pelinrakentaja!! Siinä jää Tom Bradykin nuolemaan näppejään.
MYös niiden ihmisten, jotka eivät kannata Wolwoja, kannattaisi hyväksyä se tosiasia, että Wolwot ovat tällä hetkellä maailman paras jefu koukkue. - huolestunut?
EI ENÄÄ PETTYNYT kirjoitti:
Hyvä että jotkut tajuavat, että Wolwojen Jarkko Nieminen on ilman muuta tällä hetkellä maailman paras pelinrakentaja!! Siinä jää Tom Bradykin nuolemaan näppejään.
MYös niiden ihmisten, jotka eivät kannata Wolwoja, kannattaisi hyväksyä se tosiasia, että Wolwot ovat tällä hetkellä maailman paras jefu koukkue.Mitenköhän tällä kaverilla on ton pääkopan sisällön laita? Pudotettu lapsena liian monta kertaa päälleen, kuullostaako tutulta?
- ......dw
MYös niiden ihmisten, jotka eivät kannata Wolwoja, kannattaisi hyväksyä se tosiasia, että Wolwot ovat tällä hetkellä maailman paras jefu koukkue.Kuka V****u on Jarkko Nieminen? 'Never heard'. Ei vissiin ole paljon mitään saanut aikaiseksi.
- Gaan
MYös niiden ihmisten, jotka eivät kannata Wolwoja, kannattaisi hyväksyä se tosiasia, että Wolwot ovat tällä hetkellä maailman paras jefu koukkue....se alkaa?
EI ENÄÄ PETTYNYT loistaa jälleen Suomi24:ssä!
Täytyy sanoa että tulen mielenkiinnolla seuraamaan Wolwojen menestystä ensi kaudella ja kannattamaan aina vastustavaa joukkuetta... (Paitsi jos vastaan asettuu Pittsburgh Steelers!!)
- Jesmo
mun mielest Jake Delhomme on paras
- JussiHs
Peiton Manning
- HellsingforsDucks
Varmaan toi Matti Hasselbäck. Se on kuiten Super Bowl Champions league. Klara vappen bitches!
- BrettFavre
Aaron Rodgers
- lersinsenu
nesi carpelan
- kuupee1234
Kyllä se on nähdyn perusteella steffen stokes. Oli hienoa työtä troijjanssia vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560