puurossa pilaa diettiä? Se nimittäin on aivan ihana yhdistelmä. En puhu nyt mistään hirveen paljosta määrästä...
Eihän
7
681
Vastaukset
- Laiharipelle
No ei todellakaan pilaa, jos siis puhutaan pienestä määrästä. Kaikki on suhteellista, jos syöt tuhdimman aamupuuron, voit ottaa jotain muuta pois päivän syömisistä ja tilanne tasaantuu. Ja eihän sitä voinappia joka päivä tarvi laittaa. Sinuna en moisesta huolehtisi.
- Kiril
mutta puuro sisältää hiilihydraatteja ja siten ei kuulu kevyisiin herkkuihin.
- Tepi
Oivariini sisältää paljon epäterveellistä rasvaa, joten kannattaa jättää pois....
- Kiril
Tepi kirjoitti:
Oivariini sisältää paljon epäterveellistä rasvaa, joten kannattaa jättää pois....
sisältää terveellistä ja luonnollista voita ja oliiviöljyä.
- Tepi
Kiril kirjoitti:
sisältää terveellistä ja luonnollista voita ja oliiviöljyä.
Joten aivan väärällä palstalla.
- Puuro on kevyttä
Olen koko ikäni syönyt puuroa aamiaiseksi, ja olen hoikka.
- AloittajaTuliTakaisin
Puuro on kevyttä kirjoitti:
Olen koko ikäni syönyt puuroa aamiaiseksi, ja olen hoikka.
olet luonnonoikku. Eikä sinulla näin ollen ole sananvaltaa, sillä "miksi sitten ihmiset ovat yhä sairaampia ja lääkkeitä syödään koko ajan enemmän?". Sinun pitää nojautua tähän tilastolliseen faktaan ja unohtaa se, mitä olet itse kokenut. Oma kokemus on oikea silloin kun se on sama kuin Kirilin.
Anteeksi. Oli ihan pakko.
:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070