minkä kokoinen on naiselle iso hauis??

tiuhtis^

kysymys on tyhmä, mutta pakko nyt kysyä kun mies sanoo että mulla on lihakset kasvanu liiaksikin, hauiksen ympärys on (jännitettynä) 30cm. Musta tää ei oo mitenkään ihmeellinen koko, ja kait sitä itse vähän sokeutuukin omalle kropalle. Mulla on aina ollut aika helposti kasvavat lihakset, ja nyt kasvua on tapahtunut pari senttiä parissa kk:ssa kun olen lisännyt treeniä/lihasryhmä ja tsekannut proteiinien saannin. Itse haluaisin vielä lihasta lisää=) Mitenkäs teillä, mitkä on mitat=)?

15

6060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauiksen....

      eli hauis on olkavarren etupuolella, ojentaja takapuolella. niistä sekä olkvarren luusta muodostuu olkavarren paksuus. hauiksen kokoa on lähes mahdoton mitata.

    • sdgsd

      40cm on naiselle aika iso hauis.

      • Miiru

        tykkäätkös sinä Flexi tuollaisesta naisesta? Minusta siinä on jo naisellisuus kaukana. Mutta minähän olenkin nainen, enkä ymmärrä noita miesten juttuja ;)

        Mun mielestä naisille riittävä lihasten määrä menee fitness-kisaajien lihasmäärässä. Se on kaunista. Mutta niissäkin joillain menee jo kehonrakennuksen puolelle.

        Muistan kun Marja aloitteli kisaamista, silloin hän oli kaunis.


      • kerran hyi!!
        Miiru kirjoitti:

        tykkäätkös sinä Flexi tuollaisesta naisesta? Minusta siinä on jo naisellisuus kaukana. Mutta minähän olenkin nainen, enkä ymmärrä noita miesten juttuja ;)

        Mun mielestä naisille riittävä lihasten määrä menee fitness-kisaajien lihasmäärässä. Se on kaunista. Mutta niissäkin joillain menee jo kehonrakennuksen puolelle.

        Muistan kun Marja aloitteli kisaamista, silloin hän oli kaunis.

        tuossa nainen on jo muuttunut hirviön näköiseksi! Miten ihminen voi tehdä itsestään tuon näköisen? Surullista katsottavaa..mielestäni esim. tämä miss fitness world-else lautala on kaunis ja sopusuhtainen!=)


      • juttu jota...
        Miiru kirjoitti:

        tykkäätkös sinä Flexi tuollaisesta naisesta? Minusta siinä on jo naisellisuus kaukana. Mutta minähän olenkin nainen, enkä ymmärrä noita miesten juttuja ;)

        Mun mielestä naisille riittävä lihasten määrä menee fitness-kisaajien lihasmäärässä. Se on kaunista. Mutta niissäkin joillain menee jo kehonrakennuksen puolelle.

        Muistan kun Marja aloitteli kisaamista, silloin hän oli kaunis.

        harrastaa monenlainen ihminen mutta jos meinaat että tämä botari on jo mies ymmärrän lauseesi

        "Mutta minähän olenkin nainen, enkä ymmärrä noita miesten juttuja ;) "

        Muussa tapauksessa kyseessä on kyllä ihan "naisten" juttu koska henkilö ilmeisesti on m..nainen ...

        Kauneus on katsojan silmissä.


      • Miiru
        juttu jota... kirjoitti:

        harrastaa monenlainen ihminen mutta jos meinaat että tämä botari on jo mies ymmärrän lauseesi

        "Mutta minähän olenkin nainen, enkä ymmärrä noita miesten juttuja ;) "

        Muussa tapauksessa kyseessä on kyllä ihan "naisten" juttu koska henkilö ilmeisesti on m..nainen ...

        Kauneus on katsojan silmissä.

        kauneus on katsojan silmässä.. ja tuohan on ihan "kaunista" (tai paremminkin komeata) miehelle. Ja tunnustettakoon..kehonrakentajamies mulla kotona onkin.

        Mutta se mikä sopii miehen ulkonäköön, ei välttämättä sovi naisen ulkonäköön, ja toisinpäin... en mäkään haluaisi miehelleni naisellisia muotoja ;)

        Sori sori, eka kommenttini lähti vähän provolla tyylillä, mutta se nyt oli vaan mun mielipide..
        itse harrastan "fitnessiä", mutta naisen muotoisena pysyen.

