Moikka
Minulla on todella vaalea tukka (värjätty) ja olen harkinnut värjääväni alemmat hiukset tummaksi. Ei miksikään todella tummaksi, mutta kuitenkin. (värisuosituksiakin otan vastaan: Mikä näyttäisi parhaalta todella vaalean kanssa?)
Nyt kysymys kuuluukin, että miten vaalennus takaisin onnistuu, jos haluan kokonaan vaalean tukan takaisin? Voiko tehdä itse vai kannattasko parturissa värjäyttää?
Sitten toinen kysymys: Pesen hiuksia hopeashampoolla. Vaikuttaako se jotenkin värjäystulokseen? Ja voinko edelleen jatkaa hopeashampoon käyttöä, vaikka osa hiuksista olisi tummia?
Vai olisiko värjäyksen sijasta sävyttäminen parempi vaihtoehto? Kauanko sävy kestää ja lähteekö se kokonaan pois? Haittaako sävyttämistä, kun hiukset ovat jo värjätyt? Kiitos, jos joku vastaa..
Kysymys teille, jotka tiedätte värjäämisestä
6
364
Vastaukset
- Åsa
Itte oon ostanut niitä sävytyksiä (esim. se Wellan vaahto-tyyppinen) ja laittanut alempiin hiuksiin. Itsellä ei oo ikinä ollu "todella vaaleaa" tukkaa, tarkoitat siis melkein valkoista? itse oon laittanut kerran punaista alle ja toisella kertaa ruskeaa. ja sävy on ihan kiva kun lähtee kuitenkin suht äkkiä pois varsinkin jos yksin värjää ja meneeki pieleen ;) ja jos tosiaan on vaalennettu hius niin se sävykin pysyy kyllä pidempään kuin sen 8pesua.
Luulisin, että hopeashampoo haalistaa sitä tummaa väriä, joten en suosittele. tai no voithan pestä päältä hopeashampoolla ja alta muualla ;)- Åsa
muulla eikä muualla ;) oli pakko korjata ennen kun joku typo-vihaaja hyökkää :)
- hopeashampoo
siis kyllä hopeashampoota voi laittaa koko tukkaan, ei se mitään haalista.sitä toistakaan värii siis.
- HennaH
Entäs jos värjään juuren nyt, niin kauanko olisi hyvä pitää taukoa ennen kuin laittaa sävyn sinne alempiin hiuksiin? Ja paljonko niitä hiuksia sieltä alta kannattas värjätä? Mulla on kerroksittain leikatut hiukset (aika paljonkin)..mietin, että tuleekohan se tumma sieltä sitten hirveesti näkyviin. Ja kiitos muuten paljon vastaajille :)
- ...
En itse suosittelisi käyttämään ns. suoravärejä eli esim. Wellan vaahtovärejä. Jos tulevaisuudessa haluat hiukset takaisin aivan vaaleiksi, ei suoravärejä välttämättä saa kokonaan pois hiuksesta edes värinpoistoaineilla. Saattavat jäädä vaaleanpunaisiksi..
- HennaH
... kirjoitti:
En itse suosittelisi käyttämään ns. suoravärejä eli esim. Wellan vaahtovärejä. Jos tulevaisuudessa haluat hiukset takaisin aivan vaaleiksi, ei suoravärejä välttämättä saa kokonaan pois hiuksesta edes värinpoistoaineilla. Saattavat jäädä vaaleanpunaisiksi..
Onko oikeesti noin?? Eihän sitä sitten uskalla laittaa olleskaan... Mikä sitten olisi paras konsti? Mielellään sellainen, jonka voi itse kotona toteuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145