        Mun mielestä Marjo Krishi ja aikoinaan Riitta Koukkari ovat naisellisia fitness-kisaajia.
        :D


    • pilvilotta

      siis suhteessa. Jotkut miehet vaan nyt on sellaisia, että naisen pitäisi olla ihan tikkulaiha... Mielestäni tuollainen 30cm on ihan ookoo kokoinen hauis naiselle. Itselläni on joskus ollut sitä luokkaa eikä se nyt kauheen isolta tuntunut vaikka pieni ihminen olenkin. Joskus mittailtiin ja monella naisella oli kyllä hieman pienempi vaikka olivat yhtä lailla treenanneet (puhutaan siis ihan parista sentistä).

      Nykyään ymp.mitta on suht saman 30cm mutta nyt tuota rasvaa on vähän enemmän päällä kuin aikoinaan joten se hieman haittaa vertailua ;) Eli hankalahan noita on vertailla eri ihmisten välillä.

      • hernettä kummempi

        sillä ojentaja tuon ympärysmitan tekee. EI HAUIS suhteessa ojentajaan ole iso, hänen ojentaja kylläkin on hyvin lyhyt.


    • joopa

      Jaahas. Hauiksesi on kasvanut siis pari senttiä parissa kuukaudessa.
      12 kuukauden (vuoden) treenin jälkeen sinun "nopeasti kasvavat" lihaksesi ovat siis kasvaneet 24 SENTTIÄ!!!!

      Sitten se on jo yli puolimetrinen!

    • kst655

      Pienihän tuo vielä on minun makuuni. Sitten kun puhutaan tuollaisesta 40 sentin ympärysmitasta ja se on vielä kiinteää lihasta niin aletaan puhua sopivan kokoisesta ja sen jälkeen vasta isosta. Liian isoa ei taida ollakaan, kunhan se muistuttaa treenattua käsivartta, eikä mitään tasapaksua pökkelöä.

    • karpo

      En toi mun mielestäni ole tyhmä kysymys, ulkonäkö on meille kaikille tärkeä asia ja me peilataan sitä muiden ihmisten mielipiteiden kautta.
      Mä olen hämmästellyt sitä kuinka erikokoisilta saman kokoiseksi mittatut hauikset näyttävät. Netissä on paljon kuvia joissa naiset ja miehet jännittävät hauistaan, ja hauiksen koko on ilmoitettu siinä kuvatekstissä. Lyhyen ihmisen hauis näyttää paljon isommalta kuin samankokoinen hauis pitkällä ihmisellä.

      Mä olen mies ja olkavarren ympärys jännitettynä on n.40 cm. Netin kuvissa naisilla, joiden haban mitaksi ilmoitetaan 30 cm on mun mielestä paljon isompi hauis kuin mulla. Johtunee siitä että mulla tota ruhoa on ympärillä niin paljon ettei hauis erotu muusta kropasta.

      Jos olet siro ja lyhyt, olen melko saletti että hauiksesi on erittäin kauniisti kehittynyt ja se on aika monen miehen mielestä tosi seksikästä!
      Jatka samaan tahtiin ja käytä lyhythihaisia paitoja!

    • roinaaja

      Ei ton kuvan nainen ".Pelkällä luontaistuoteilla ol kyllä lihaksia kasvattanut ,roinata on kyllä tarvinnut.

    • HYVÄ!!!

      Tää on nyt huono vastaus tähän mutta mulla on 31cm olkavarren ympärysmitta ja liian pieni...minun mielestä itselleni koska haluan kasvattaa sitä.
      Muuten pullistettuna se on kyllä kaunis joten sinulla on juuri hyvän kokoinen haukkari! Naisena en kyllä haulua liian isoa hauista mutta pikkusen vielä ympärysmittaa niin sit! :)

    • Anonyymi

      Naisella 33 cm. on sen verran iso, että se herättää jo huomiota pullistettaessa. 36 cm. herättää miessukupuolessa pelonsekaista kunnioitusta ja 39 cm. pakokauhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe